۰

تاریخچه دوچرخه ثابت اسپینینگ

تاریخچه دوچرخه ثابت اسپینینگ

یکی از لذت بخش ترین ورزش ها را می توان دوچرخه سواری نامید. دوچرخه سواری بجز تفریح ورزش خوبی نیز به حساب می آید. اسپینینگ یا همان دوچرخه ثابت ورشی محرک و مفید برای سلامتی می باشد. اما انجام این وررزش در اتاقی سر بسته مانند دوچرخه سواری دارای لذت نمی باشد.

یکی از لذت بخش ترین ورزش ها را می توان دوچرخه سواری نامید. دوچرخه سواری بجز تفریح ورزش خوبی نیز به حساب می آید. اسپینینگ یا همان دوچرخه ثابت، ورزشی محرک و مفید برای سلامتی می باشد. اما انجام این وررزش در اتاقی سر بسته مانند دوچرخه سواری دارای لذت نمی باشد. اما جه راه های وجود دارد تا از این ورزش لذت ببریم؟ در ادامه با ما باشید.

۱.تاریخچه اسپینینگ

۲.اسپینینگ چیست؟

۳.شدت ورزش اسپینینگ

تاریخچه اسپینینگ

اسپینینگ در سال ۱۹۸۰ بوسیله یک مربی به نام Johnaten بوجود آمد. در حقیقت اسپینینگ یک برنامه مهیج ورزشی، همگانی و پر شور و انرژی می باشد.این ورزش موجب هماهنگی کامل ذهن و جسم شما می گردد و همه افراد در سنین مختلف و با شرایط بدنی و توانایی های متفاوت می توانند در آن شرکت کنند. هدف اولیه طراحی و ساخت این دستگاه از انواع تجهیزات بدنسازی برای استفاده از دوچرخه سواران حرفه ای بود تا بتوانند بشکل ثابت توان بدنی خود را به میزان بالایی افزایش دهند. اسپینینگ نام یک رشته ی ورزشی است که کلاس ها و تمرینات دوچرخه سواری در محیط داخلی باشگاه انجام می شود و همچنین یک ورزش بسیار خوب برای صرف کالری و تقویت ماهیچه ها می باشد.

تاریخچه اسپینینگ


خرید دوچرخه ثابت خانگی از کالا ورزش


اسپینینگ چیست؟

اسپینینگ ورزشی است که همراه با موزیک و یک دوچرخه انجام می شود. و نام مستعاری است که از اسپین  یعنی چرخیدن گرفته شده است و معنای همان دوک نخ ریسی را می دهد. در واقع هدف از اسپینینگ، شبیه سازی یک مسیر جاده ای، به صورت های مختلف در یک محیط سالنی سرپوشیده است. مربی ها با استفاده از موزیک های استاندارد، یک جاده را طراحی می کنند و آن را در کلاس های خود اجرا می کنند. معمولا مدت زمان انجام این تمرین از ۳۰ تا ۷۰ دقیقه متغییر می باشد افراد مبتدی که تازه این ورزش را شروع کرده اند نباید بیشتر از ۳۰ دقیقه این ورش را انجام دهند تا بتوانند به مرور به میزان آمادگی برسند. در این ورزش بسیاری از عضلات به همراه یکی از اصلی ترین عضلات بدن که قلب نام دارد، تقویت پیدا می کنند. انجام این ورزش هوازی با شدت مناسب، ترشح ماده ای به نام اندروفین را در بدن افزایش می دهد. اندروفین باعث ایجاد حس خوشحالی و سرخوشی میشود، در حالی که درد را نیز کاهش میدهد، فشارهای عصبی را کم میکند و باعث تخلیه تنش می شود به همین دلیل آن را مسکّن طبیعی بدن می نامند. اگر علاقه‌مند به این ورزش هستید می‌توانید از طریق سایت کالاورزش نسبت به خرید اسپینینگ با قیمت مناسب باکیفیت تضمین‌شده اقدام نمایید.

اسپینینگ چیست؟


مطالعه بیشتر: چگونه دوچرخه ثابت خانگی ارزان بخریم؟ُ


شدت ورزش اسپینینگ

  1. مقاومت یا همان سختی پدال که توسط ورزشکار قابل تنظیم است
  2. تعداد پدال زدن ورزشکار و آهنگ
  3. نحوه  قرار گیری ورزشکار بر روی دوچرخه که ایستاده است و یا نشسته

شدت ورزش اسپینینگ

محصولات مرتبط

%10 تخفیف
۱۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%2 تخفیف
۲۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۲۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان
%1 تخفیف
۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%4 تخفیف
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
whatsapp whatsapp phone