۰

معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی برای شکم

معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی برای شکم

معرفی بهترین دستگاه‌های بدنسازی برای شکم: فعال کردن عضلات بالای شکم، زیر شکم و ساخت عضلات سیکس پک، در این مطلب از کالاورزش دستگاه‌های پیشنهادی را ببینید.

کالبد همه انسان‌ها شامل اندام‌های مختلفی است که هرکدام برای کاری ساخته‌شده‌اند؛ بنابراین می‌توان برای تقویت هریک از عضلات، تمرینات منحصربه‌فردی داشت و از طرفی یک برنامه غذایی مدونی در اختیارمان باشد. یکی از اندام‌های مهمی که در زیبایی و تناسب‌اندام تأثیر به سزایی دارد، عضلات شکمی خواهد بود. تمرینات شکمی و به‌اصطلاح رسیدن به مرحله سیکس پک یکی از مطلوب‌ترین نتایجی بدنسازی می‌باشد. امروزه برای داشتن شکمی تخت و شش تکه ابزارها و تجهیزات مختلفی وجود دارند که دستگاه‌های بدنسازی شکم نیز ازجمله آن‌ها است اگر علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با نمونه‌هایی از بهترین دستگاه بدنسازی شکم هستید لطفاً با این مقاله از سایت کالاورزش همراه باشید.

انتخاب بهترین دستگاه‌های بدنسازی برای شکم

ما در ادامه شمارا با نمونه‌هایی از بهترین تجهیزات تمرین شکم آشنا خواهیم کرد.

میز دراز و نشست

 


خرید دوچرخه ثابت خانگی با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از کالا ورزش


 

میز شکم یا میز دراز نشست

هنگامی‌که هدف اصلی شما تقویت عضلات شکم و زیر شکم باشد یکی از بهترین دستگاه ورزشی شکم، میز دراز و نشست خواهد بود. اساس کار این دستگاه بر اساس تمرین قدرتی است. این دستگاه ساده طبق تصویر از یک میز شیب‌دار تشکیل‌شده که می‌توانید به‌راحتی بر روی آن دراز بکشید. شما می‌توانید شیب نیمکت را نیز تغییر دهید. کافی است به‌طور کامل دراز کشیده و پاهای خود را به پدال نگهدارنده آن قفل کنید. تا انتها پایین آمده و به‌آرامی بالاتنه خود را از نیمکت دور کنید به‌گونه‌ای که به حالت عمود درآیید. مقداری مکث نمایید. سپس مجدداً به حالت اولیه برگردید. این حرکت را در 3 ست و با دور تکرار 15 الی 25 حرکت انجام دهید.

بهترین دستگاه بدنسازی شکم

دستگاه دراز نشست

همان‌طور که میدانید تمرین ورزشی دراز نشست به‌عنوان مناسب‌ترین و بهترین حرکات برای آب‌کردن چربی‌های دور شکم و پهلو است که پایه ثابت تمرینات تناسب‌اندام است؛ اما متأسفانه برخی از افراد به دلیل سن بالا و یا حتی محدودیت‌های حرکتی ممکن است نتوانند الگوی صحیحی برای تمرین داشته باشند و اگر این تمرینات را اشتباه انجام دهند به اهداف خود نخواهند رسید. خوشبختانه استفاده از محصولاتی چون دستگاه دراز و نشست برند تن زیب، دستگاه دراز نشست توتال کور و یا دستگاه دراز و نشست لیوآپ که این محصولات را نیز با نام صندلی جادویی نیز می‌شناسند افراد سالخورده و یا افرادی که دچار محدودیت‌های خاص حرکتی در ستون فقرات می‌باشند می‌توانند بدون کمک گرفتن از مربی و یا شخص ثالثی این تمرینات را به‌درستی انجام دهند.

درصورتی‌که نیاز به خرید انواع مدل‌های دستگاه دراز و نشست در نمانام‌های معتبر دارید می‌توانید از طریق سایت و یا شماره تماس درج‌شده با کارشناسان ما ارتباط گرفته و سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت کنید.

بهترین دستگاه ورزشی شکم


خرید دوچرخه ثابت باشگاهی با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از کالا ورزش


دستگاه بدنسازی شکم لندماین

لندماین یکی دیگر از تجهیزات ورزشی بدنسازی بوده که برای نواحی مختلف بدن ازجمله شکم مناسب است. با لندماین تمرینات مختلفی ازجمله اسکوات، حرکت پرس سرشانه و پرس سینه را می‌توان انجام داد اما حرکت چرخشی با لندماین مستقیماً بر روی عضلات شکمی مؤثر است. این دستگاه ساده از یک میله هالتر متصل به سازه تشکیل‌شده که در سر آن‌یک صفحه هالتر اضافه‌شده است. برای انجام این تمرین ابتدا میله لند ماین را از زمین بلند کرده و تا ارتفاع شانه بالا می‌آوریم. سپس با یک حرکت چرخشی آن را به انتهایی پایین‌تنه رسانده به‌گونه‌ای که به یک حالت نیمه نشسته درآید این کار را برای طرف دیگر نیز انجام می‌دهیم.

دستگاه مسگری


خرید قمقمه بدنسازی با بالاترین کیفیت


دستگاه مسگری

دستگاه مسگری یا همان چرخونک ورزشی یکی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های ورزشی برای آب‌کردن چربی‌های پهلو و به‌نوعی لاغری این ناحیه به‌حساب می‌آید که در مدل‌های دسته‌دار و بدون دسته عرضه خواهند شد. لازم به ذکر است این محصولات هم در باشگاه‌های ورزشی، هم در منازل و حتی پارک‌ها قابل‌استفاده است. دستگاه مسگری بدون توجه به سن و جنسیت افراد از مبتدی تا حرفه‌ای قابل‌استفاده خواهند بود. برای اینکه بخواهید تنوع تمرینی زیاد در حین استفاده از چرخونک داشته باشید می‌توانید از مقاله راهنمای کار با مسگری استفاده کنید. نکته: اگر قصد خرید انواع مختلفی از چرخونک های ورزشی را در مدل‌های فلزی، دسته‌دار و بدون دسته‌دارید می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را از فروشگاه کالاورزش تهیه نمایید.

دستگاه شکم سیمکش ایستاده


خرید دوچرخه اسپینینگ با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از کالا ورزش


دستگاه شکم سیم کش ایستاده

دستگاه شکم سیم‌کش یک نوع دستگاه برای لاغری شکم و تقویت عضلات این ناحیه خواهد بود. این محصول علاوه بر عضلات هسته‌ای شکم باعث تقویت عضلات مورب نیز خواهد شد. بهتر است با این تجهیزات آهسته تمرین نمایید و اما خوشبختانه سرعت تأثیرگذاری آن برای چربی سوزی و تقویت شکم بسیار بالا خواهد بود. دقت کنید ابتدا سیم‌کش را با پایین‌ترین حد ممکن از قرقره تنظیم نموده به سمت دستگاه از پشت بچرخید و با هر دودست کابل را محکم بگیرید و به‌آرامی بکشید به‌گونه‌ای که دستان کاملاً کشیده و بالاتر از سطح شانه‌ها باشد و مجدداً به حالت اولیه برگردید.

دستگاه کرانچ شکم

 

دستگاه کرانچ شکم

دستگاه کرانچ یک نوع دستگاه ورزشی کوچک کردن شکم و تقویت عضلات این ناحیه به‌حساب می‌آید که دارای بخشی به‌عنوان تکیه‌گاه بدن بوده و می‌توان با آن تمرینات مختلفی انجام داد. در برخی از این دستگاه‌ها زانو به سمت قفسه سینه خم می‌شود و هم‌زمان بالاتنه شما به پاها نزدیک خواهد شد. برای تمرین کافی است پاها را به پدال‌های دستگاه محکم کنید و یک مقاومت نسبی را انتخاب کرده و همان‌طور که میل‌های بالایی آن را گرفته‌اید به‌نوعی خود را مچاله نمایید.

چرخ تمرین شکم

 


خرید دستگاه الپتیکال با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از کالا ورزش


چرخ شکم

چرخ تمرین شکم نیز به‌عنوان یک دستگاه بدنسازی عضله سازی شکم و فیله کمر به‌حساب می‌آید؛ که مناسب تقویت عضلات شکم و چربی سوزی خواهد بود. از این محصول ارزان‌قیمت در هر مکانی ازجمله منزل برای تمرین شکم و پهلو می‌توانید استفاده کنید. اگر قصد خرید انواع مختلف از چرخ تمرین شکم را از سایت کالاورزش دارید می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شکم خلبانی

دستگاه شکم خلبانی

این دستگاه نیز به‌عنوان یکی از محصولات محبوب در تمرینات بدنسازی بوده که باعث تقویت عضلات شکم می‌شود. با این دستگاه می‌توان تمرینی مخصوص با اسم لگ ریز (بالا رفتن پاهای آویزان) را انجام داد. لازم به ذکر است علاوه بر تقویت عضلات شکم برخی اندام‌های دیگری ازجمله عضلات خم کننده ران نیز تحت چالش قرار می‌گیرد. با دستگاه شکم خلبانی به‌سرعت می‌توانید به عضلات شش تکه در ناحیه شکم دست پیدا کنید. برای استفاده از این دستگاه ابتدا میله‌های افقی بالای دستگاه را محکم در دست گرفته و خود را کاملاً کشیده و آویزان می‌کنیم. حال پاهای خود را به‌آرامی به‌اندازه 90 درجه بالا بیاورید. این حرکت را به دو صورت پا جمع و پا کشیده می‌توان انجام داد.

دستگاه شکم ریلی

دستگاه شکم ریلی

این محصول به‌عنوان یک دستگاه ساده برای داشتن سیکس پک و تقویت عضلات شکم و بالای شکم خواهد بود. لازم به ذکر است به‌راحتی می‌توانید از این دستگاه حتی در منزل نیز استفاده کنید. دستگاه شکم ریلی مناسب تمرین افراد مبتدی تا حرفه‌ای است. این محصول کاملاً استاندارد بوده و الگوی حرکتی کاملاً مشخصی دارد بنا براین نبایستی نگران تمرینات اشتباه با این دستگاه بود. سیستم این دستگاه به‌گونه‌ای است که از یک نیمکت متحرک تشکیل‌شده و به بالا و پایین به‌صورت کمانی حرکت کرده و از طرفی صندلی آن نیز قابل چرخش خواهد بود. شما هنگام استفاده بایستی زانوهای خود را روی صندلی گذاشته و با دستان خود دستگیره جلوی دستگاه را محکم بگیرید.

چگونگی انتخاب بهترین دستگاه های بدنسازی شکم

قبل از انتخاب و خرید هر نوع دستگاه شکم بهتر است چندین فاکتور را ملاک انتخاب خود قرار دهید که در ذیل به‌صورت مختصر به آن‌ها اشاره خواهیم نمود:

نوع و کاربرد مهم دستگاه

یکی از مهم‌ترین فاکتورها این است که نوع و کاربرد اصلی دستگاه را بشناسیم. افراد بایستی اطلاعات کاملی از مشخصات فنی دستگاه‌های بدنسازی مخصوص شکم داشته باشند. برخی به دنبال آب‌کردن چربی‌های پهلو و اطراف شکم می‌باشند و برخی دیگر باهدف رسیدن به شکمی شش تکه تمرین می‌کنند. متناسب باهدفی که دارید و با توجه به آنچه گفته شد بهترین دستگاه بدنسازی شکم را انتخاب نمایید.

خدمات و ضمانت دستگاه

با توجه به هزینه‌های بالای محصولات ورزشی، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید، داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر خواهد بود. دقت داشته باشید اگر محصولی را خریداری می‌کنید حتی اگر بهترین دستگاه باشد، درصورتی‌که عدم ضمانت‌نامه و ارائه خدمات، فاقد اعتبار است.

از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

داشتن اینماد و یا جواز کسب، سابقه طولانی در کسب‌وکار و ارائه بهترین مشاوره قبل از خرید لوازم ورزشی ازجمله مواردی است که می‌بایست قبل از هر خریدی در نظر بگیرید. مشاورین ما در کالاورزش همواره آماده ارائه خدمات و پاسخ به سؤالات شما می‌باشند.

برای خرید دستگاه بدنسازی شکم برآورد مالی

داشته باشید خرید محصولات بدنسازی برای شکم با توجه به برخی پارامترها ازجمله نوع برند و کشور سازنده ممکن است دارای قیمت‌های متفاوتی باشد لذا قبل از هر چیز حتماً بودجه خود را بسنجید و با توجه آن دستگاه خود را انتخاب کنید. خرید بی‌واسطه از واردکنندگان و تولیدکنندگان دستگاه‌های بدنسازی شکم بهترین گزینه خواهد بود.

نظرات کاربران

avatar سینا :

بسیار مطلب خوبی بود ممنونم

ارسال شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
whatsapp whatsapp phone