۰

تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی

تردمیل یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در یک باشگاه است. این محصول بیش‌ترین کالری را در بین تمام دستگاه‌های موجود در یک باشگاه می‌سوزاند و هم برای افراد مبتدی و هم برای افرادی که به‌صورت حرفه‌ای در باشگاه به بدنسازی می‌پردازند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی یکی از تجهیزات پرطرفدار در باشگاه‌ها و مراکز تناسب اندام است و برای تمرینات هوازی و تقویت قلب و عضلات استفاده می‌شود. با انواع مختلف دسته بندی‌ها، شما می‌توانید تردمیلی را انتخاب کنید که بهترین نیازهای شما را برآورده می‌کند.

۱. تردمیل‌های تجاری: این دسته بندی شامل تردمیل‌هایی است که برای استفاده در محیط‌های تجاری مانند باشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و مراکز تناسب اندام طراحی شده‌اند. آنها دارای ساختاری قوی، موتور قدرتمند و سیستم‌های پیشرفته است که می‌توانند تحمل فشار و استفاده متناوب را بر آورده سازند.

۲. تردمیل‌های نیمه تجاری: این نوع تردمیل‌ها برای استفاده در محیط‌های نیمه تجاری مانند هتل‌ها، آپارتمان‌ها، و مجتمع‌های مسکونی مناسب هستند. آنها دارای قابلیت‌هایی همچون قدرت متوسط، ساختاری مقاوم و اندازه کوچکتری نسبت به تردمیل‌های تجاری هستند.

3. تردمیل‌های رده بالا: این دسته بندی شامل تردمیل‌هایی است که برای ورزشکاران حرفه‌ای و تمرینات پیشرفته طراحی شده‌اند. آنها دارای سیستم‌های پیشرفته، تنظیمات سرعت و شیب پیچیده و قابلیت‌هایی همچون تحمل وزن بالا و سیستم‌های پیشرفته کنترل و نمایشگر هوشماطلاعات کامل در دسترس نیست. لطفاً ادامه دهید.

 

بهترین برندهای تردمیل باشگاهی

از معروف ترین و بهترین برندهای تردمیل باشگاهی می توان به تردمیل باشگاهی فرش وی (Fresh Way)، تردمیل مکانیکی Gymost، پروتئوس (Proteus)، تردمیل فیتنس (Fitness)، پاورمکس (Powermax)، تردمیل muscle spirit و تردمیل اسپرتک (Sportec) اشاره کرد.
 

قبل از خرید تردمیل باشگاهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهم‌ترین ویژگی تردمیل‌های حرفه‌ای باشگاهی، کیفیت بالای ساخت در کنار داشتن عملکردها و برنامه‌های بسیار متنوع برای افراد غیرحرفه‌ای و حرفه‌ای است؛ بنابراین در هنگام خرید تردمیل برای باشگاه، بهتر است در درجه اول به دنبال کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش آن باشید. در تردمیل‌های باشگاهی لازم نیست که به دنبال مدل‌های تاشو باشید، این مدل‌ها بیشتر برای فضای کوچک و خانه مناسب هستند. در درجه دوم، داشتن امنیت کافی برای استفاده کاربران، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تردمیل باشگاهی است. معمولاً در تردمیل دکمه‌ای قرار دارد که به بدن فرد متصل می‌شود. درصورتی‌که فرد از روی تردمیل بیفتد یا تعادل خود را از دست بدهد، این دکمه به همراه وی کشیده شده، دستگاه را خاموش می‌کند. یکی از نکات مهم دیگر در هنگام خرید تردمیل باشگاهی، توجه به سایز دستگاه است. قبل از خرید، فضای مورد نظر برای گذاشتن محصول را پیدا کرده و ابعاد آن را اندازه بگیرید تا بتوانید بسته به آن بهترین ابعاد دستگاه را انتخاب کنید. نکته بعد توجه به بازه وزنی قابل‌تحمل در دستگاه است. در خرید تردمیل باشگاهی، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که بازه وزنی زیادی را پشتیبانی کنند تا برای افراد دارای اضافه‌وزن نیز مناسب باشند. با توجه به این‌که میزان استفاده تردمیل‌های باشگاهی در طول روز بسیار زیاد است، هزینه تعمیر و نگه‌داری و سرویس آن‌ها نیز بیش‌تر است؛ بنابراین بهتر است در هنگام خرید از برندهایی خرید کنید که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش طولانی‌مدت بوده و در کاهش هزینه‌های نگه‌داری به شما کمک کنند.

فاکتورهای موثر بر قیمت تردمیل باشگاهی

عوامل مختلفی بر قیمت تردمیل باشگاهی تاثیرگذار است. امکانات تردمیل باشگاهی چون سرعت، تنظیم شیب، خاصیت ضربه‌گیر بودن، سیستم خنک‌کننده، برنامه تست سلامت، مانیتور لمسی، نمایشگر بیولوژیکی، تحمل وزن بالاT جنس بدنه، کشور سازنده بر قیمت آن تاثیرگذار است. با راهنمایی کارشناسان کالاورزش در هر مرحله از خرید تردمیل باشگاهی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از این دستگاه ورزشی کسب کنید.

اهمیت گارانتی در خرید تردمیل باشگاهی

اگر نگران نقص یا آسیبی هستید که ممکن است در حین استفاده از دستگاه تردمیل باشگاهی اتفاق بیفتد، گارانتی طولانی تردمیل می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. گارانتی هر گونه مشکل در دستگاه را پوشش می دهد، از جمله موارد ناشی از فرسودگی، استفاده نادرست یا شکستگی. حتما گارانتی را بخوانید تا از شرایط آن مطلع شده و بدانید که چه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد. 

قیمت تردمیل باشگاهی در کالاورزش 

بسته به بزرگی باشگاه، نوع مشتریان و بودجه، شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی کالاورزش از بین تردمیل‌های مقرون‌به‌صرفه (اقتصادی) و تردمیل‌های پیشرفته گران‌قیمت خرید کنید. در صورت نیاز به مشاوره در خرید تردمیل می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان خرید تردمیل باشگاهی ما استفاده کنید.

قیمت تردمیل باشگاهی ارزان

حداقل بودجه لازم برای خرید یک مدل نیمه‌حرفه‌ای و ارزان که از پس کار در باشگاه بر بیاید 20 میلیون تومان است. این تردمیل‌ها دارای امکانات پایه و بهترین کیفیت برای استفاده در باشگاه هستند. مدل‌های تردمیل باشگاهی ارزان در سایت کالا ورزش، دارای ضمانت‌نامه، ارسال و نصب رایگان هستند و با وجود قیمت مناسب، کیفیتی مثال‌زدنی دارند.

قیمت تردمیل باشگاهی حرفه‌ای

تردمیل‌های حرفه‌ای سایت کالاورزش، از 30 میلیون تا 60 میلیون قیمت دارند. این تردمیل‌ها با امکانات تخصصی زیاد مانند امکان تنظیم شیب، مانیتور لمسی، نمایشگر بیولوژیکی، تحمل وزن بالای 150 کیلوگرم و بسیاری امکانات دیگر ارائه می‌شوند. در کنار این ویژگی‌ها، تردمیل‌های حرفه‌ای ما دارای خدمات پس از فروش، کارت ضمانت‌نامه، ارسال رایگان و امکان نصب در محل هستند.

انتخاب و خرید بهترین تردمیل باشگاهی و نیمه باشگاهی

به‌طورکلی تردمیل‌های باشگاهی دارای موتورهای بزرگ‌تر هستند که تحمل ساعت‌ها تمرین روزانه با سرعت‌های بالا بدون داغ کردن و سوختن دارند. رابط کاربری این مدل‌ها بسیار آسان است و برای استفاده انواع افراد مناسب است. تسمه تردمیل‌های باشگاهی معمولاً طول عرض بیش‌تری دارد و جنس آن نیز بسیار قوی‌تر و ضخیم‌تر است. یکی از مزایای خرید تردمیل باشگاهی و حرفه‌ای، داشتن ویژگی‌ها و برنامه‌های زیاد است. این تردمیل‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند پخش موزیک، نگه‌دارنده لیوان، صفحه‌نمایش لمسی، شیب خودکار، برنامه‌های ورزشی متنوع، مانیتورهای مختلف برای فعالیت‌های بیومتریک بدن، فن خنک‌کننده و شوک‌گیر هستند. قطعاً با افزایش امکانات، قیمت دستگاه نیز بالاتر می‌رود. پس بهتر است که بر اساس نیاز مشتریان خود، بهترین تردمیل باشگاهی را انتخاب کنید.

faq
پرسش های متداول

بهترین تردمیل باشگاهی برندی است که اگر به مشکلی بر بخورد، بخش گارانتی و خدمات پس از فروش آن به سرعت ایراد احتمالی را برطرف کرده و دستگاه شما همیشه مثل روز اولش در باشگاه کار میکند. برندهایی همچون ام بی اچ MBH، ایمپالس، سایتک، پروتئوس و پاورمکس از جمله این برندهای خوب تردمیل خواهد بود.

علاوه بر گارانتی و خدمات، عرض تسمه بزرگ، روغن کاری خودکار، قدرت موتور واقعی و وجود قطعات فلزی بیشتر نسبت به پلاستیکی و فایبرگلاس و داشتن ضربه گیر از جمله ویژگی های یک تردمیل باشگاهی مناسب است.

مقالات مرتبط با تردمیل باشگاهی

ارسال شده در : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵:۴۲ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۱:۲۱ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۰:۲۹ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۹:۳۱ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone