۰

دوچرخه ثابت خانگی

دوچرخه ثابت خانگی

دوچرخه ثابت خانگی به عنوان یک گزینه بسیار مناسب در ورزش های هوازی ( قلبی و عروقی ) در منازل خواهد بود که همه اعضای خانواده می توانند از این ابزار استفاده مفیدی را داشته باشند. دوچرخه های ثابت خانگی دارای ویژگی های خاصی است از جمله این ویژگی ها شامل نمایشگر LCD که خود المان های مختلفی از سرعت ، مسافت ، ریتم ضربان قلب و همچنین میزان کالری استفاده شده را نشان می دهند. این ابزار در حوزه تجهیزات ورزشی بسیار پرکاربرد بوده و به عنوان یک ابزار کلیدی برای ورزشکاران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی دوچرخه ثابت معمولا برای گرم کردن ورزشکاران قبل از مسابقات و یا آموزش های لازم تندرستی در خانه کاربرد فراوانی خواهد داشت.

انواع دوچرخه ثابت خانگی

دوچرخه های ثابت خانگی در بازار انواع مختلفی دارند این لوازم در بازار عرضه دارای طرح و امکانات مختلفی در برند های متفاوت بوده که فروش دوچرخه ثابت خانگی را به عنوان یک ابزار پر کاربرد و ضروری برای اعضای خانواده خصوصا ورزشکاران عزیز تبدیل کرده است. فروش دوچرخه ثابت خانگی با ویژگی های مختلفی چون صفحه نمایش ، برنامه ورزشی از پیش تعیین شده و دیگر امکانات خواهد بود. انواع دوچرخه ثابت خانگی شامل دوچرخه ثابت ایستاده و دوچرخه ثابت پشتی دار می باشد. یکی از اهمیت استفاده این لوازم میزان اشغال فضای کم برای محصولات در مکان های مختلف خواهد بود. انواع دوچرخه ثابت خانگی در بازار اکثرا دارای آپشن های مختلفی از جمله نمایشگرهایی هستند که مواردی مانند سرعت و ضربان قلب را اندازه می گیرند.

انواع دوچرخه ثابت خانگی

دوچرخه ثابت ایستاده 

طراحی دوچرخه ثابت ایستاده اولین و مهمترین چیزی است که بسیاری از افراد در هنگام خرید به آن فکر می کنند. صندلی دوچرخه های ثابت کاملا قابل تنظیم بوده و به راحتی تعمیر می شوند. از طرفی به مشتریان این امکان را می دهد تا هم روی صندلی نشسته و اقدام به رکاب زدن کنند و هم به صورت دلخواه و ایستاده اقدام به رکاب زدن نمایند. این دسته از دوچرخه های ثابت خانگی تقریبا موازی با زین ساخته می شوند و از طرفی به دوچرخه های معمولی در فضای باز بسیار شباهت دارند.

دوچرخه ثابت نشسته پشتی دار 

دوچرخه ثابت نشسته پشتی دار نیز یکی دیگر از محصولات دوچرخه های ثابت خانگی به حساب می آید که بیشتر برای افرادی مناسب هستند که از بیماری های چون کمردرد ، مشکلات ستون فقرات و درد مفاصل رنج می برند. همچنین افراد مسن نیز می توانند از دوچرخه های ثابت نشسته صندلی دار استفاده نمایند. نکته جالب توجه این است که این نوع دوچرخه برای لاغری و فیتنس زنان و مردان نیز بسیار مناسب خواهد بود.

مزایای دوچرخه های ثابت خانگی

دوچرخه های ثابت، مزایای متعددی دارند، یکی از آن ها حداقل بودن صدمات ورزشی است که موجب سلامت کلی، کاهش وزن و ایجاد عضلاتی قوی می شود. دوچرخه ثابت از نظر ایجاد آسیب، یک ورزش کم خطر است، باعث کمترین فشار و آسیب دیدگی در مفاصل و استخوان ها می شود و در طولانی مدت باعث ایجاد ایمنی در زمان استفاده از این دستگاه می شود. تمرین با شدت بیشتر، تنش و سختی بیشتری بر به مفاصل و استخوان های شما وارد می کند که در گذشت زمان می تواند باعث بوجود آمدن برخی مشکلات جسمی در پاها شود، اما ورزش کردن با دوچرخه ثابت به معنی داشتن “اطمینان کامل از سلامتی و عدم آسیب” در هنگام تمرین کردن است. بسیاری از مردم از دستگاه های ورزشی برای کم کردن وزن و عضله سازی استفاده می کنند، اما مزایای سلامت قلب و عروقی این وسایل برای بدن و سلامت کلی بدن، مهم ترین مزیت آن ها است. تنها با ۲۰ دقیقه پدال زدن در روز می توانید به داشتن یک زندگی سالم کمک کنید و خطر مبتلا شدن به بیماری های قلبی و مشکلات سلامتی مزمن را به حداقل کاهش دهید. از آنجایی که تمرین های هوازی باعث افزایش ضربان قلب می شود، در نتیجه شما هنگام ورزش خون و اکسیژن بیشتری را به عضلات می رسانید، که برای سلامت کلی شما بسیار مفید و عالی است.

یکی از انگیزه های مهم برای ورزش، کالری سوزاندن و کاهش وزن است که دوچرخه ثابت یک راه عالی برای این کار هستند. از آنجا که برخی از دوچرخه های ثابت دارای صفحه نمایشگر جهت نمایش اطلاعات هستند، می توانید در مدت زمان پدال زدن میزان کالری سوزی، سرعت، مسافت و میزان ضربان قلب را مشاهده کنید و طبق آن برنامه های تمرینی خود پیش ببرید. یکی دیگر از مزایای استفاده از یک دوچرخه ثابت این است که در هنگام استفاده از آن، بسیاری از ماهیچه ها در سراسر بدن از جمله بازوها، پشت و شانه ها استفاده می شود. پاداش این نوع تمرین این است که بدن اندورفین را آزاد می کند و در نتیجه شما احساس خوشحالی و نشاط خواهید داشت.

قیمت دوچرخه ثابت خانگی در بازار

نرخ قیمتی از حداقل تا حداکثر برای تمامی برندها و طرح های دوچرخه های ثابت خانگی متفاوت بوده و این تفاوت به دلیل افزایش نرخ دلار و ممنوعیت در واردات کالای ورزشی از حدود سال 1397 خواهد بود. قیمت حدودی برای کالاهای اینچنینی از 4 میلیون تومان به بالا متغییر است. البته در برخی طرح ها ممکن است لیست قیمتی پایین تر و یا بالاتر اعلام گردد. به همین دلیل به دلیل وجود بازار رقابتی در نرخ قیمت دوچرخه ثابت خانگی قیمت های درج شده در سایت از نرخ حداقلی خواهد بود. پیشنهاد می شود برای اطلاع دقیق و بروز از قیمت ها و خرید دوچرخه ثابت خانگی و همچنین جهت خرید اسپینینگ ارزان با کارشناسان ما در ورزش کالا تماس بگیرید.

استفاده از ارزانترین قیمت دوچرخه ثابت خانگی همواره ممکن است سوالاتی را در ذهن شما به تصویر بکشد. از طرفی نیاز خرید به دوچرخه ثابت خانگی بسته به مکان مورد استفاده و محدودیت مالی ، دامنه خرید شما را مشخص خواهد کرد. 

 

دوچرخه ثابت خانگی ارزان

تعداد دوچرخه ثابت خانگی ارزان در بازار لوازم و کالای ورزشی بسیار زیاد است از طرفی با وجود تعداد مدل زیاد انتخاب شما برای ما همواره بسیار مهم خواهد بود. اینکه یک شناخت کافی از دامنه قیمت کیفیت و نوع جنس را داشته باشید باعث خواهد شد به خرید مطمئن و هدفی درست در انتخاب این ابزار دست پیدا کنید. آشنایی از برند و کیفیت تضمین شده دوچرخه ثابت خانگی ارزان مهارتی است که شما را در هنگام آشنایی با محصولات ما و ارتباط با کارشناسان به صورت اکتسابی از روند بازار راهنمایی کافی خواهد کرد.

اگر چه شما می توانید با داشتن برنامه ریزی روزانه با دوچرخه ثابت ورزش کنید، در نظر گفتن نکاتی در هنگام خرید این وسیله بسیار حائز اهمیت است. دانستن این موضوع که روزانه چقدر از دوچرخه ثابت استفاده می کنید؟ میزان فضای شما برای قرار دادن وسیله چقدر است؟ یا چه اندازه پول برای خرید این وسیله پس انداز کرده اید؟ در زمان خرید یک دوچرخه ثابت خانگی، یکی از مهمترین مواردی که باید مد نظرتان باشد، این است که شما تا چه اندازه میتوانید برای خرید دوچرخه ثابت هزینه کنید؟ از یک طرف شما نیاز دارید یک وسیله با کیفیت بالا بخرید، از طرف دیگر نیاز دارید که بین بودجه و وسیله ای که میخرید تعادل برقرار شود. آنچه که مهم است  این است که اگر اهداف و نیازهای ورزشی ما بیش از میزان بودجه ی ما باشد، قیمت حرف اول را خواهد زد. اگر با محدودیت بودجه روبرو نباشیم، می توانیم هدف اصلی را انتخاب یک دوچرخه ثابت با قابلیت های بیشمار بدانیم. ابتدا شما باید به درستی برنامه ریزی کنید که چقدر از دوچرخه ثابت خود استفاده می کنید. اگر بتوانید مقدار بودجه خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید دستگاهی برای این حجم از تمرین ها که می خواهید انجام دهید تهیه کنید، در آن حالت است که انتخاب درستی می کنید. اما اگر بدون در نظر گرفتن اهداف فقط در جستجوی ارزان ترین دوچرخه ثابت خانگی هستید، می توانید چندین مدل را بررسی و خریداری کنید.

خرید دوچرخه ثابت خانگی با کیفیت تضمین شده از سایت کالا ورزش

امروزه دوچرخه ثابت خانگی به عنوان بهترین لوازم ورزشی برای کسانی است که علاقه مند به گرفتن نتایج مطلوب و سریع در ورزش های هوازی هستند. خرید دوچرخه ثابت خانگی بهترین وسیله برای تقویت عضلات کمر و پایین تنه بوده که داری کیفیت تضمین شده از سایت کالا ورزش مطابق با انتخاب و سلایق قابل ارائه خواهد بود. فروشگاه اینترنتی کالا ورزش جهت سهولت در نحوه خرید شما ارتباطی آسان و مستقیم را با مشتریان برقرار کرده و شما عزیران میتوانید با مراجعه و انتخاب محصول در سبد خرید اقدام به نهایی کردن خرید کنید از طرفی از برند ها و مدل های مختلف نیز اطلاعات تخصصی تری کسب نمایید.

faq
پرسش های متداول

در چند سال اخیر با توجه به محدودیت واردات و عدم اعطای نمایندگی برندهای معتبر، بهترین مدل دوچرخه‌های ثابت مربوط به مارک‌هایی است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و طولانی‌مدت باشند. مدل هایی همچون پاورمکس، پروتئوس، لطیفی اسپرت، هوس فیت و غیره از این نمونه ها خواهند بود.

معمولاً دوچرخه ثابت خانگی مدل مبله یا نشسته برای افرادی مناسب است که دارای اضافه‌وزن، سنین بالاتر و یا از مشکلات درد کمر و پا رنج می‌برند. مدل ایستاده از قیمت کمتری برخوردار بوده و مختص کسانی است که فاقد مشکلات ذکرشده بوده و فضای کمتری نیز در اختیاردارند.

مقالات مرتبط با دوچرخه ثابت خانگی

ارسال شده در : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۲:۲۴ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸:۲ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸:۲۱ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰:۵۳ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹:۴۷ قبل از ظهر
whatsapp whatsapp phone