۰
راکت ورزشی

بازی‌های راکتی در همه‌ دنیا دیده می‌شود. تحرک زیاد، تبادل توپ بین دو نفر و تلاش برای بقا، سبب شده است ورزش‌های راکتی بین مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار شود. ما برای خرید راکت ورزشی به شما کمک می‌کنیم.

انواع راکت ورزشی

در حال حاضر بیش از ۳۰ مسابقه در تمام جهان برگزار می‌شود که وسیله مشترک بین همه آنها راکت ورزشی و توپ است. «تنیس»، «بدمینتون» و «پینگ‌پنگ» رایج‌ترین و شناخته شده‌ترین نوع ورزش‌های راکتی است.

خرید انواع راکت ورزشی

راکت تنیس

صفحه‌ بیضی شکل که به یک دسته متصل است. بدنه‌ راکت از گرافیت و آلومینیوم ساخته می‌شود. درگذشته راکت از چوب ساخته می‌شد؛ اما با گذر زمان جنس بدنه راکت فرق کرد. نوع آلومینیومی راکت برای افراد تازه‌کار و بدنه گرافیتی آن برای افراد حرفه‌ای مناسب است. شبکه زهی داخل صفحه راکت سبب برگشت توپ به سمت مقابل می‌شود.

راکت پینگ‌پنگ

آمریکایی‌ها به این نوع راکت paddle می‌گویند. راکت ورزشی تنیس روی میز از یک بدنه چوبی ساخته شده که دو طرف صفحه دوار راکت از لمینت و پلاستیک پوشیده شده است. در حال حاضر در تمام جهان تلاش می‌کنند تا سبک‌ترین نوع راکت ورزشی برای ورزشکاران تولید شود.

راکت بدمینتون

مانند راکت تنیس است. اما این راکت ورزشی سبک‌تر و بلندتر از راکت تنیس است. صفحه راکت بدمینتون در دو شکل متفاوت تولید می‌شود:

  •  راکت بیضی شکل: این راکت کوچکتر از نوع مربعی است و بر پایه‌ تمرکز بازیکن بر زدن ضربه ساخته می‌شود.
  • راکت مربعی شکل: به راکت ایزومتریک نیز معروف است. صفحه راکت بزرگ‌تر است و ضربات را با قدرت بهتری دفع می‌کند.

قیمت راکت‌های ورزشی در کالاورزش

تیم حرفه‌ای «کالاورزش» با توجه به پتانسیل بازار و با شناختی که از ورزشکاران در رشته‌های مختلف دارد، اقدام به موجودی کالا در فروشگاه آنلاین خود می‌کند. راکت ورزشی یکی از کالاهایی است که باید با توجه خاص، خریداری و عرضه شود. به همین دلیل موارد مختلفی چون کیفیت، برند، مدل، متریال و... در قیمت راکت ورزشی تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خودتان، بهترین راکت‌های ورزشی را با قیمت مناسب از کالاورزش خریداری کنید.

نکات مهم در هنگام خرید راکت ورزشی

برای خرید راکت ورزشی، نکات مهمی وجود دارد که چه حرفه‌ای باشید و چه آماتور، باید آنها را رعایت کنید. در ادامه بیشتر به این موارد می‌پردازیم:

جنس بدنه

توجه کنید با توجه به حرفه‌ای یا آماتور بودن شما جنس بدنه‌ راکت ورزشی باید فرق کند. این‌که گفته شود این نوع راکت، راکتی است که راجر فدرر در دست می‌گیرد، دلیلی بر آن نیست که راکت خوبی برای شماست. یک ورزشکار باید متناسب با حرفه‌ای بودن خود راکت متناسب را انتخاب کند.

وزن راکت

وزن راکت عامل بسیار مهمی در ورزش‌های راکتی است. پس اگر تازه‌کار هستید از راکت‌های سبک‌تر استفاده کنید.

دسته راکت

بسیار مهم است در زمان خرید راکت ورزشی دسته راکتی انتخاب کنید که به دست شما آسیب نرساند. معمولاً ورزشکاران حرفه‌ای از راکت‌هایی با دسته‌های سفت‎تر و سنگین‌تر استفاده می‌کنند. خرید راکت ورزشی حرفه‌ای سبب آسیب دیدگی ورزشکار آماتور می‍‌شود، زیرا ضرب توپ و برگشت دست به همراه راکت باعث ملتهب شدن مچ می‌شود.

خرید اینترنتی راکت ورزشی با کیفیت تضمین شده از کالاورزش

کالاورزش تنها قصد فروش یک کالا را ندارد، بلکه با راهنمایی و مشاوره حرفه‌ای به ورزشکاران عزیز راه سلامتی و ارتقای امید به زندگی در جامعه ایران را هموار سازد. بنابراین در این مسیر تلاش می‌کنیم با انتخاب بهترین کارشناسان و تیم حرفه‌ای بهترین مشاوره‌ها را به ورزشکاران عزیز بدهیم. ما در کالاورزش اعتقاد داریم کیفیت کالای عرضه‌شده در فروشگاه تضمینی برای ادامه‌ حیات فروشگاه است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از هر جای ایران عزیز بهترین راکت‌های ورزشی یا دیگر محصولات را به صورت اینترنتی سفارش دهید و هر جایی که می‌خواهید تحویل بگیرید.

whatsapp whatsapp phone