۰

میز پینگ پنگ

میز پینگ پنگ

اگر تصمیم به خرید میز پینگ‌پنگ گرفته‌اید و با انبوهی از مدل‌های مختلف بازار روبرو شدید، تعجب نکنید. ما در اینجا راهنمایی لازم را در مورد انتخاب بهترین میز پینگ‌پنگ به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. استفاده از این محصول هم در محیط بیرون و هم در منازل بسته به نوع انتخاب شما قابل انجام است. برخی از میزها نیز مورداستفاده در پارک‌ها و فضاهای بازی شهری می‌باشند.

انواع میز استاندارد برای پینگ پنگ

برای انجام این ورزش پرطرفدار در هر مکانی بهتر است ابعاد و اندازه استاندارد میز پینگ‌پنگ را بدانیم. در این مقاله ما با معرفی انواع مختلف میزهای ping pong شما را آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

میز پینگ پنگ

میز پینگ پنگ خانگی Indoor

میز پینگ پنگ خانگی یا همان indoor تنها برای فضای داخلی ازجمله منازل مورداستفاده قرار می‌گیرد و مناسب فضای بیرونی نیستند. اغلب این میزها به دلیل نیاز به جابجایی آسان معمولاً بر روی چرخ غلطان سوار هستند؛ اما ازآنجایی‌که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و اشعه UV ندارند نمی‌توان از آن‌ها در فضای بیرون استفاده کرد. اکثر این میزها از جنس ام دی اف بوده و قیمت مناسبی دارند.

میز پینگ پنگ خانگی

میز پینگ پنگ Outdoor

این محصولات با نام میز پینگ‌پنگ پارکی یا فضای باز نیز نام دارند. لازم به ذکر است این میزها نسبت به میزهای خانگی گران‌تر خواهند بود. دلیل افزایش قیمت این محصول نیز نوع محیط استفاده و جنس آن است. محصولات میز تنیس فضای خارجی کاملاً ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی بوده اما علاوه بر این موارد دارای دوام بسیار بالاتر و وزن سنگین‌تر نیز هستند. سطح رویه آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا در برابر خوردگی و اشعه UV مقاومت بالایی داشته باشد.

میز پینگ پنگ Outdoor

میز پینگ پنگ کوچک

استفاده از این محصول به‌عنوان یک انتخاب ایده آل برای خانواده است. جوانان و نوجوانانی که به‌تازگی با این ورزش آشنا شده‌اند می‌توانند با خرید آن سرگرمی خوبی داشته باشند. لازم به ذکر است این محصول قابلیت تنظیم فضا دارد و به‌عنوان میز کوچک پینگ‌پنگ شناخته خواهند شد. از طرفی نوجوانان و خردسالان نیز می‌توانند برای بازی از این محصول استفاده کنند. ازآنجاکه سبک و قابل‌حمل است به همین دلیل بسیار ارزان خواهد بود.

میز پینگ پنگ قابل حمل

معمولاً این محصول را به‌عنوان میز پرتابل می‌شناسند. اینکه بتوان میز تنیس را در هر مکانی انتقال داده و یا با خود به مسافرت برد و همچنین در مهمانی‌های دور همی استفاده نمود بسیار کاربردی خواهد بود. لازم به ذکر است برخلاف میزهای سنگین‌تر که جابجایی آن‌ها دشوار است یک میز پینگ‌پنگ قابل‌حمل به‌راحتی در پشت یک ماشین شخصی نیز جای خواهد گرفت.

قیمت میزهای پینگ پنگ در کالاورزش

قیمت میز پینگ پنگ به‌عنوان یکی از ورزش‌های مهیج با توجه به تفاوت در جنس‌ها، کیفیت و همچنین نوع استفاده متفاوت خواهد بود. درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتر از بازه قیمتی این محصولات دارید می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی انواع میز پینگ پنگ با کیفیت تضمین شده

اگر به دنبال بهترین مارک و برند میز تنیس می‌باشید تا یک انتخاب آگاهانه و مناسب داشته باشید، فروشگاه اینترنتی کالاورزش با دارا بودن انواع مختلف این محصولات در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف با اندازه‌های استاندارد مناسب فضای داخل و بیرون آماده ارائه خدمات به‌صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود. در سال‌های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم از این محصول، مدل‌های متنوعی از میزهای پینگ‌پنگ ارزان وارد بازار شده است لذا توصیه می‌شود این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر ورزشی با ضمانت درج‌شده خریداری نمایید.

مقالات مرتبط با میز پینگ پنگ

ارسال شده در : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵:۱ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۹:۱ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹:۲۵ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳:۲۳ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۶:۵۵ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۱:۳۷ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone