۰

نیمکت بدنسازی

نیمکت بدنسازی

 نیمکت بدنسازی یا میز پرس نقش مهمی در انجام تمرینات ورزشی خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید ورزشکاران و یا پاورلیفترها (وزنه‌برداران) فشار بسیاری در انجام تمرینات ورزشی و قدرتی به نقاط مرکز کمر خود وارد می‌کنند. به همین دلیل نیمکت بدنسازی به‌عنوان یک پشتیبان و تکیه‌گاه خوب برای ستون فقرات و انجام ورزش‌های عضلانی در خانه و یا باشگاه‌ها خواهد بود. نیمکت بدنسازی عضوی جدانشدنی و مهم در یک باشگاه ورزشی می‌باشد.

انواع نیمکت بدنسازی

اگر بخواهیم یک دسته‌بندی کلی برای انواع نیمکت بدنسازی در نظر بگیریم، به‌طورکلی نیمکت‌های بدنسازی در ۳ نوع نیمکت بدنسازی ساده، نیمکت بدنسازی چندکاره، نیمکت بدنسازی مدرج یا نیمکت بدنسازی تاشو مورداستفاده قرار می‌گیرند. و هردوی آن‌ها با کاربردهای خانگی و باشگاهی قابل‌عرضه می‌باشد. نیمکت بدنسازی خانگی ابعاد کوچک‌تری نسبت به نیمکت بدنسازی باشگاهی دارد و از قیمت پایین‌تری نیز برخوردار است. عموماً نیمکت بدنسازی ساده برای انجام حرکات با وزنه همچون قفس سینه، پرس سینه، پشت بازو، زیر بغل و خیلی دیگر از حرکات مشابه قابل‌استفاده می‌باشد و شکل ظاهری آن پیچیدگی خاصی ندارد. نیمکت بدنسازی تخت یا ساده کاملاً ثابت طراحی‌شده‌اند و از طرفی به‌راحتی قابل جابجایی نیز هستند. این مدل‌ها قیمت‌های ارزان‌تری نیز دارند. در نیمکت بدنسازی چندکاره یا همان دستگاه بدنسازی چندکاره، همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است، شما می‌توانید به‌صورت هم‌زمان با انجام حرکات ورزشی و قدرتی به‌عنوان‌مثال حرکاتی چون پرس بالا سینه و تخت، قفسه سینه، جلو پا و پشت پا، پارالل، لاری، عضلات سرشانه و غیره تمرین کنید. 

نیمکت بدنسازی

 

بیشترین کاربرد نیمکت بدنسازی چندکاره برای منازل می‌باشد. به دلیل محدودیت جا در منزل و همچنین هزینه‌های سنگین خرید لوازم بدنسازی، انتخاب یک نیمکت بدنسازی چندکاره، بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند چندین حرکت ورزشی را با یک دستگاه تجربه کنند. نیمکت بدنسازی مدرج یا نیمکت بدنسازی تاشو تقریباً کاربردی باشگاهی دارد و بیشتر برای انجام حرکات سرشانه و بالا سینه استفاده می‌شود. نیمکت بدنسازی مدرج متناسب با زاویه‌ای که می‌خواهید تنظیم‌شده و البته طیف کمتری از حرکات ورزشی را نسبت به نیمکت بدنسازی ساده شامل می‌شود. برخی از میز و نیمکت بدنسازی ایرانی موجود در بازار عبارت‌اند از: میز و نیمکت بدنسازی مبارز، نیمکت بدنسازی اینپارس، نیمکت باشگاهی و خانگی امید اسپرت، لوازم بدنسازی تن‌آسا و ده‌ها تولیدی بدنسازی دیگر خواهند بود که سال‌ها در تلاش‌اند تا لوازمی باکیفیت و قیمت مناسب را به جامعه ورزش ارائه نمایند. نیمکت بدنسازی ایرانی همگی دارای گارانتی اصالت کالا خواهند بود.

قیمت نیمکت بدنسازی در بازار

قیمت نیمکت بدنسازی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله: مدل خانگی یا باشگاهی، ایرانی مانند نیمکت بدنسازی مبارز یا مدل خارجی، نیمکت ساده یا نیمکت مدرج. قیمت نیمکت بدنسازی ساده به دلیل نوع طراحی آن، از سایر مدل‌ها ارزان‌تر می‌باشد. مطمئناً برای استعلام قیمت نیمکت بدنسازی در بازار دچار سردرگمی شده ولی اصلاً نگران نباشید فقط کافی است متناسب با بودجه خود و نوع کاربری قیمت نیمکت بدنسازی ساده را در سایت کالا ورزش در کمترین زمان جستجو کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نیمکت بدنسازی خانگی ارزان

اگر به دنبال خرید نیمکت بدنسازی ارزان هستید، تنها قیمت به‌عنوان عامل اصلی نیمکت بدنسازی خانگی شما نباشد. علاوه بر قیمت ارزان، باید شناخت زیادی در مورد شرکت تولیدکننده و یا برند محصول داشته باشید تا بتوانید بهترین میز و نیمکت بدنسازی ارزان و باکیفیت را انتخاب نمایید. البته پیشنهاد می‌شود تا برای خرید اینترنتی نیمکت بدنسازی با مشاورین ما در تماس باشید.

خرید میز و نیمکت بدنسازی باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالا ورزش

ازآنجاکه استفاده مداوم و چندساله و استهلاک ممکن است باعث آسیب رساندن قطعات خصوصاً در باشگاه‌های ورزشی به دلیل کارکرد زیاد شود به همین دلیل ضمانت قطعات و خدمات پس از فروش ما باعث آسودگی و راحتی خیال شما از خرید نیمکت بدنسازی تاشو و سایر مدل تجهیزات بدنسازی خواهد بود. خرید اینترنتی نیمکت بدنسازی، به دلیل تنوع زیاد ازجمله خرید نیمکت بدنسازی تاشو در تولید مدل‌های ایرانی و خارجی همواره باعث دغدغه خیلی از ورزشکاران عزیز بوده است. لذا پیشنهاد کالا ورزش به شما استفاده از تجارب متخصصین ما می‌باشد تا این تجهیزات باکیفیت تضمین‌شده را از سایت با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

مقالات مرتبط با نیمکت بدنسازی

ارسال شده در : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر
whatsapp whatsapp phone