۰

تردمیل

%4 تخفیف
۱۰۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
%5 تخفیف
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%3 تخفیف
۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۵۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%6 تخفیف
۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%7 تخفیف
۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۲۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%6 تخفیف
۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%7 تخفیف
۱۴۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان ۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%10 تخفیف
۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%7 تخفیف
۱۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%8 تخفیف
۹۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%4 تخفیف
۴۲,۷۲۰,۰۰۰ تومان ۴۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان
%8 تخفیف
۴۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان ۵۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
تردمیل

بی‌شک یکی از پرطرفدارترین تجهیزات ورزشی که برای تقویت عضلات، تناسب‌اندام و حتی بهبود سیستم قلبی و عروقی مناسب است تردمیل خواهد بود. این وسیله ورزشی هوازی برای بسیاری از افراد که به طور منظم و با برنامه تمرینات خود را از سر می‌گیرند می‌تواند بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی آن‌ها به‌حساب آید. یکی از مهم‌ترین دلیلی که محبوبیت این دستگاه را بالا برده است در واقع در دسترس بودن آن و سهولت استفاده خواهد بود. همچنین به دلیل وجود زندگی پرمشغله امروزی و مشکلات بی‌تحرکی استفاده از این محصولات نسبت به سایر لوازم ورزشی جلوه بیشتری خواهد داشت.

ممکن است تعجب‌آور باشد اما ریشه Treadmill در هیچ نوع ورزشی پیدا نمی‌شود. در قرن اول پس از میلاد مسیح رومی‌ها یک تجهیزات بالابر قرقره‌ای را اختراع کردند که نیروی آن توسط انسان و با گردش روی چرخ دوار انجام می‌شد. بعدها در سال 1818 برای جلوگیری از بی‌تحرکی زندانیان این محصول به حالت پله‌ای ساخته شد و سپس به شکل امروزی درآمد.

لیست قیمت و مشخصات انواع تردمیل

قیمت تردمیل

استعلام قیمتی تردمیل بیشتر بر اساس امکانات و نوع کاربرد آن‌ها است. بسیاری از فاکتورها می‌تواند در قیمت این محصولات تأثیرگذار باشد. ما در سایت کالاورزش انواع مختلفی از این تجهیزات ورزشی را در مدل‌های خانگی و باشگاهی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا محصولات لوکس و حرفه‌ای به فروش می‌رسانیم؛ اما واقعیت این است که برخی از عوامل مختلف می‌تواند روی هزینه کالا تأثیرگذار باشد که شامل موارد زیر خواهد بود:

  • تحمل وزن
  • نوع برند
  • ضربه‌گیرهای مخصوص
  • نوع موتور الکتریکی
  • میزان قدرت موتور
  • درجه شیب
  • نوع صفحه نمایشگر و اندازه آن
  • ابعاد تسمه

البته بسیاری از فاکتورهای دیگر نیز ازجمله کیفیت قطعات ساختاری و نبود پیچ و مهره های اضافی می‌تواند روی قیمت‌ها تأثیرگذار باشد. برای مثال در شاسی قطعات اگر از فلزات بیشتری استفاده شوند طبیعتاً قیمت بالاتری داشته زیرا آستانه فشار را نیز بالاتر می‌برد.

خرید تردمیل از کالاورزش

شاید این سؤال ذهن شما را درگیر کند که اصلاً چرا می‌بایست اقدام به خرید تردمیل نماییم؟ پاسخ به این سؤال ساده است اگر کمی به وضعیت زندگی افراد جامعه دقت کنیم کاملاً متوجه خواهیم شد که عدم تحرک و عدم استفاده از تمرینات ورزشی نرخ چاقی و بیماری‌های قلبی و عروقی را بسیار بالا برده است. از طرفی بسیاری از پزشکان معتقدند که تمرینات کاردیو می‌تواند خطر ابتلا به سکته قلبی را کاهش دهد بنابراین نباید فرصت را از دست دهیم.

این محصولات به دلیل اینکه ورزش پیاده‌روی و دویدن را شبیه‌سازی می‌کنند و از طرفی نسبت به تمرینات بیرون کم فشار تر بوده انتخاب خوبی خواهند بود. ما به‌عنوان یک سایت فروشگاهی تخصصی لوازم ورزشی و بدنسازی که سال‌ها اقدام به فروش انواع محصولات هوازی ازجمله دوچرخه ثابت و الپتیکال و دیگر محصولات هوازی نموده ایم همواره سعی می‌کنیم که این محصولات را با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش در برندهای مطرح عرضه کنیم.

در این صفحه شما می‌توانید انواع مدل‌های خانگی و باشگاهی را با امکانات مختلف مشاهده کرده و از طریق بخش محصولات آن‌ها را جداگانه با همدیگر مقایسه کنید و هیچ نگرانی بابت ارسال نداشته باشید و با اعتماد کامل آن را خریداری فرمایید.

خرید اینترنتی تردمیل

از زمانی که دنیای اینترنت تا حدود زیادی جایگزین دنیای واقعی شده است. شما می‌توانید به‌راحتی با نشستن پشت میز خود و اتصال به اینترنت از هر نقطه‌ای که حضور دارید وارد سایت کالاورزش شده و محصولات ما را مشاهده نمایید؛ اما یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از خرید اینترنتی از فروشگاه‌های لوازم ورزشی آنلاین توجه به اعتبار قانونی سایت یا همان نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) خواهد بود؛ بنابراین اکیداً توصیه می‌شود که در هنگام خرید تردمیل از سایت‌هایی معتبر اقدام نمایید.

ما در سایت خود با داشتن نماد اعتماد از نهاد توسعه تجارت الکترونیک کشور، آدرس حضوری و شماره‌های تماس ثابت، سعی بر این داشتیم تا تجربه یک خرید بی‌دردسر را برایتان مهیا کنیم. خرید اینترنتی مزیت بسیار بزرگی نسبت به خریدهای حضوری خواهد داشت و شما می‌توانید به‌جای اینکه ساعت‌ها وقت خود را در بازار برای انتخاب تعداد محدودی از دستگاه‌ها هدر دهید از اینترنت صدها مدل را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.

اهمیت گارانتی در خرید تردمیل

اهمیت گارانتی در خرید تردمیل

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنگام خرید تردمیل برای مشتریان دغدغه ایجاد می‌کند مساله ضمانت کالا خواهد بود. متأسفانه هرچند یک محصول با کیفیت باشد و یا حتی از امکانات حرفه‌ای برخوردار باشد اما اگر دارای یک گارانتی معتبری نباشد درصورتی‌که آسیبی غیرقابل‌پیش‌بینی به دستگاه وارد شود ممکن است شما را با مشکلات جدی روبرو نماید و شما مجبور به هزینه‌های بیشتر برای تعمیر قطعه و یا حتی تعویض آن باشید؛ بنابراین اهمیت گارانتی روی محصول از ابتدای خرید اینجا معنا پیدا خواهد کرد.

برخی از محصولات برای ثبت گارانتی نیاز به ارائه اطلاعات و مشخصات مشتریان عزیز را خواهد داشت اما برخی دیگر به حالت سامانه‌ای ثبت خواهند شد. اگر این تجهیزات بدنسازی را توسط شرکت معتبری خریداری نمایید که از برندهای اصل نیز بوده، دارای ضمانت معتبر و همچنین خدمات پس از فروش خواهند بود. ما در کالاورزش تمامی محصولات هوازی را با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می‌کنیم.

مشخصات تردمیل خوب

اگر می‌خواهید از محصولی استفاده کنید که علاوه بر کیفیت، امکانات خوبی داشته باشد بایستی به برخی ویژگی‌های زیر توجه کنید. قبل از خرید تردمیل اگر همچنان از کیفیت محصولات مطلع نیستید توصیه می‌کنیم که ابتدا با شماره‌های درج‌شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  1. حداکثر وزن کاربر: یکی از مواردی که نشان‌دهنده کیفیت خوب قطعات می‌باشد تحمل وزن روی دستگاه است. معمولاً دستگاه‌های هوازی که تحمل وزن آن‌ها بیش از 140 کیلوگرم باشد کیفیت خوبی خواهند داشت.
  2. نوع موتور: موتور این تجهیزات نیز در مدل‌های خانگی و باشگاهی متفاوت هستند برای مدل‌های خانگی DC و برای باشگاهی AC است. موتورهای DC قدرت کمتر و از طرفی صدای کمتری نیز تولید می‌کنند.
  3. قدرت موتور: این ویژگی نیز مهم است زیرا قدرت موتور بر اساس اسب بخار شناخته می‌شود که هرچه بیشتر باشد توان خروجی آن نیز بالا خواهد رفت. اگر از 3 اسب بخار بالاتر باشد معمولاً مدل باشگاهی و اگر بین 1 تا 3 اسب بخار باشد برای مدل خانگی مناسب خواهد بود.

اما دیگر ویژگی‌های این محصول شامل ضربه‌گیر حرفه‌ای از نوع SDS بوده که شوک فشار به مفاصل را کاهش می‌دهد و یا میزان درجه شیب خواهد بود که هرچه بالاتر باشد چالش بسیار خوبی را روی عضلات پایین‌تنه ایجاد می‌کند.

لوازم جانبی تردمیل

زمانی که در طولانی‌مدت از تردمیل استفاده می‌کنیم ممکن است در اثر استهلاک، قطعات این محصولات به‌مرور دچار آسیب گردد و لذا درصورتی‌که از گارانتی معتبری برخوردار باشد می‌توان برای تعویض قطعه به‌صورت رایگان اقدام کرد؛ اما اگر اعتبار ضمانت‌نامه به اتمام رسیده باشد ناچارید شخصاً اقدام به خرید این قطعات نمایید که در ادامه برخی لوازم جانبی این تجهیزات را نام می‌بریم.

  • نوار تسمه: این محصول به‌عنوان یکی از لوازم جانبی Treadmill بوده که دارای اندازه و ضخامت متفاوتی خواهد بود. معمولاً برای مدل‌های خانگی در ضخامت 1.8 تا 1.4 میلی‌متر استفاده می‌شود.
  • پد ضربه‌گیر: این محصول نیز مابین سطح زمین و دستگاه قرار گرفته می‌شود تا باعث کاهش بیشتر انتقال صدا باشد.
  • تخته: به شکل مستطیل بوده و معمولاً از جنس چوب MDF می‌باشد که دارای رویه آنتی استاتیک خواهد بود. این محصول در زیر تسمه بوده و از اصطکاک جلوگیری می‌کند.
  • روغن Treadmill
  • جک گازی
  • سنسور ضربان قلب
  • گیره ایمنی
  • تسمه موتور

که همه این موارد به‌عنوان برخی از لوازم جانبی این دستگاه‌ها شناخته می‌شود.

انواع تردمیل

انواع تردمیل

ازآنجایی‌که این محصولات به‌عنوان یکی از محبوبترین لوازم ورزشی هوازی شناخته می‌شوند و بیشترین کاربرد را برای تناسب اندام و حتی لاغری دارند. تولیدکنندگان تردمیل بر اساس نیاز مشتریان آن‌ها را در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌کنند؛ اما اساساً اکثر این مدل‌ها در 2 دسته خانگی و باشگاهی تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه آن‌ها را نیز شرح خواهیم داد.

  • مدل مکانیکی منحنی شکل: این مدل بدون موتور بوده و با استفاده از نیروی پاهای شما تسمه‌ها به حرکت در می‌آیند و دارای پلتفرم منحنی شکل دارد که شیب را شبیه‌سازی می‌کند.
  • مدل موتوردار: تقریباً همه محصولاتی که چه در مدل‌های خانگی و چه در مدل‌های باشگاهی دارای موتور الکتریکی می‌باشند در این دسته قرار خواهند گرفت.
  • مدل تاشو: این محصولات نیز ابعاد بسیار کمی را می‌گیرند و بیشتر برای منزل مناسب می‌باشد و همان‌طور که از نام آن مشخص است امکان تاشوندگی و کوچک شدن ابعادشان وجود دارد.
  • مدل توانبخشی: این مدل‌ها نیز برای تمرینات فیزیوتراپی و بازتوانی مناسب است و بیشتر در باشگاه و کلاس‌های بازتوانی مورداستفاده می‌باشند.
  • مدل آبی: این مدل‌ها در کف استخرها مورداستفاده قرار می‌گیرند که کاملاً ضد آب و بسیار روان‌تر خواهند بود.
  • مدل بی دسته: فضای بسیار کمی اشغال کرده، مناسب منزل و از طرفی فاقد دسته‌های کنار می‌باشند که معمولاً می‌توان از آن‌ها در زیر میز نیز استفاده کرد.

تردمیل خانگی

این محصولات نیز همان‌طور که ذکر شد یکی دیگر از انواع این مدل‌ها می‌باشد. این کالاها به دلیل ابعاد کوچک، تحمل وزن کمتر، قدرت موتور کمتر و کم‌صدا بودن، به‌عنوان یک تردمیل خانگی مناسب استفاده در منزل شناخته می‌شوند. بیشتر این تجهیزات امکان تاشوندگی با استفاده از جک‌های گازی هیدرولیکی داشته تا به‌راحتی در منزل زیر تخت و یا حتی کنار اتاق یک جای ثابت قرار بگیرند. توصیه می‌شود هنگام استفاده از این کالاها حتماً تا حدود 2 متر از طرفین فاصله در نظر داشته باشید.

تردمیل باشگاهی

و اما یکی دیگر از انواع این محصولات، تردمیل باشگاهی خواهد بود. این تجهیزات هوازی همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است مناسب باشگاه‌های ورزشی بوده و افراد با وزن‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. ابعاد تسمه، قدرت موتور، تحمل وزن و آپشن های آن بسیار بیشتر از مدل‌های خانگی است. در مدل‌های خانگی معمولاً از موتور DC استفاده‌شده اما در این مدل‌ها از موتور AC پرقدرت استفاده می‌شود. این محصولات سرعت گردش تسمه بسیار بالایی دارند که همین امر باعث کالری سوزی بیشتر و چربی سوزی بالای شما خواهد شد.

faq
پرسش های متداول

تردمیل خانگی در مقایسه با مدل‌های باشگاهی از قیمت ارزان‌تر و تحمل وزن کمتری برخوردار هستند. همچنین اکثر مدل‌های خانگی تاشو بوده و فضای کمتری را نیز اشغال می‌کنند.

بیشترین تأثیر تردمیل بر روی عضلات پشت و روی ران‌ها خواهد بود. باکمی شیب دادن به تردمیل می‌توان این فشار را بیشتر کرد. پس درنتیجه استفاده از تردمیل برای لاغر کردن پا تأثیرگذار است.

whatsapp whatsapp phone