۰

دستگاه وزنه آزاد

دستگاه وزنه آزاد

به‌طورکلی تمام لوازم بدنسازی و تناسب‌اندام که به‌طور ثابت وزنه و دمبل به آن‌ها متصل نیست به‌اصطلاح وزنه آزاد می‌گویند. امروزه در بیشتر سالن‌های ورزشی و حتی منازل ورزشکاران از تجهیزات مختلفی برای تناسب‌اندام خود استفاده می‌کنند. دستگاه‌های وزنه آزاد به دلیل استفاده از وزنه‌های متغیر به رشد و حجم عضلات بدن کمک شایانی خواهند کرد. بیشتر مربیان بدنسازی به‌خوبی می‌دانند که ورزشکاران برای استفاده از تمرینات ورزشی می‌بایست از چه دستگاه‌های استفاده کنند. به همین دلیل یک مقایسه بی‌طرفانه از دستگاه وزنه آزاد با سایر تجهیزات در یک موقعیت خاص و برای اهداف مختلف بسیار مهم است.

بد نیست بدانیم نام دیگر دستگاه‌های وزنه آزاد در بازار machines free weight می‌باشد. همان‌طور که از نام آن مشخص است شما می‌توانید با وزنه‌های مختلف در این دستگاه‌ها کارکرده وهم زمان‌بر روی یک یا چند عضله تمرکز کنید. تمرینات قدرتی و تعادلی با دستگاه‌های وزنه آزاد به رشد حجمی عضلات کمک شایانی خواهد کرد. از همه مهم‌تر اصول تمرین با این دستگاه‌های بدنسازی به‌گونه‌ای است که آسیب کمتری به دلیل قدرت انتخاب بالا در انتخاب وزنه‌ها به بدن ورزشکاران وارد می‌شود. به‌صورت کلی کار کردن با وزنه آزاد در طولانی‌مدت منجر به فرم بسیار خوبی برای هر بخش از عضلات خواهد شد.

دستگاه‌های وزنه آزاد نسبت به سایر دستگاه‌های بدنسازی فشار بیشتر و متمرکزتری را روی عضلات وارد خواهند کرد به همین دلیل اکثر ورزشکاران کار با دستگاه‌های وزنه آزاد را ترجیح می‌دهند.

انواع دستگاه‌های وزنه آزاد

انتخاب و استفاده از دستگاه بدنسازی وزنه آزاد برای ورزشکاران و باشگاه‌داران همواره دغدغه‌های بسیاری داشته است. البته وجود برندهای مختلف ایرانی و خارجی وزنه آزاد در بازار طی سال‌های اخیر، موجب شده است تا باشگاه‌داران و مربیان بدنسازی حق انتخاب بیشتری داشته و متناسب با بودجه خود خرید نمایند. به‌طورکلی در بازار لوازم بدنسازی، دستگاه‌های وزنه آزاد در انواع مختلفی چون پرس سینه، پرس بالا سینه، اچ زیر بغل، لت، دستگاه پرس پا، هاگ پا، دستگاه شکم مکانیکی، دستگاه ساق پا، اچ معمولی و غیره می‌باشد.

از طرفی برندهای معتبر ایرانی و خارجی این تجهیزات نیز شامل تکنو جیم ایتالیا، لایف فیتنس، برند ایمپالس، بادی استرانگ، برند دی اچ زد، برند سایتک، تولیدی تن‌آسا، تولیدی مبارز، اینپارس، لند فیتنس و غیره موجود می‌باشد.

وزنه آزاد

قیمت دستگاه وزنه آزاد در بازار

شما باشگاه‌داران و مربیان عزیز می‌توانید جهت آگاهی از لیست قیمت دستگاه بدنسازی وزنه آزاد، با مشاورین ما در کالاورزش تماس گرفته و از آخرین تخفیفات دستگاه وزنه آزاد مطلع شوید. به‌طورکلی قیمت دستگاه وزنه آزاد به نسبت نوع کاربرد دستگاه بدنسازی خانگی یا باشگاهی، برند، کشور سازنده و نرخ ارز کاملاً متفاوت است. متخصصین ما در فروشگاه اینترنتی کالاورزش آماده هرگونه مشاوره درزمینهٔ راه‌اندازی، نصب و تجهیز سالن‌های بدنسازی و ورزشی شما عزیزان می‌باشند.

دستگاه بدنسازی وزنه آزاد ارزان

متأسفانه برخی واژه ارزان را با واژه بی‌کیفیت اشتباه می‌گیرند. به همین دلیل ممکن است در خرید دستگاه وزنه آزاد افراد باوجود محدودیت‌های بودجه‌ای تردید کنند اما این نکته را بدانید که بسیاری از برندهای معتبر داخلی به دلیل اینکه نرخ قیمتی ارز بر روی تولیدات آن‌ها تأثیر کمتری دارد به همین دلیل باقیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به برندهای خارجی عرضه می‌شوند. بسیاری از دستگاه‌های بدنسازی ایرانی چون تولیدی اینپارس، مبارز، تولیدی تن‌آسا، امید اسپرت و غیره در این دسته جای می‌گیرند. از طرفی فاکتورهای دیگری چون کیفیت ساخت بدنه و یا نوع متریال در نرخ قیمتی تأثیرگذار است. اگر نیاز به خرید دستگاه وزنه آزاد ارزان می‌باشید کافی است از طریق تماس با مشاورین مجرب ما در سایت این اطمینان را حاصل کنید که متناسب با بودجه خود یک لیست از دستگاه‌های کامل و باکیفیت در اختیار خواهید داشت.

خرید دستگاه وزنه آزاد اصل باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالا ورزش

اگر به دنبال خرید و استعلام قیمت دستگاه بدنسازی وزنه آزاد اصل و تجهیزات ورزشی اورجینال و باکیفیت تضمین‌شده به همراه خدمات پس از فروش مناسب هستید کافی است با فروشگاه تخصصی کالاورزش در تماس بوده و لذت یک خرید بی‌دردسر و با ارسال رایگان تا درب منزل و باشگاه خود را تجربه نمایید. خرید دستگاه وزنه آزاد اصل در برندهای معتبر باکیفیت تضمین‌شده تنها یک شعار نیست بلکه وظیفه ما در قبال اعتماد شماست.

مقالات مرتبط با دستگاه وزنه آزاد

ارسال شده در : ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶:۱۵ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۵:۵۹ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone