۰

چرخونک

چرخونک

چرخونک یکی از پرکاربردترین لوازم ورزشی در منزل و باشگاه ورزشی می‌باشد. احتمالاً اکثر شما تجربه کار با چرخونک را داشته‌اید. این دستگاه دارای یک سکوی قابل چرخش بوده و با پیچ تاب خوردن کمر به افراد در ازبین‌بردن چربی و سموم اضافی بدن به‌ویژه در ناحیه کمر، شکم، عضلات سرینی و ران‌ها کمک بسزایی خواهد کرد. این وسیله به دلیل ظاهر ساده و کم‌حجم برای استفاده در امکان عمومی، منازل، ادارات و همچنین باشگاه‌ها استفاده فراوانی دارد.

چرخونک ورزشی چیست؟

چرخونک ورزشی به‌عنوان بهترین وسیله برای آب‌کردن چربی‌های اضافه در اطراف شکم و پهلوها بوده و نام دیگر آن دستگاه مسگری می‌باشد. چرخونک ورزشی دارای دو حرکت اصلی و متفاوت است، یکی زمانی که نیم‌تنه بالایی در حال چرخش بوده و پاها ثابت می‌باشند و دیگری اینکه نیم‌تنه پایینی دارای حرکت بوده و نیم‌تنه بالایی ثابت می‌شوند. لازم به ذکر است انجام حرکات بر روی دستگاه چرخونک لاغری برای افرادی که دچار مشکل دیسک کمر می‌باشد توصیه نمی‌شود و از طرفی در هنگام انجام تمرینات با چرخونک یا مسگری اگر طبق آموزش انجام نشود متأسفانه باعث آسیب به ناحیه کمر خواهد بود. لازم به ذکر است استفاده این دستگاه برای افرادی که دچار مشکل در ناحیه زانو هستند مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند ولی باید با مراقبت بیشتری تمرین کنند.

چرخونک

تفریح و ورزش با چرخونک لاغری

انواع حرکات ورزشی و لذت‌بخشی که با استفاده از چرخونک لاغری در تمرینات انجام می‌شود تنها به دلیل تقویت عضلات کمر، پشت بافت‌های اضافی دور کمر و آب‌کردن چربی‌های شکم خواهد بود. این وسیله هیچ محدودیت سنی و جنسیتی نخواهد داشت. حتی کودکان نیز می‌توانند به‌عنوان سرگرمی مفرح از این وسیله استفاده نمایند. جذاب‌ترین مکمل چرخونک لاغری، حلقه لاغری یا هولاهوپ می‌باشد. با این ۲ وسیله می‌توان تفریح و ورزش و سرگرمی را در کنار هم تجربه کرد و لذت برد. چرخونک های لاغری یا همان دستگاه مسگری باعث می‌شود علاوه بر بهبود سلامتی باعث تحریک و تشویق افراد به انجام فعالیت‌های ورزشی شود. این وسیله را حتی به‌عنوان دیسک مسگری پلاستیکی نیز نام می‌برند.

قیمت چرخونک در بازار

قیمت چرخونک در بازار بسیار ارزان و مناسب است و خرید چرخونک برای همگان دور از دسترس نیست. ولی چیزی که مهم است مشاهده تنوع چرخونک در رنگ‌بندی و تحمل وزن آن است که می‌توانید انواع چرخونک یا مسگری را در سایت کالاورزش مشاهده کرده و خرید اینترنتی چرخونک ارزان و باکیفیت را از سایت ما را تجربه کنید. لازم به ذکر است بازه قیمت چرخونک ورزشی منطبق با نوع ایرانی و خارجی و همچنین تحمل وزن آن خواهد بود.

انواع چرخونک لاغری

تولیدکنندگان دستگاه مسگری این وسیله را در انواع مختلف چرخونک آبی، چرخونک دسته‌دار، چرخونک دوبل و چرخونک ساده در برندهای متنوعی چون چرخونک تن زیب، چرخونک جورکس، چرخونک رجال، چرخونک ونوس، چرخونک مگا فیتنس و آذیموس به‌عنوان بیشترین مارک‌های معتبر در بازار عرضه خواهند کرد. چرخونک های دسته‌دار دوطرفه که با آن مسگری دوطرفه نیز گفته می‌شود، اکثراً کاربرد باشگاهی داشته و به دلیل فضای بیشتری که اشغال می‌کند، مناسب منزل نیست.

اصلی‌ترین نکته در خرید چرخونک، تحمل وزن و نوع پلاستیکی یا فلزی آن است. چرخونک های لاغری به دلیل کارایی و ساختارشان، زیاد پیچیده و متنوع نیستند و هنگام خرید اینترنتی چرخونک لاغری تنها تحمل وزن آن را مقایسه کرده و اگر وزن بالایی دارید توصیه مشاورین کالاورزش به شما، خرید چرخونک لاغری فلزی باتحمل وزن حداکثری می‌باشد. اگر مشکل زانو و تعادل دارید، بهترین گزینه، مسگری دسته‌دار می‌باشد. سطح مقطع برخی مدل‌ها باهم متفاوت بوده به همین دلیل اکثر انواع چرخونک های لاغری که در بازار موجود است از دولایه پلاستیکی سخت و چرخان روی‌هم تشکیل‌شده و سطح روی آن دارای برآمدگی‌های منظم در سطح دیسک بالایی خواهند بود. این امر باعث جلوگیری از سرخوردن پاهای شما در هنگام عرق کردن و تمرینات ورزشی خواهد بود.

خرید چرخونک باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالا ورزش

خرید اینترنتی چرخونک با برندهای مختلف و طرح‌ها و رنگ‌بندی جذاب توسط فروشگاه اینترنتی کالا ورزش به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر هم از طریق درگاه آنلاین و هم از طریق پرداخت درب منزل قابل انجام است. با خیال راحت چرخونک را باکیفیت تضمین‌شده واصلی بخرید.

مقالات مرتبط با چرخونک

ارسال شده در : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰:۲۳ قبل از ظهر
whatsapp whatsapp phone