۰

تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در یک باشگاه است. این محصول بیش‌ترین کالری را در بین تمام دستگاه‌های موجود در یک باشگاه می‌سوزاند و هم برای افراد مبتدی و هم برای افرادی که به‌صورت حرفه‌ای در باشگاه به بدنسازی می‌پردازند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت تردمیل باشگاهی در کالاورزش 

بسته به بزرگی باشگاه، نوع مشتریان و بودجه، شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی کالاورزش از بین تردمیل‌های مقرون‌به‌صرفه (اقتصادی) و پیشرفته گران‌قیمت خرید کنید. در صورت نیاز به مشاوره در خرید و اطلاع از قیمت تردمیل باشگاهی می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. 

قیمت تردمیل باشگاهی کالاورزش

قیمت خريد تردمیل باشگاهی ارزان

حداقل قیمت خريد تردميل باشگاهي ارزان برای یک مدل نیمه‌حرفه‌ای و ارزان که از پس کار در باشگاه بر بیاید 20 میلیون تومان است. این کالاها دارای امکانات پایه و بهترین کیفیت برای استفاده در باشگاه هستند. مدل‌های ارزان این محصول در سایت کالا ورزش، دارای ضمانت‌نامه، ارسال و نصب رایگان هستند و با وجود قیمت مناسب، کیفیتی مثال‌زدنی دارند.

قیمت تردمیل حرفه ای باشگاهی

قیمت تردمیل حرفه ای باشگاهی سایت کالاورزش، از 30 میلیون تا 60 میلیون قیمت دارند. این کالاها با امکانات تخصصی زیاد مانند امکان تنظیم شیب، مانیتور لمسی، نمایشگر بیولوژیکی، تحمل وزن بالای 150 کیلوگرم و بسیاری امکانات دیگر ارائه می‌شوند. در کنار این ویژگی‌ها، نوع حرفه‌ای این وسیله ورزشی دارای خدمات پس از فروش، کارت ضمانت‌نامه، ارسال رایگان و امکان نصب در محل هستند.

خرید تردمیل باشگاهی 

مهم‌ترین ویژگی تردمیل‌ باشگاهی حرفه‌ای، کیفیت بالای ساخت در کنار داشتن عملکردها و برنامه‌های بسیار متنوع برای افراد غیرحرفه‌ای و حرفه‌ای است؛ بنابراین در هنگام خرید آن، بهتر است در درجه اول به دنبال کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش آن باشید. راجع به این محصول لازم نیست که به دنبال مدل‌های تاشو باشید، این مدل‌ها بیشتر برای فضای کوچک و برای تردمیل خانگی مناسب هستند. در درجه دوم، داشتن امنیت کافی برای استفاده کاربران، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کالا به شمار می‌رود.

معمولاً در تردمیل‌ باشگاهی دکمه‌ای قرار دارد که به بدن فرد متصل می‌شود. درصورتی‌که فرد از روی آن بیفتد یا تعادل خود را از دست بدهد، این دکمه به همراه وی کشیده شده، دستگاه را خاموش می‌کند. یکی از نکات مهم دیگر در هنگام خرید این کالا، توجه به سایز دستگاه است. قبل از خرید، فضای مورد نظر برای گذاشتن محصول را پیدا کرده و ابعاد آن را اندازه بگیرید تا بتوانید بسته به آن بهترین ابعاد دستگاه را انتخاب کنید. نکته بعد توجه به بازه وزنی قابل‌تحمل در دستگاه است.

در خرید تردمیل باشگاهی، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که بازه وزنی زیادی را پشتیبانی کنند تا برای افراد دارای اضافه‌وزن نیز مناسب باشند. با توجه به این‌که میزان استفاده این کالای ورزشی در طول روز بسیار زیاد است، هزینه تعمیر و نگه‌داری و سرویس نیز بیش‌تر است؛ بنابراین بهتر است در هنگام خرید از برندهایی خرید کنید که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش طولانی‌مدت بوده و در کاهش هزینه‌های نگه‌داری به شما کمک کنند.

خرید تردمیل باشگاهی

فاکتورهای موثر بر قیمت تردمیل باشگاهی

عوامل مختلفی بر قیمت تردمیل باشگاهی تاثیرگذار است. امکانات این وسیله ورزشی چون سرعت، تنظیم شیب، خاصیت ضربه‌گیر بودن، سیستم خنک‌کننده، برنامه تست سلامت، مانیتور لمسی، نمایشگر بیولوژیکی، تحمل وزن بالا، جنس بدنه، کشور سازنده بر قیمت آن تاثیرگذار است. با راهنمایی کارشناسان کالاورزش در هر مرحله از خرید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از این دستگاه ورزشی کسب کنید.

اهمیت گارانتی در خرید تردمیل باشگاهی

اگر نگران نقص یا آسیبی هستید که ممکن است در حین استفاده از دستگاه تردمیل باشگاهی اتفاق بیفتد، گارانتی طولانی می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. گارانتی هر گونه مشکل در دستگاه را پوشش می دهد، از جمله موارد ناشی از فرسودگی، استفاده نادرست یا شکستگی. حتما گارانتی را بخوانید تا از شرایط آن مطلع شده و بدانید که چه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد. 

بهترین تردمیل باشگاهی؛ براساس برند

از معروف ترین و بهترین تردمیل باشگاهی براساس برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرش وی (Fresh Way)
  • مکانیکی Gymost
  • پروتئوس (Proteus)
  • فیتنس (Fitness)
  • پاورمکس (Powermax)
  • تردمیل muscle spirit
  •  اسپرتک (Sportec) 

انواع تردمیل باشگاهی

دستگاه تردمیل باشگاهی یکی از تجهیزات پرطرفدار در باشگاه‌ها و مراکز تناسب اندام است و برای تمرینات هوازی و تقویت قلب و عضلات استفاده می‌شود. با انواع مختلف دسته بندی‌ها، شما می‌توانید نوعی را انتخاب کنید که بهترین نیازهای شما را برآورده می‌کند.

  • تردمیل باشگاهی تجاری: این دسته بندی شامل تردمیل‌هایی است که برای استفاده در محیط‌های تجاری مانند باشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و مراکز تناسب اندام طراحی شده‌اند. آنها دارای ساختاری قوی، موتور قدرتمند و سیستم‌های پیشرفته است که می‌توانند تحمل فشار و استفاده متناوب را بر آورده سازند.
  • تردمیل باشگاهی نیمه تجاری: این نوع تردمیل‌ها برای استفاده در محیط‌های نیمه تجاری مانند هتل‌ها، آپارتمان‌ها، و مجتمع‌های مسکونی مناسب هستند. آنها دارای قابلیت‌هایی همچون قدرت متوسط، ساختاری مقاوم و اندازه کوچکتری نسبت به نوع تجاری هستند.
  • تردمیل باشگاهی رده بالا: این دسته بندی شامل تردمیل‌هایی است که برای ورزشکاران حرفه‌ای و تمرینات پیشرفته طراحی شده‌اند. آنها دارای سیستم‌های پیشرفته، تنظیمات سرعت و شیب پیچیده و قابلیت‌هایی همچون تحمل وزن بالا برخوردار هستند.

انتخاب و خرید بهترین تردمیل باشگاهی و نیمه باشگاهی

به‌طورکلی تردمیل‌ باشگاهی دارای موتورهای بزرگ‌تر هستند که تحمل ساعت‌ها تمرین روزانه با سرعت‌های بالا بدون داغ کردن و سوختن دارند. رابط کاربری این مدل‌ها بسیار آسان است و برای استفاده انواع افراد مناسب است. تسمه آنها معمولاً طول عرض بیش‌تری دارد و جنس آن نیز بسیار قوی‌تر و ضخیم‌تر است.

یکی از مزایای خرید تردمیل حرفه‌ای، داشتن ویژگی‌ها و برنامه‌های زیاد است. تردمیل باشگاهی ورزشی دارای ویژگی‌هایی مانند پخش موزیک، نگه‌دارنده لیوان، صفحه‌نمایش لمسی، شیب خودکار، برنامه‌های ورزشی متنوع، مانیتورهای مختلف برای فعالیت‌های بیومتریک بدن، فن خنک‌کننده و شوک‌گیر هستند. قطعاً با افزایش امکانات، قیمت دستگاه نیز بالاتر می‌رود. پس بهتر است که بر اساس نیاز مشتریان خود، بهترین آنرا را انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید تردمیل باشگاهی 

ازآنجایی‌که بسیاری از مشتریان محترم هنگام خرید بهترین تردمیل باشگاهی معمولاً ممکن است سردرگم شوند و حسابی به گشت‌وگذار در اینترنت بپردازند و به دنبال کسب اطلاعات تخصصی بیشتر باشند به همین دلیل ما سعی کردیم که برخی از نکات کلیدی قبل از خرید تردمیل باشگاهی را به شما معرفی کنیم لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

تحمل وزن تردمیل باشگاهی

تحمل وزن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید انواع تردمیل خواهد بود. هر تردمیلی که دارای دفترچه راهنما و کاتالوگ می‌باشد آستانه تحمل وزن در آن‌ها درج‌شده است. خوشبختانه تردمیل های باشگاهی همگی دارای تحمل وزن بسیار بالا بوده و نیاز نیست نگران این قضیه باشید.

اندازه تردمیل باشگاهی

ازآنجایی‌که ماهیت استفاده از این نوع تردمیل ها در باشگاه‌های ورزشی است و افراد مختلفی با تیپ بدنی متفاوت ازجمله اندومورف، اکترومورف و مزومورف با تردمیل باشگاهی تمرین می‌کنند به همین دلیل تولیدکنندگان این محصولات را در ابعاد بزرگتری ساخته‌اند و از شاسی و بدنه قوی‌تری برخوردار است. برخلاف تردمیل های خانگی امکان تاشوندگی را نیز ندارند. از طرفی تردمیل های باشگاهی عرض تسمه بزرگتری دارند که باعث می‌شوند گام زدن و تمرینات طولانی روی آن راحت‌تر باشد.

موتور تردمیل باشگاهی

این نوع محصولات به دلیل اینکه افراد زیادی در مدت‌زمان طولانی از آن‌ها استفاده می‌کنند می‌بایست از موتور قدرتمندتری نسبت به مدل‌های خانگی برخوردار باشند. موتورهای تردمیل های باشگاهی همگی از نوع AC بوده که نسبت به موتورهای DC قدرت و طول عمر بسیار بیشتری دارند. معمولاً قدرت موتور اکثر تردمیل های باشگاهی حداقل 3 اسب بخار می‌باشد که در کنار آن دارای یک اینورتر قدرتمند بوده تا جریان مستقیم برق را به جریان متناوب تبدیل کنند.

بازه سرعت تردمیل باشگاهی

با توجه به اینکه تمامی این محصولات دارای موتور AC می‌باشند و توان خروجی آن‌ها نیز بسیار بالا است به همین دلیل سرعت چرخش تسمه تردمیل آن‌ها نیز طبیعتاً بایستی بالاتر از مدل‌های خانگی باشند معمولاً حداکثر بازه سرعتی اکثر تردمیل های باشگاهی حدوداً 15 تا 22 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

امکانات ایمنی تردمیل باشگاهی

تقریباً هر دو مدل خانگی و باشگاهی این محصولات دارای برخی امکانات ایمنی ازجمله گیره توقف اضطراری می‌باشند که توسط یک طناب و گیره به لباس شما متصل شده تا در صورت بر هم خوردن تعادل برای جلوگیری از آسیب، دستگاه متوقف شود. گیره ایمنی تردمیل های باشگاهی به شکل‌های مختلفی خواهند بود که برخی حالت آهنربایی بوده و برخی نیز داخل یک صفحه قفل مانند گذاشته می‌شوند.

نمایشگر تردمیل باشگاهی

تردمیل های باشگاهی همگی دارای یک صفحه نمایشگر بوده که برخی از جنس LCD، برخی نیز LED و برخی نیز حالت حرفه‌ای‌تر تمام لمسی خواهند بود. این بخش مهم‌ترین فاکتور در خرید تردمیل است زیرا به جرات می‌تواند گفت کل مدیریت دستگاه در این بخش خلاصه می‌شود خصوصاً اینکه اندازه آن‌ها بزرگ باشد. نمایشگرهای LCD در یک فضای محصور بهتر دیده می‌شود اما نمایشگرهای LED در فضای سالن و محوطه باز بسیار بهتر دیده می‌شوند و طول عمر بالاتری دارد. در تمامی این نمایشگرها اکثر پارامترهای هوازی ازجمله سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب نمایش داده می‌شود و از طرفی می‌توان از روی آن اقدام به تغییر سرعت و تغییر شیب نمود.

سیستم ضربه‌گیر تردیمل باشگاهی

تمامی تردمیل های خانگی و تردمیل های باشگاهی دارای انواع مختلفی از ضربه‌گیرها خواهند بود که هرکدام کارایی و اسامی مختلفی دارند. این ضربه‌گیرها بسیار مهم می‌باشند زیرا باعث کاهش فشار به مفاصل و زانوها و کاهش صدا خواهد بود.

  • ضربه‌گیر رایج SDS: حلقه‌های از جنس لاستیک فشرده مابین تسمه و شاسی دستگاه قرار می‌گیرد که دارای جذب ضربه بسیار بالایی خواهد بود.

  • ضربه‌گیر Rubber: به‌نوعی مکمل ضربه‌گیر SDS است و می‌توانند در کنار هم‌فشار و جذب ضربه بیشتری را تحمل کنند.

  • ضربه‌گیر ASA: یکی دیگر از مدل‌های ضربه‌گیرهای تردمیل نوع ASA خواهد بود. این ضربه‌گیر ترکیبی از لاستیک و فنر بوده که جذب ضربه خوبی دارد از طرفی می‌توان میزان ضربه‌گیری آن را نیز تنظیم نمود.

سیستم تنظیم شیب تردمیل باشگاهی

امکان تغییر شیب در تمامی تردمیل ها وجود دارد که تقریباً تردمیل های تجاری دارای شیب برقی بوده و با درجه بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های خانگی تغییر می‌کنند. در تردمیل های باشگاهی معمولاً بر روی دسته‌ها و صفحه نمایشگر امکان تنظیم شیب وجود دارد. نام دکمه تغییر شیب به انگلیسی Incline خواهد بود. اکثر تردمیل های باشگاهی امکان تنظیم شیب بین 15 تا حدود 20 درجه را خواهند داشت. هرچه درجه شیب بیشتر باشد شما می‌توانید کالری سوزی و چربی سوزی بالاتری تجربه کنید.

شاسی و تخته تردمیل باشگاهی

شاسی همان اسکلت فلزی تردمیل بوده که تمامی قطعات بر روی آن سوار می‌شود شاسی تردمیل های باشگاهی اکثراً یک‌تکه بوده و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به اسکلت تردمیل های خانگی خواهند داشت؛ اما تخته تردمیل به قطعه‌ای می‌گویند که تسمه تردمیل روی آن سوار می‌شود. ضخامت و اندازه تخته تردمیل باشگاهی بسیار بیشتر از تردمیل های خانگی است.

استحکام تردمیل باشگاهی

به جرات می‌تواند گفت چون تردمیل های باشگاهی برای ورزش‌های سنگین و طولانی‌مدت طراحی می‌شوند بایستی از تراکم متریال بالایی برخوردار باشند. جنس بدنه اکثر تردمیل های باشگاهی از آلیاژ مقاوم آلومینیوم و فولاد می‌باشد که همین امر در کیفیت قطعات تأثیرگذار است.

گارانتی و خدمات پس از فروش تردمیل برای باشگاه

و اما آخرین و یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای خرید این محصول ضمانت‌نامه و همچنین خدمات پس از فروش خواهد بود. تقریباً تمام ویژگی‌های گفته‌شده مختص اکثر تردمیل های باشگاهی می‌باشد. ولی تنها نکته ارزشمند که می‌تواند در انتخاب شما تأثیرگذار باشد، خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها می‌باشد. با توجه به اینکه کارکرد باشگاهی دارند، هرچه خدمات قوی‌تری داشته باشند دردسر شما کمتر است. خوشبختانه تقریباً تمامی مدل‌های باشگاهی ما در سایت فروشگاهی کالاورزش دارای ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش خواهد لذا از این بابت اصلاً نگرانی نداشته باشید.

ویژگی یک تردمیل باشگاهی خوب 

ما تقریباً اکثر موارد مهم مربوط به انواع تردمیل باشگاهی را در بالا ذکر کردیم؛ اما به‌صورت خلاصه برخی از ویژگی‌های مهم تردمیل مناسب برای باشگاه را در ذیل شرح می‌دهیم:

  1. اولاً اینکه تمامی تردمیل های باشگاهی دارای تنظیمات کاملاً اتوماتیک می‌باشند حتی برخی دارای سیستم روغنکاری خودکار بوده و دیگر نیاز نیست به‌صورت دستی زیر تسمه تردمیل را روغن‌کاری کرد.

  2. ثانیاً اکثر این محصولات دارای مانیتور هوشمند بوده که می‌توانید تمامی تغییرات آن را یکجا در اختیار داشته باشید. بر روی صفحه نمایشگر تمامی ویژگی‌ها ازجمله سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب به همراه برخی برنامه‌های کاربردی نمایش داده می‌شود.
  3. برخی از این مدل‌های تردمیل دارای نمایشگرهای تاچ و لمسی بوده و همچنین امکان نصب و اتصال اپلیکیشن های هوشمند و شبیه‌سازهای پیاده‌روی را دارند که جذابیت تمرین را دوچندان می‌کند.
  4. از دیگر ویژگی‌های تردمیل ها فن خنک‌کننده برای کاربر بوده تا تعادل گرمایی خوبی هنگام تمرین داشته باشند.
  5. تحمل وزن این مدل تردمیل ها بسیار بالا بوده و استحکام بدنه بسیار قوی‌تری دارند.
  6. موتور این تردمیل های باشگاهی از نوع AC پرقدرت می‌باشد که هنگام شروع تمرین بدون کمترین مکثی کار خود را پیوسته آغاز می‌کنند. سرعت کار با آن‌ها بالاتر بوده و طول عمر بالاتر دارند اما مصرف برق بیشتری نیز نسبت به مدل DC خواهند داشت. جالب است بدانید موتور تردمیل باشگاهی می‌تواند با یک‌فاز و یا سه فاز کار کند.
  7. اما یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص، عرض تسمه این محصولات خواهد بود که مناسب گام‌های بلند افراد مختلف در باشگاهی ورزشی است.

faq
پرسش های متداول

از معروف ترین و بهترین برند تردمیل باشگاهی میتوان به موارد فلکسی فیت (Flexi Fit)، فیتنس (Fitness)، پرو آی فیت (Pro I Fit)، پروتئوس (Proteus)، تکنوفیت (Technofit)، پاورمکس (PowerMax) و اسپرتک (Sportec) اشاره کرد.

علاوه بر گارانتی و خدمات، عرض تسمه بزرگ، روغن کاری خودکار، قدرت موتور واقعی و وجود قطعات فلزی بیشتر نسبت به پلاستیکی و فایبرگلاس و داشتن ضربه گیر از جمله ویژگی های یک تردمیل باشگاهی مناسب است.

با توجه به اینکه قیمت تردمیل باشگاهی دست دوم نسبت به نو آن تفاوت زیادی ندارد، لذا خرید دست اول پیشنهاد می‌شود. همچنین، میزان آسیب پذیری تردمیل باشگاهی دست دوم نیز به دلیل فرسودگی بیشتر است.

قیمت تردمیل حرفه ای باشگاهی در کالاورزش از از 30 میلیون تا 60 میلیون متغیر است.

مقالات مرتبط با تردمیل باشگاهی

ارسال شده در : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵:۴۲ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۱:۲۱ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۰:۲۹ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۹:۳۱ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone