۰

لوازم ایروبیک و پیلاتس

۲۵۰,۰۰۰ تومان
۵۸,۰۰۰ تومان
۱۴۵,۰۰۰ تومان
%5 تخفیف
۴,۰۹۰,۰۰۰ تومان ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان
%4 تخفیف
۴,۶۳۰,۰۰۰ تومان ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
%10 تخفیف
۴,۷۲۰,۰۰۰ تومان ۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰,۰۰۰ تومان
%2 تخفیف
۲۴۰,۰۰۰ تومان ۲۴۵,۰۰۰ تومان
%2 تخفیف
۲۳۵,۰۰۰ تومان ۲۴۰,۰۰۰ تومان
تماس بگیرید
تماس بگیرید
۲۰۰,۰۰۰ تومان
%7 تخفیف
۲۵۰,۰۰۰ تومان ۲۷۰,۰۰۰ تومان
%9 تخفیف
۲۹۰,۰۰۰ تومان ۳۲۰,۰۰۰ تومان
%16 تخفیف
۲۱۸,۰۰۰ تومان ۲۶۰,۰۰۰ تومان
%5 تخفیف
۳۷۰,۰۰۰ تومان ۳۹۰,۰۰۰ تومان
لوازم ایروبیک و پیلاتس

بیشتر افراد دوست دارند که اندامی خوش‌فرم، متناسب و جسمی سالم و نیرومند داشته باشند که برای رسیدن به این مهم هرکدام از روش خاصی پیروی می‌کنند. بعضی با کمک رژیم غذایی، انجام تمرینات هوازی و ایروبیک، برخی با حضور و تمرین در باشگاه‌های بدنسازی و یا شرکت در تمرینات رشته‌های مختلف ورزشی. در ورزش‌های هوازی، ایروبیک به‌عنوان مجموعه‌ای از حرکات و رفتارهای بدنی گفته می‌شود که تمرکز بیشتری روی کشش عضلات و جنب‌وجوش بدنی دارد و موجب افزایش سرعت تنفسی و تقویت سیستم قلبی، عروقی نیز می‌شود.

این ورزش معمولاً با حرکات موزون تکراری با شدت و مدت‌زمان مختلف انجام می‌گردد. در بیشتر اوقات هنگام انجام تمرینات با لوازم ایروبیک موسیقی نیز نقش دارد. درصورتی‌که پیلاتس خود به‌تنهایی یک روش محبوب برای تقویت عضلات خواهد بود و زمانی که با ورزش ایروبیک ترکیب می‌شود یک تمرین کامل برای خوش‌فرم سازی بدن است. ورزش پیلاتس تاریخچه جالبی دارد. این ورزش در زمان گذشته برای توان‌بخشی سربازانی که از جنگ بازمی‌گشتند رواج داشته. این تمرینات شامل حرکات دقیق همراه با تمرینات تنفسی است. استفاده از لوازم پیلاتس عضلات را به چالش می‌کشد و درنهایت استقامت جسمی را افزایش می‌دهد.

ایروبیک و پیلاتس

لوازم و تجهیزاتی که در یک باشگاه ایروبیک نیاز خواهید داشت

امروزه در اکثر باشگاه‌ها، ورزش ایروبیک و پیلاتس در کنار هم ارائه می‌شود. درگذشته تمرینات پیلاتس غالباً با تمرینات یوگا یکی بود اما واقعیت این است که این دو تفاوت بسیاری دارند. شاید شما هم جزء افرادی باشید که می‌خواهید به‌تازگی در کلاس‌های این رشته ورزشی شرکت کنید ازاین‌رو بر آن شدیم تا پیرامون لوازم و تجهیزاتی که در ورزش ایروبیک به‌طور حتم به آن‌ها نیاز خواهید داشت اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم تا به توانید به‌راحتی به تمرینات این ورزش مفید بپردازید.

انواع لوازم و وسایل ایروبیک

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد ایروبیک مجموعه‌ای از تمرینات هوازی می‌باشد لذا وسایل آن نیز بیشتر مختص حرکت اندام‌ها و تقویت سیستم تنفسی و عروقی می‌باشد. لازم است بدانید به دلیل شباهت برخی تمرینات ایروبیک با ورزش پیلاتس، معمولاً تجهیزات این دو رشته ورزشی در بعضی موارد باهم یکسان هستند. در ادامه به معرفی فهرستی از وسایل ایروبیک موردنیاز برای تمرین در باشگاه و یا منزل خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

زیرانداز یا مت تمرینی (Matt)

به همراه داشتن و استفاده از یک مت تمرینی به‌عنوان یکی از وسایل ایروبیک در کلاس‌های این رشته ورزشی در هنگام انجام حرکات کششی، شنا، حرکات پهلوها و شکم می‌تواند به حفظ تعادل ورزشکار کمک کند. سبکی و لطافت یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب و خرید مت محسوب می‌شود که باید به آن‌ها توجه داشت. یک مت مناسب بایستی دارای حداقل ۵ میلی‌متر قطر و مناسب با میزان قد ورزشکار انتخاب شود. این زیراندازها از جنس PVC، پلاستیک و فوم ساخته‌شده و در بازارهای ورزشی به‌وفور یافت می‌شوند.

زیرانداز یوگا

دمبل ایروبیک (Aerobic dumbbells)

همان‌طور که می‌دانید دمبل ابزاری در جهت تقویت، شکل‌دهی و پروش عضلات است و قدمتی هزاران ساله دارد. دمبل‌های ورزش ایروبیک با طراحی‌های خاص و مقدار وزن ثابت از 250 الی 10000 گرم باروکشی از جنس پلاستیک به‌صورت جفت تولید و روانه بازارهای ورزشی می‌شوند. دمبل ایروبیک هم در باشگاه‌های ورزشی کاربرد دارد و هم مختص تمرین در منزل می‌باشد.

دمبل ایروبیک

توپ تعادلی (Gym ball)

این توپ که با نام توپ سوئیسی یا توپ جیم بال نیز شناخته می‌شود در ورزش ایروبیک برای انجام حرکات و تمرینات تعادلی و بهبود انعطاف بدنی کاربرد دارد. جنس بکار رفته در ساخت این توپ‌ها در عین لطافت از مقاومت بالایی برخوردار است و به‌سختی دچار پارگی می‌شوند و تحمل وزنی برابر با ۱۵۰ کیلوگرم را دارا هستند. باشگاه‌های ایروبیک مجهز به این توپ‌ها هستند اما اگر بخواهید برای انجام تمرینات در منزل این توپ‌ها را داشته باشید به‌راحتی می‌توانید از سایت‌های تخصصی فروش کالاهای ورزشی سفارش و تهیه نمایید. استپ ایروبیک و مدیسین بال (توپ پزشکی) نیز در زمره وسایل و تجهیزات این ورزش قرار دارند که در تمرینات ایروبیک بدنسازی مورداستفاده قرارگرفته می‌شوند و نحوه اجرای حرکات با این وسایل توسط مربیان ایروبیک در کلاس‌های این ورزش آموزش داده می‌شود.

توپ جیم بال

حلقه ایروبیک (Hulahoop )

بسیاری از افراد حلقه ایروبیک لاغری یا همان هولاهوپ را از کودکی می‌شناسند. این وسیله شامل یک حلقه پلاستیکی به اطراف بدن بوده که با چرخیدن و حرکت تمرینی خصوصاً در بانوان باعث از بین رفتن چربی‌های اضافه شکم و پهلو خواهد شد. اگر می‌خواهید یک حلقه لاغری کمر در تمرینات هوازی ایروبیک در اختیار داشته باشید. ما در فروشگاه اینترنتی کالاورزش انواع مختلفی از این محصول را با رنگ‌بندی متنوع برای شما عرضه کرده‌ایم که باقیمت و کیفیت مناسب می‌توانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید. تاریخچه تولید حلقه ایروبیک لاغری به‌عنوان یک حلقه چرخان برای اولین بار به سال 1958 میلادی و شرکت Wham-o و دو شخص بانام‌های Arthur Melin و Richard knerr بنیان‌گذاران این کمپانی برمی‌گردد.

پزشکان معتقدند زمانی که به کمک این حلقه‌ها اقدام به تمرینات ایروبیک و لاغری می‌کنید با تنظیم سیستم قلب و عروق، کل بدن مملو از اندورفین می‌شود. اندورفین‌ها به‌عنوان مسکن‌های طبیعی بدن هستند که غده هیپوتالاموس را آزاد می‌کنند و به‌عنوان بهترین هورمون ضدافسردگی نامیده می‌شوند. استفاده از حلقه‌های لاغری علاوه بر تأثیر مثبت بر روی سیستم‌های قلبی و عروقی باعث تنظیم جریان خون در رگ‌ها و مویرگ‌ها و سطح پوست خواهد شد که به‌عنوان یکی از بهترین تمرین استقامتی واقعی شناخته می‌شود.

مسگری

مسگری را در بازار بانام‌های چرخونک ورزشی نیز می‌شناسند. نام لاتین آن Waist Twisting می‌باشد. این یک وسیله ارزان‌قیمت است و بیشتر مناسب سوزاندن چربی‌های پهلو و اطراف شکم می‌باشد. استفاده از چرخونک های لاغری هسته اصلی عضلات بدن شما را تثبیت می‌کند. این عضلات شامل عضلات شکم، کمر، عضلات سرینی و خصوصاً ران‌ها خواهد بود. این وسیله به‌نوعی باعث جلوگیری از آسیب کمر در مشغله‌های روزمره خواهد شد.

صفحات چرخان این وسیله به شما دررسیدن به تون عضلانی و از بین بردن چربی‌های اطراف قسمت میانی بدن کمک شایانی خواهد کرد. این وسیله برای خانم‌های که به دنبال شکمی صاف و کمر باریک و یا عضلانی سرینی سفت می‌باشد کاربرد بالایی دارد. به‌طورکلی این محصول در بازار با انواع دسته‌دار، دوبل و ساده در مدل‌های مختلفی چون برند رجال، تن زیپ، جورکس و غیره تولید و عرضه می‌شوند.


خرید و قیمت شیکر بدنسازی


انواع لوازم و وسایل پیلاتس

همان‌گونه که قبلاً در مورد ورزش محبوب پیلاتس در ابتدای مقاله توضیحاتی دادیم بد نیست بدانیم پیلاتس علاوه بر تناسب‌اندام، فواید زیادی نیز برایتان دارد. با ورزش پیلاتس شما می‌توانید پوسچر و یا وضعیت بدنی خود را بهبود بخشید، برهم ترازی بدن تمرکز کنید و یک تمرین عالی انجام دهید. به‌طورکلی استفاده از تجهیزات پیلاتس به جهت قدرت بخشیدن ماهیچه‌ها و فرم گیری مناسب بدن نه صرفاً برای کاهش وزن و لاغری بلکه برای افزایش استقامت بدن و تقویت عضلات کاربرد دارد. ما در اینجا به‌طور خلاصه مهم‌ترین وسایل و لوازم پیلاتس را معرفی خواهیم کرد.

کش های ورزشی پیلاتس

این لوازم به‌عنوان نوار پیلاتس یا باندهای مقاومتی برای کشش و تقویت عضلات هستند. محصولات ارزان‌قیمت پیلاتس قابلیت انعطاف و تحمل وزن بالایی دارند. کش های ورزشی دارای مقاومت‌های سبک، متوسط و سنگین برای کارهای توان‌بخشی، افراد تازه‌کار و همچنین ورزشکاران حرفه‌ای که می‌خواهند شدت بیشتری به تمرینات خود بدهند مناسب هستند.

توپ ورزش پیلاتس

این وسیله به‌عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم در تمرینات رشته پیلاتس و یوگا خواهد بود. این توپ، به‌عنوان توپ تمرین نیز شناخته می‌شود. مقاومت این محصول در برابر ضربه و یا پارگی بسیار بالا بوده و در قطر 18 تا 25 سانتی‌متر و به‌صورت خاردار و ساده و رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود.

قیمت لوازم ایروبیک و پیلاتس در بازار

امروزه در سطح بازار، قیمت لوازم ایروبیک و پیلاتس به‌عنوان متنوع‌ترین و پرکاربردترین لوازم ورزشی بسیار نوسانی بوده و متقاضیان این لوازم را به دردسر می‌اندازد. شما عزیزان می‌توانید در سایت کالا ورزش علاوه بر اطمینان از اصالت کالا، وسایل ورزشی لاغری را با قیمت بسیار مناسب‌تر از سطح بازار تهیه کنید. با توجه به گستردگی این محصولات و همچنین اجناس بی‌کیفیت موجود در بازار، توصیه می‌شود حتماً قبل از خرید تجهیزات پیلاتس با مشاورین ما در تماس باشید.

خرید لوازم ایروبیک و پیلاتس باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالاورزش

خرید انواع تجهیزات جانبی بدنسازی ، لوازم ورزشی ایروبیک و پیلاتس با بهترین قیمت و کیفیت را می‌توانید از سایت کالاورزش به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته تجربه کنید. کالاورزش به‌عنوان یک عمده‌فروشی لوازم ایروبیک و لاغری با بیش از 15 سال سابقه در بازار منیریه تهران، توانسته بخش اعظمی از نیازهای همکاران خود و ورزشکاران عزیز را برطرف سازد.

whatsapp whatsapp phone