۰

استپر ورزشی

استپر ورزشی

اگر به دنبال تناسب‌اندام، افزایش استقامت و یا حتی کاهش وزن هستید یکی از تمریناتی که توسط مربیان ورزشی به ورزشکاران عزیز توصیه می‌شود ورزش پله نوردی است. بالا رفتن از پله‌ها علاوه بر این‌که موجب افزایش ضربان قلب شما می‌شود می‌تواند باعث تقویت عضلات پایین‌تنه نیز شده و شمارا به اهداف خود نزدیک‌تر کند. دستگاه استپر ورزشی به‌عنوان یکی از محصولات پرکاربرد در ورزش‌های هوازی است که علاوه بر تقویت سیستم قلبی و عروقی موجب عضله سازی در پاها مخصوصاً بافت‌های پایین‌تنه شما می‌شود.

ازنظر کالری مصرفی، استپر ورزشی نسبت به دوچرخه‌های ثابت سطح کالری سوزی بیشتری داشته و تأثیر بسزایی در تقویت عضلات پا خواهد داشت. به همین دلیل از این دستگاه در مراکز توان‌بخشی نیز استفاده می‌شود. متأسفانه بسیاری از ورزشکاران اهمیت دستگاه استپر ورزشی را نادیده می‌گیرند و آن را به‌عنوان یک تمرین خسته‌کننده و تکراری می‌شناسند درصورتی‌که این دستگاه می‌تواند یک تمرین کارآمد و کامل برای شما در هر زمان و مکان باشد. اگر علاقه‌مند به آشنایی با این محصول هستید، باهم به بررسی مزایای آن می‌پردازیم شاید به‌زودی تصمیم بگیرید برخی محصولات گران‌قیمت و ناکارآمد را کنار گذاشته و از استپر ورزشی استفاده کنید.

دستگاه استپر ورزشی

مشخصات فنی استپر ورزشی

به‌صورت کلی خرید آنلاین استپر ورزشی باید با اطلاعات کامل مشتریان صورت گیرد استپر های ورزشی در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند. اینکه شما چه مدل از این محصول را انتخاب کنید به‌نوعی وابسته به اهداف شما خواهد داشت برای مثال اگر برای منزل نیاز به خرید استپر ورزشی دارید بهتر است از مدل‌های کوچک بدون دسته استفاده کنید یا اگر برای باشگاه‌های ورزشی نیاز به خرید دارید حتماً به تحمل وزن آن‌ها دقت کرده و استپر باشگاهی خریداری کنید. ما قبلاً در مورد انواع استپر ورزشی در مقاله راهنمای خرید استپر ورزشی صحبت کرده‌ایم بنابراین در این مقاله تنها به ذکر چند نکته مهم فنی در مورد این محصولات بسنده خواهیم کرد.

مینی استپر ورزشی

بررسی نوع پدال‌های استپر ورزشی

اگر قصد خرید این محصولات هوازی رادارید بهتر است به نوع پدال‌ها و به نوع سطح مقطع آن توجه کنید این‌یکی از مهم‌ترین موارد فنی در تهیه این دستگاه‌ها خواهد بود. سایز پدال‌های Stepper ورزشی بایستی به‌گونه‌ای باشد که بتوانید حین تمرین به‌راحتی پاهای خود را بر روی آن قرار دهید.

میزان تحمل وزن استپر ورزشی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای فنی در خرید این محصول میزان تحمل وزن آن‌ها خواهد بود برای مثال اگر می‌خواهید در فضای خانگی و یا هوم جیم از آن استفاده کنید مدل‌های پایی و یا دسته‌دارهای کوچک مناسب شماست؛ اما اگر می‌خواهید برای باشگاه خود خرید کنید مسلماً بایستی به دنبال محصولاتی باشید که تحمل وزن بالاتر و درنتیجه قیمت بیشتری دارند.

قابلیت‌های موجود در یک استپر

گاهی اوقات افراد به دنبال استپر ورزشی بدنسازی هستند که امکاناتی نظیر کنسول نمایشگر دیجیتالی، دست دار بودن محصول، قابلیت پخش موسیقی، بلوتوث و حتی امکان اتصال به اینترنت را داشته باشند. لذا تمامی این موارد در هنگام خرید می‌بایست بررسی و امکان‌سنجی شود. وجود صفحه نمایشگر می‌تواند برخی اطلاعاتی ازجمله برنامه‌های پیش‌فرض تمرین، میزان محاسبه مسافت تمرینی، زمان، میزان سنجش ضربان قلب و کالری مصرف‌شده را به‌صورت هم‌زمان حین تمرین به شما نشان دهد.

مقاومت و درجه سختی

یکی دیگر از نکات فنی که می‌تواند در خرید شما تأثیرگذار باشند درجه سختی آن است ممکن است شما بخواهید چالش بیشتری را در تمرینات هوازی بر روی عضلات خود تجربه کنید به همین دلیل سراغ مدلی می‌روید که قابلیت تنظیم مقاومت و درجه سختی را دارا باشد.

فروش استپر ورزشی باشگاهی

گارانتی و خدمات پس از فروش استپر ورزشی

با توجه به واردات گسترده دستگاه‌های هوازی از چین و تایوان و همچنین افزایش قیمت این محصولات در چند سال اخیر، انتخاب استپر ورزشی برقی، استپر ورزشی ثابت و غیره با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. کالاورزش همراه به دنبال جذب و فروش برندهایی بوده که کمترین خرابی را داشته و خدمات پس از فروش ویژه‌ای را به خریداران ارائه می‌دهد.

خرید اینترنتی دستگاه استپر ورزشی

اگر بدنبال خرید اینترنتی استپر ورزشی ازجمله مینی استپر ورزشی، استپر چرخشی و یا حتی دستگاه‌های پله نوردی هستید می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در کالاورزش مشاوره و اطلاعات لازم را در مورد محصول دریافت و اقدام به خرید نمایید. لازم به ذکر است با ورود به بخش استپر در دسته‌بندی تجهیزات بدنسازی، لیست قیمت استپر ورزشی و مشخصه‌های فنی آن را مشاهده می‌کنید.

 در صورتی که علاقه مند به انجام انواع تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید ، پیشنهاد می کنیم لیست انواع لوازم جانبی بدنسازی را مشاهده فرمایید. تمامی این محصولات در سایت کالاورزش دارای ضمانت معتبر و ارسال رایگان خواهند بود.

 

whatsapp whatsapp phone