۰

دستگاه بدنسازی چندکاره

دستگاه بدنسازی چندکاره

دستگاه بدنسازی چندکاره به‌عنوان یک دستگاه چندمنظوره در حرکات ورزشی و فیتنس بانوان و آقایان شناخته می‌شود و بیشتر به کمک کسانی خواهد آمد که نیاز دارند با استفاده از حرکت‌های تمرینی مختلف به‌صورت روزانه تمرینات قدرتی انجام دهند. متناسب با فضای خانه یا باشگاهتان می‌توانید انواع دستگاه بدنسازی چندکاره را خریداری نمایید. اگر خیلی زمان کافی برای باشگاه رفتن را ندارید و یا مسافت باشگاه بدنسازی تا خانه شما دور است، هیچ جای نگرانی و ناامیدی نیست. متناسب با بودجه و انتظاری که از یک دستگاه بدنسازی چندمنظوره دارید، باشگاه را به خانه بیاورید. اگر شما به دنبال ایجاد توده عضلانی خوش‌فرمی هستید و می‌خواهید یک دستگاه همه‌کاره را مطابق با وزن خود تهیه نمایید. بهتر است بدانید که با تهیه این دستگاه درواقع یک مربی چندمنظوره در اختیاردارید که پازل تکمیل‌کننده‌ای از انجام حرکات ورزشی برای همه ورزشکاران و افراد خانواده است.

انواع دستگاه بدنسازی چندکاره

به‌طورکلی انواع دستگاه بدنسازی چندکاره و سیم‌کش در 2 نوع دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی و دستگاه بدنسازی چندکاره باشگاهی یا مولتی جیم وجود دارد و بسته به میزان بودجه، فضای خانه یا باشگاه و میزان انتظاری که از آن دارید در مدل‌های دستگاه بدنسازی 30 کاره، دستگاه بدنسازی 33 کاره، دستگاه بدنسازی 42 کاره و غیره در بازار موجود است.

دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی

اگر زمان کافی برای انجام حرکات بدنسازی در باشگاه را ندارید، خرید دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی بهترین انتخاب است. ممکن است بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های زندگی و اتفاقات روزمره فرصت رفتن و یا ثبت‌نام کردن در یک باشگاه ورزشی را نداشته باشند. به همین دلیل اگر علاقه‌مند به تمرینات روزمره ورزشی هستید حتماً می‌دانید دستگاه بدنسازی چندکاره به‌عنوان یک گزینه عالی در انواع حرکت ورزشی خواهد بود. دلیل اصلی تولید دستگاه چندمنظوره بدنسازی بیشتر برای استفاده همه نوع ورزش‌های تمرینی ازجمله تقویت عضلات سینه، سرشانه، زیر بغل، جلوبازو، پشت بازو، ران و شکم در یک فضای محدود بوده به همین دلیل برای مصارف خانگی بسیار مفید است. قبل از خرید حتماً به تعداد حرکاتی که می‌توان با آن تمرین کرد دقت کنید تا نیاز شما به دستگاه‌های دیگر را برطرف سازد.

دستگاه بدنسازی چندکاره 

 

نکته دوم در خرید دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی، فضای لازم و متناسب با دستگاه است. شما برای انجام حرکات مختلف با دستگاه مولتی جیم احتیاج به فضای بیشتری از محیط دستگاه دارید تا حرکاتی همچون سیم‌کش به‌راحتی قابل انجام باشند. لازم به ذکر است تنها خرید یک دستگاه مولتی جیم کفایت نمی‌کند و اغلب شما احتیاج به خرید یک نیمکت بدنسازی و یا میله هالتر و دمبل‌های متغیر را خواهید داشت.

دستگاه بدنسازی چندکاره باشگاهی

این دستگاه همان‌طور که از نام آن مشخص است مناسب باشگاه‌های ورزشی خواهد بود. در این تجهیزات ویژگی‌های گسترده‌تری تعبیه‌شده‌اند و معمولاً تعداد حرکات بیشتر و چالش‌برانگیزتری را برای ورزشکاران رقم خواهند زد. ازلحاظ بازه قیمتی این تجهیزات نسبت به نوع خانگی آن قیمت بالاتری دارند. در انواع دستگاه بدنسازی چندکاره مخصوص باشگاه، برخی از این لوازم به امکاناتی نظیر لت، قایقی، باتر فلای، اسمیت، بالا سینه، زیر سینه، پرس سینه، جلوبازو و پشت بازو، سیم‌کش و چندین حرکت ورزشی کاربردی دیگر مجهز شده‌اند و اغلب آن‌ها در ورزش کراس فیت نیز کاربرد دارند. دستگاه لت نوعی از انجام حرکت تمرینی جهت تقویت عضلات زیر بغل و پشت خواهد بود.

دستگاه قایقی نیز به دلیل اینکه انجام حرکات تمرینی شبیه پارو زدن قایق را به نمایش می‌گذارد. به این نام معروف شده که این روش بااتصال یک سیم متصل به وزنه و یک صندلی نشیمن بر روی دستگاه و همچنین دو بخش مناسب برای قرار دادن پاها و اتصال به وزنه‌ها انجام می‌شود. اما دستگاه باترفلای مخصوص تقویت عضلات سینه طراحی‌شده است به‌گونه‌ای که دارای دودسته جدا از هم تقریباً به شکل V بوده که قابلیت تنظیم در تمامی جهات را خواهد داشت البته در این دستگاه معمولاً هم‌زمان می‌تواند دو حرکت فلای و فلای معکوس را باهم انجام داد.

اگر بخواهیم در مورد ابعاد دستگاه بدنسازی چندکاره نیز سخنی به میان آوریم، می‌توان گفت به‌طورکلی ابعاد دستگاه بدنسازی چندکاره در اندازه مختلفی موجود می‌باشد که حدوداً 2 متر ارتفاع و 2 متر طول دارند. دستگاه بدنسازی چندکاره در برندهای معتبری چون بی اچ فیتنس، فلکسی فیت، اسپورتک و لوتوس در بازار عرضه می‌شوند.

قیمت دستگاه بدنسازی چندکاره در بازار

تغییرات نرخ قیمتی در دستگاه بدنسازی چندکاره بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شوند. برخی از این لوازم که ساخت داخل می‌باشد در بسیاری از برندهای معتبر مسلماً از برندهای چینی و تایوانی ارزان‌تر خواهد بود. زیرا نوسانات نرخ ارز کمترین تأثیر را بر روی قطعات آن خواهد داشت. علاوه بر این قیمت دستگاه‌ بدنسازی به مواردی ازجمله جنس صندلی، گارانتی و خدمات پس از فروش، برند و مارک‌های تولیدی، جنس بدنه دستگاه و همچنین تعداد حرکات قابل انجام با دستگاه بستگی خواهد داشت.

یک نکته مهم نیز در اینجا وجود دارد حتی جنس سیم و اهرم‌ها نیز در قیمت دستگاه بدنسازی تأثیرگذار خواهد بود. در شرایط فعلی که امکان رفتن به باشگاه خیلی سخت شده است، تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید دستگاه‌های بدنسازی چندکاره خانگی با برندهای مختلفی نموده‌اند که ازنظر قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به مدل‌های چینی هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت: دستگاه بدنسازی چندکاره رکورد، دستگاه بدنسازی خانگی مولتی جیم، دستگاه چندمنظوره اینپارس و دستگاه بدنسازی خانگی مبارز

دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی ارزان

اگر از بین برندها و یا کشورهای سازنده و کارایی آن‌ها به دنبال دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی ارزان هستید، بایستی انتخاب خود را دقیق‌تر کنید و می‌بایست فاکتورهایی را در نظر بگیرید که منطبق با نیاز شما باشند. ازجمله فضای موردنظر، کیفیت و جنس قطعات، سهولت استفاده و آپشن های تعریف‌شده که تمامی این موارد را می‌توانید از کارشناسان ما در کالا ورزش سؤال کرده و متناسب با موارد فوق بهترین خرید دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی را از سایت کالا ورزش تجربه کنید. به‌طورکلی هر چه ابعاد و کارایی دستگاه بدنسازی خانگی، کمتر باشد شما نیز هزینه پایین‌تری پرداخت خواهید کرد.

خرید دستگاه بدنسازی چندکاره باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالا ورزش

هدف اصلی خرید دستگاه‌های بدنسازی چندکاره تجربه مفید و کامل انجام طیف گسترده‌ای از تمرینات ورزشی به صوت هم‌زمان خواهد بود. خصوصاً برای کسانی که به‌سلامتی و زیبایی‌اندام‌های خود اهمیت بالایی قائل هستند. خرید این تجهیزات یا مولتی جیم از سایت کالا ورزش در بین محصولات و برندهای مختلف و باکیفیت تضمین‌شده و مشخصه‌های فنی متنوع خدمات روشنی است که در هرلحظه از شبانه‌روز برای شما قابل انجام است.

مقالات مرتبط با دستگاه بدنسازی چندکاره

ارسال شده در : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر
whatsapp whatsapp phone