۰

توپ پیلاتس

%5 تخفیف
۴,۰۹۰,۰۰۰ تومان ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان
%4 تخفیف
۴,۶۳۰,۰۰۰ تومان ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
%10 تخفیف
۴,۷۲۰,۰۰۰ تومان ۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان
%2 تخفیف
۲۴۰,۰۰۰ تومان ۲۴۵,۰۰۰ تومان
%2 تخفیف
۲۳۵,۰۰۰ تومان ۲۴۰,۰۰۰ تومان
توپ پیلاتس

امروزه بسیاری از مربیان و ورزشکاران رشته ایروبیک و بدنسازی، شیفته توپ‌های پیلاتس می‌باشند. محبوبیت این محصول از سادگی آن گرفته تا کاربردهای مختلفی چون توان‌بخشی، کشش، تعادل، تمرینات قدرتی و کاهش استرس شناخته شده است. این توپ اولین بار در سال 1963 میلادی توسط یک تولیدکننده محصولات پلاستیکی در ایتالیا با اسم Aquilino Cosani ساخته شد. بعدها یک فیزیتوراپیست انگلیسی به نام ماری کوینتون از آن‌ها در برنامه‌های درمانی خود استفاده نمود تا اینکه امروزه برای تقویت عضلات شکم، پهلو و کمر از این توپ‌ها استفاده می‌شود.

انواع توپ پیلاتس 

به‌طورکلی توپ‌های پیلاتس در سایزها و انواع مختلفی متناسب با تمرینات و قد افراد به بازار عرضه می‌شود. کاربرد بالای این محصولات موجب شده تا در چند سال اخیر تنوع آن‌ها نیز بیشتر گردد. توپ بدنسازی نیز به‌عنوان یک محصول بسیار کاربری در منازل و باشگاه‌ها برای تناسب‌اندام و همچنین عضله سازی کاربرد فراوانی دارد. این توپ‌ها مناسب تمرینات تعادلی و بدنسازی می‌باشد. شما می‌توانید متناسب با تمرینات خود یکی از انواع توپ‌های پیلاتس و بدنسازی را انتخاب نمایید. اگر مایل به آشنایی با انواع توپ‌های ورزشی پیلاتس و بدنسازی هستید در ادامه با ما همراه باشید.

توپ پیلاتس ساده و خاردار

توپ پیلاتس کوچک نی دار، مینی بال یا اوربال Over-Ball نام‌های دیگر این محصول هستند. این توپ‌ها خواص کشسانی و یا الاستیکی دارند. کاملاً نرم بوده و از هوا پرشده‌اند. این محصولات معمولاً با قطر 18 تا 30 سانتی‌متر در 2 نوع ساده و آج‌دار مناسب یوگا، پیلاتس، ایروبیک و تمرینات فیزیوتراپی می‌باشند. از این وسیله می‌توان برای تقویت عضلات شکم، ران داخلی، کف لگن و پایین زانوها نیز استفاده کرد.

توپ پیلاتس و بدنسازی

توپ ماساژی پیلاتس یا خاردار که بیشتر به‌عنوان ریلکسیشن مورداستفاده قرار می‌گیرد. از آن‌ها برای از بین بردن تنش در مناطقی مانند شانه‌ها، پاها و عضلات گلوت استفاده می‌شود. سایزهای بزرگ‌تر این محصول با قطر حدود 45 تا 85 سانتی‌متر که به توپ‌های تناسب‌اندام یا جیم بال معروف هستند، در بدنسازی و ایروبیک مورداستفاده قرار می‌گیرند.

توپ پیلاتس هاف بال

Massage Ball Half Round PVC و یا توپ ماساژی نیم‌گرد که از جنس PVC مرغوب است را توپ هاف بال می گویند. از توپ‌های هاف بال برای تسکین درد عضلانی، گردش مناسب خون در بدن و کاهش فشار عصبی استفاده می‌شود. این ابزار به‌عنوان ماساژ در ناحیه گردن، کمر، کف پاها و غیره کاربرد داشته و برای افراد که تحرک کمتری دارند بسیار مناسب است. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به بهبود آسیب‌های ناحیه مچ پا و زانو و تقویت عضلات و تاندون‌ها پس از آسیب‌دیدگی اشاره کرد.

توپ هاف بال

توپ پیلاتس شن

توپ شن یا سند بال علاوه بر تمرینات ورزشی، برای فیزیوتراپیست ها در درمان و باز توانی نیز کاربرد دارد. استفاده هدفمند از این وسیله ورزشی باعث تقویت توان بازو و شانه‌ها و عضله سازی سریع می‌شود. توپ شن معمولاً در وزن‌های 1 تا 3 کیلوگرم موجود بوده و دارای روکشی لاستیکی و درون آن از شن پرشده است.

توپ بدنسازی مدیسن بال

توپ‌های مدیسن بال مسیری طولانی را طی کرده‌اند تا به شکل امروزی با وزن و بافت متنوع تبدیل‌شده است. این محصول را معمولاً با نام توپ طبی نیز می شناسند. دلیل اصلی نام‌گذاری این محصول این است که قبلاً توسط فیزیوتراپیست ها برای تمرین و آموزش مجدد افراد پس از آسیب‌دیدگی استفاده می‌شد. به‌صورت کلی این توپ‌ها در بازار با وزن‌های مختلفی ارائه‌شده‌اند. چندین مدل مختلف از این محصول وجود دارد که برخی بادی هستند و برخی پر از شن و ماسه خواهند بود. تمرین با مدیسین بال بسیار جذاب و کاربردی می‌باشد.

توپ بدنسازی مدیسن کوشن بال یا توپ تعادلی

کوشن بال یا توپ تعادلی

توپ تعادلی بدنسازی، بالانس کوشن و توپ تعادلی نیمه نام‌های دیگر این محصول می‌باشد. تمرین با بالانس کوشن با سطح آج دار و دندانه دار برای ماساژ پا و تعادل بدن خواهد بود. بیشتر در مراکز توان‌بخشی و سالن‌های بدنسازی استفاده می‌شود و به‌عنوان جایگزینی برای توپ‌های بوسوبال است. از طرفی برای تمرینات بدنسازی جهت اصلاح وضعیت تعادل کاربرد دارد. کیفیت ساخت این محصول به‌گونه‌ای است که از لیز خوردن، ساییدگی و آسیب به پوست جلوگیری خواهد کرد. قطر آن نیز حدود 35 سانتی‌متر بوده و قابلیت تنظیم باد دارد.

توپ پیلاتس وال بال

وال بال را با نام انگلیسی Wall Balls می‌شناسند. این توپ اصلی‌ترین وسیله در تمرینات کراس فیت در بدنسازی می‌باشد. بدنسازی با توپ وال بال قابلیت انجام حرکات تمرینی هوازی، وزنه، ژیمناستیک و استقامتی را داشته و در وزن‌های مختلفی ازجمله 10 کیلویی در بازار عرضه خواهند شد. لازم به ذکر است ساختار داخلی آن بسیار مقاوم بوده اما رویه نرمی دارد تا در صورت برخورد با بدن ورزشکاران آسیب نبینند.

وال بال


قیمت توپ والیبال معمولی


قیمت توپ پیلاتس در بازار

قیمت توپ‌های پیلاتس و تناسب‌اندام در بازار به جنس، کشور سازنده و همچنین سایز آن بستگی دارد. مارک‌های موجود در بازار شامل توپ پیلاتس تراباند، گلدن استار، لی نینگ و غیره خواهد بود که هرکدام دارای قطرهای مختلف و قیمت‌های متفاوتی هستند. اکثر این محصولات چینی هستند و نرخ ارز در قیمت آن‌ها تأثیرگذار است. چون این توپ‌ها بیشتر از باد پر می‌شوند و امکان ترکیدگی در هنگام تمرین دارند، توصیه ما خرید از فروشگاه‌های معتبر و اجناس باکیفیت می‌باشد تا دچار آسیب‌دیدگی نشوید.

توپ بدنسازی پیلاتس ارزان

توپ‌های بدنسازی پیلاتس با توجه به نوع جنس، طراحی‌های ظاهری و اندازه آن قیمت متنوع و متفاوتی دارند. اگر به دنبال محصولات باکیفیت و ارزان هستید سایت کالاورزش با پیشنهادت تخفیفی و باورنکردنی در قیمت‌ها در خدمت شما خواهد بود. لازم به ذکر است کالاورزش به‌عنوان یکی از سایت‌های عمده‌فروشی توپ‌های پیلاتس و بدنسازی در بازار منیریه فعالیت داشته و قادر است انواع سفارشات را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان عزیز برساند.

خرید توپ پیلاتس با کیفیت تضمین‌شده از سایت کالاورزش

خرید اینترنتی و حضوری این محصولات در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع، مناسب خانه و باشگاه‌های بدنسازی در تهران و شهرستان‌ها قابل انجام است. بدون نگرانی از کیفیت می‌توانید انواع توپ‌های تناسب‌اندام را خریداری نمایید زیرا کالاورزش به‌عنوان یک عمده‌فروشی لوازم ایروبیک و بدنسازی، این محصولات را باکیفیت تضمین‌شده ارائه می‌نماید.

مقالات مرتبط با توپ پیلاتس

ارسال شده در : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶:۲۳ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۰:۳ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۳:۳۸ بعد از ظهر
ارسال شده در : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۲:۲ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone