۰

معرفی توپ جام جهانی قطر 2022 با نام «الرحله»

معرفی توپ جام جهانی قطر 2022 با نام «الرحله»

شرکت آدیداس از توپ‌رسمی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد. نام این توپ «الرحله» بوده که در زبان فارسی به معنای سفر خواهد بود. درصورتی‌که نیاز به آشنایی بیشتر با توپ جام جهانی 2022 دارید در ادامه با ما همراه باشید.

در هر یک از رقابت‌های جام جهانی فوتبال، شرکت آدیداس به‌عنوان غول تولیدکننده محصولات ورزشی و یک شریک تجاری موفق برای فیفا همواره در حال تولید توپی استاندارد و مناسب برای اکثر رقابت‌های رسمی جام جهانی بوده است. ازآنجایی‌که این مسابقات هر 4 سال یک‌بار در کشورهای مختلف برگزار می‌شود لذا در هر دوره از این تورنمنت یک توپ‌رسمی با امکانات و طرحی نوین ارائه خواهد شد. فیفا طبق یک خبر رسمی و تائید شده توپ فوتبال جام جهانی 2022 را با نام الرحله معرفی کرد و از آن به‌عنوان یکی از سریع‌ترین توپ‌های فوتبال در رقابت‌های جام جهانی یادکرد.

 

  برای خرید توپ جام جهانی 2022 کلیک کنید  

  1. 👈 آشنایی با توپ جام جهانی 2022 قطر
  2. 👈 ویژگی های توپ جام جهانی 2022 قطر
  3. 👈 تفاوت توپ جام جهانی قطر با توپ های معمولی 
  4. 👈 چگونه یک توپ فوتبال مناسب خریداری کنیم
  5. 👈 راهنمای خرید توپ فوتبال جام جهانی 2022 الرحله

آشنایی با توپ جام جهانی 2022 قطر ((الرحله))

کمپانی آدیداس با کمک تولیدکنندگان پاکستانی، توپ‌رسمی مسابقات جام جهانی 2022 قطر را رونمایی کرد. کلمه الرحله که در توپ جام جهانی 2022 نمایان شده است یک کلمه عربی است که در زبان فارسی بانام سفر یا همان سفرنامه ترجمه می‌شود. شکل ظاهری توپ فوتبال جام جهانی قطر 2022 به‌گونه‌ای است که فرهنگ، معماری و حتی پرچم این کشور را منعکس می‌کند. معرفی رسمی توپ فوتبال جام جهانی 2022 قطر با استفاده از اسطوره‌های فوتبال ازجمله لیونل مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین و فوق ستاره دنیای فوتبال، سون هیونگ مین بازیکن تیم ملی کره و اسطوره فوتبال باشگاه تاتنهام، ایکر کاسیاس اسطوره فوتبال اسپانیا و بزرگان دیگر صورت گرفت. از طرفی معرفی و نمایش این توپ در 10 شهر معروف جهان ازجمله دبی، توکیو، مکزیکوسیتی، نیویورک و غیره انجام شد.

توپ فوتبال جام جهانی الرحله 2022


مطالعه بیشتر: فواید ورزش با کش استقامتی


 

ویژگی‌های ظاهری توپ جام جهانی قطر 2022 چگونه است؟

توپ فوتبال جام جهانی الرحله قطر با یک بک‌گراند سفید و روشن و دارای پانل 20 تکه‌ای که بر روی آن ترکیبی از رنگ‌های اصلی آبی، قرمز و زرد نقش بسته توسط شرکت آدیداس تولیدشده است. از دیگر مشخصات ظاهری این توپ درج لوگوی آدیداس و نماد جام جهانی 2022 بر روی آن می‌باشد. از طرفی در قسمت‌های دیگر دو کلمه انگلیسی Al-Rihla و Speedshell خودنمایی می‌کند. ساختار خارجی این توپ از چرم PU تشکیل‌شده که در کنار آن جوهرهای رنگی و چسب‌های مبتنی بر آب (چسب پایه آب) به دلیل رعایت مسائل زیست‌محیطی کیفیت آن را دوچندان کرده است.

توپ فوتبال جام جهانی قطر 2022

چرا توپ‌های جام جهانی فوتبال با توپ‌های معمولی متفاوت است

اصلی‌ترین دلیل تفاوت توپ‌های جام جهانی فوتبال با سایر مدل‌ها این است که این توپ‌ها به دلیل حساسیت بالای مسابقات، می‌بایست طراحی و دقت بالایی در ساخت داشته باشند تا بازیکنان کشورهای مختلف هنگام تمرین و بازی با آن، تسلط و سرعت عملشان دوچندان شود؛ اما در ساخت توپ‌های معمولی این مقدار حساسیت وجود ندارد. البته بد نیست بدانید که همیشه طراحی توپ‌های جام جهانی توسط کمپانی آدیداس خالی از اشکال نبوده است. برای مثال در سال 2006 تولید توپ جام جهانی با مشکلات زیادی ازلحاظ طراحی و قدرت پروازی احساس شد که این مورد در 4 سال بعدی حل شد.

ازجمله تفاوت‌های اصلی توپ جام جهانی با توپ‌های معمولی این است که بایستی همه استانداردهای ذکرشده فیفا در این توپ‌ها رعایت شود ازجمله مواد و اجزای داخلی، حجم توپ، جنس رویه و حتی میزان سرعت و دقت پروازی آن درصورتی‌که ممکن است در توپ‌های معمولی این ویژگی‌ها تا حد کمتری به استاندارد فیفا نزدیک می‌باشد به همین دلیل از قیمت کمتری نیز برخوردار هستند. در جام جهانی 2022 سایت فیفا اعلام کرد که توپ تولید کشور پاکستان به سفارش کمپانی تجاری آدیداس به‌عنوان یکی از سریع‌ترین توپ‌های جام جهانی لقب گرفته است.


مطالعه بیشتر: راهنمای خرید استپر ورزشی


 

چگونه یک توپ فوتبال مناسب خریداری کنیم؟

همان‌طور که می‌دانیم انواع مختلفی از توپ‌های فوتبال ازجمله توپ فوتبال سالنی، چمنی، خیابانی، باشگاهی و غیره در اندازه‌های مختلف به بازار عرضه‌شده است. دلیل گستردگی این محصولات بیشتر به خاطر شرایط فیزیکی بازیکنان خواهد بود. طبق استاندارد سایت فدراسیون جهانی فوتبال استفاده از سایزهای کوچک مناسب بازیکنان جوان‌تر خواهد بود. تا از آسیب زدن به رباط‌ها و تاندون‌های آن‌ها جلوگیری شود. اگر شما به‌عنوان یک علاقه‌مند به فوتبال به دنبال خرید یک توپ فوتبال استاندارد می‌باشید لازم به ذکر است ما در سایت کالاورزش انواع مختلفی از توپ فوتبال خیابانی، توپ فوتبال باشگاهی، سالنی، چرمی و غیره را عرضه کرده‌ایم که در اندازه‌های استاندارد در دسترس خواهد بود.

  برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین توپ فوتبال کلیک کنید  

راهنمای خرید توپ فوتبال جام جهانی 2022 الرحله قطر از فروشگاه کالاورزش

با توجه به اینکه زمان زیادی به شروع مسابقات جام جهانی قطر نمانده، شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی بعد از رونمایی از توپ این مسابقات، شروع به تولید و پخش آن به سراسر دنیا کرده‌اند. به همین دلیل قیمت‌های مختلفی از آن باکیفیت‌های متفاوت در دسترس است. از مدل‌های لاستیکی ایرانی گرفته تا چرم مصنوعی و مدل‌های پاکستانی. توپ فوتبال جام جهانی 2022 اصل به دلیل جنس به‌کاررفته و برند معتبر آن نسبت به سایر مدل‌ها از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است ما در سایت کالاورزش در تلاش هستیم تا نمونه‌های ایرانی و خارجی این توپ را باقیمت مناسب در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. درصورتی‌که نیاز به مشاوره رایگان قبل از خرید دارید می‌توانید در هرلحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما ارتباط گرفته و خریدی مطمئن را تجربه نمایید.


امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
whatsapp whatsapp phone