۰

چگونه دوچرخه ثابت خانگی ارزان بخریم؟ُ

چگونه دوچرخه ثابت خانگی ارزان بخریم؟ُ

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چگونه می توانیم دستگاه دوچرخه ثابت خانگی ارزان بخریم و انواع دوچرخه ثابت، کیفیت و قیمت آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چگونه می توانیم دستگاه دوچرخه ثابت خانگی ارزان بخریم و انواع دوچرخه ثابت، کیفیت و قیمت آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

۱. دوچرخه ثابت ارزان

۲. همه چیز درباره دوچرخه ثابت خانگی

۳. خرید دوچرخه ثابت ارزان

۴. مزایای دوچرخه های ثابت خانگی

 


خرید دوچرخه ثابت باشگاهی از کالا ورزش


 

دوچرخه ثابت خانگی ارزان چند است؟

پاسخ به این سوال می تواند ساده باشد، چون شما دوچرخه ثابت ورزشی را برای منزلتان می خواهید و به علت محدودیت مالی به دنبال خرید دوچرخه ثابت ارزان قیمت هستید، شما انتخاب خود را کرده اید و دقیقا می دانید چه می خواهید، پس ما به شما آنچه را که می خواهید می دهیم، یعنی ”ارزان “. ولی اجازه دهید که تنها به دانستن قیمت دوچرخه ثابت خانگی ارزان بسنده نکنیم.

راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی

شما در این مقاله مطالبی را می خوانید که شما را در انتخاب درست راهنمایی خواهد کرد، چون مدل های ارزان قیمت زیادند، اما با بهتر دانستن اهداف خود در کنار ویژگی های دوچرخه های ثابت می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.


بیشتر بدانید :  فواید استفاده از دوچرخه ثابت برای بانوان


 

همه چیز درباره دوچرخه ثابت خانگی

دوچرخه های ثابت جزو پرکاربرد ترین تجهیزات بدنسازی بوده .و به گونه ای طراحی شده اند تا بتوان به راحتی در خانه با آن تمرین کرد. مهم ترین مزیت این دستگاه ورزشی هوازی این است که به شما اجازه می دهد تا حتی وقتی که نمی خواهید به هر دلیلی از خانه خارج شوید، ورزش کنید. همچنین ایمنی شما را تضمین خواهد کرد.. حتی می توانید چند فعالیت را هم زمان انجام دهید؛ این وسیله امکان خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی یا تماشای تلویزیون در زمان استفاده از دوچرخه ثابت را به شما می دهد. برای افرادی که به دنبال کالری سوزی بالا و کاهش وزن هستند، دوچرخه ثابت وسیله ای مقرون به صرفه و مفید است. دوچرخه ثابت دارای تنظیمات تغییر مقاومت و سختی در پدال زدن هستند تا بتوانید شدت تمرینات را به دلخواه زیاد یا کم کنید. برخی از دوچرخه های ثابت مثل اسپینینگ، به نحوی طراحی شده اند که هنگام پدال زدن، احساس یک دوچرخه سوار حرفه ای را به شما منتقل کنند. برخی مانند دوچرخه های ثابت پشتی دار برای ایجاد راحتی و ورزشی با شدت سبک طراحی شده اند. به طور کلی دوچرخه های ثابت برای افرادی که می خواهند روی پاها، باسن و شکم خود کار کنند، بسیار مناسب هستند. آنها به شما در پرورش عضلات، استقامت و سلامت قلبی عروقی کمک می کنند و تناسب اندام و فرم زیبایی از بدن برای شما به ارمغان می آورند. خرید اسپینینگ و تمرین با آن نیاز به صبر و استقامت داشته و تداعی‌کننده ورزش با دوچرخه‌های حرفه‌ای در یک فضای ثابت خواهد بود.

آیا می دانستید که فضانوردان در ایستگاه های فضایی برای مبارزه با تحلیل رفتن قلب و عروق و اطمینان از سلامتی عضلانی خود در محیطی که در آن جاذبه ای وجود ندارد، از دوچرخه ثابت استفاده می کنند؟ هرچند در این مقاله قصد نداریم درباره فواید دوچرخه ثابت برای فضانوردان صحبت کنیم، اما به این علت این مطلب را بیان کردیم که بدانید این دستگاه ورزشی تا چه اندازه برای همه افراد در زمینه های مختلف شغلی مفید است.


بیشتر بدانید :  ۱۰ فواید تمرین با دوچرخه ثابت برای سلامتی 


 

راهنمای خرید دوچرخه ثابت ارزان

اگر چه شما می توانید با داشتن برنامه ریزی روزانه با دوچرخه ثابت ورزش کنید، در نظر گفتن نکاتی در هنگام خرید این وسیله بسیار حائز اهمیت است. دانستن این موضوع که روزانه چقدر از دوچرخه ثابت استفاده می کنید؟ میزان فضای شما برای قرار دادن وسیله چقدر است؟ یا چه اندازه پول برای خرید این وسیله پس انداز کرده اید؟ در زمان خرید یک دوچرخه ثابت خانگی، یکی از مهمترین مواردی که باید مد نظرتان باشد، این است که شما تا چه اندازه میتوانید برای خرید دوچرخه ثابت هزینه کنید؟ از یک طرف شما نیاز دارید یک وسیله با کیفیت بالا بخرید، از طرف دیگر نیاز دارید که بین بودجه و وسیله ای که میخرید تعادل برقرار شود. آنچه که مهم است  این است که اگر اهداف و نیازهای ورزشی ما بیش از میزان بودجه ی ما باشد، قیمت حرف اول را خواهد زد. اگر با محدودیت بودجه روبرو نباشیم، می توانیم هدف اصلی را انتخاب یک دوچرخه ثابت با قابلیت های بیشمار بدانیم. ابتدا شما باید به درستی برنامه ریزی کنید که چقدر از دوچرخه ثابت خود استفاده می کنید. اگر بتوانید مقدار بودجه خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید دستگاهی برای این حجم از تمرین ها که می خواهید انجام دهید تهیه کنید، در آن حالت است که انتخاب درستی می کنید. اما اگر بدون در نظر گرفتن اهداف فقط در جستجوی ارزان ترین دوچرخه ثابت خانگی هستید، می توانید چندین مدل را بررسی و خریداری کنید.


بیشتر بدانید : تفاوت دوچرخه ثابت و دوچرخه اسپینینگ چیست؟


 

مزایای دوچرخه های ثابت خانگی

دوچرخه های ثابت، مزایای متعددی دارند، یکی از آن ها حداقل بودن صدمات ورزشی است که موجب سلامت کلی، کاهش وزن و ایجاد عضلاتی قوی می شود. دوچرخه ثابت از نظر ایجاد آسیب، یک ورزش کم خطر است، باعث کمترین فشار و آسیب دیدگی در مفاصل و استخوان ها می شود و در طولانی مدت باعث ایجاد ایمنی در زمان استفاده از این دستگاه می شود. تمرین با شدت بیشتر، تنش و سختی بیشتری بر به مفاصل و استخوان های شما وارد می کند که در گذشت زمان می تواند باعث بوجود آمدن برخی مشکلات جسمی در پاها شود، اما ورزش کردن با دوچرخه ثابت به معنی داشتن “اطمینان کامل از سلامتی و عدم آسیب” در هنگام تمرین کردن است. بسیاری از مردم از دستگاه های ورزشی برای کم کردن وزن و عضله سازی استفاده می کنند، اما مزایای سلامت قلب و عروقی این وسایل برای بدن و سلامت کلی بدن، مهم ترین مزیت آن ها است. تنها با ۲۰ دقیقه پدال زدن در روز می توانید به داشتن یک زندگی سالم کمک کنید و خطر مبتلا شدن به بیماری های قلبی و مشکلات سلامتی مزمن را به حداقل کاهش دهید. از آنجایی که تمرین های هوازی باعث افزایش ضربان قلب می شود، در نتیجه شما هنگام ورزش خون و اکسیژن بیشتری را به عضلات می رسانید، که برای سلامت کلی شما بسیار مفید و عالی است.

یکی از انگیزه های مهم برای ورزش، کالری سوزاندن و کاهش وزن است که دوچرخه ثابت یک راه عالی برای این کار هستند. از آنجا که برخی از دوچرخه های ثابت دارای صفحه نمایشگر جهت نمایش اطلاعات هستند، می توانید در مدت زمان پدال زدن میزان کالری سوزی، سرعت، مسافت ومیزان ضربان قلب را مشاهده کنید و طبق آن برنامه های تمرینی خود پیش ببرید.یکی دیگر از مزایای استفاده از یک دوچرخه ثابت این است که در هنگام استفاده از آن، بسیاری از ماهیچه ها در سراسر بدن از جمله بازوها، پشت و شانه ها استفاده می شود. پاداش این نوع تمرین این است که بدن اندورفین را آزاد می کند و در نتیجه شما احساس خوشحالی و نشاط خواهید داشت.


بیشتر بدانید :  دوچرخه ثابت اسپینینگ تاریخچه و فواید آن


 

محصولات مرتبط

%2 تخفیف
۲۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۲۷,۶۰۰,۰۰۰ تومان
%1 تخفیف
۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%4 تخفیف
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
whatsapp whatsapp phone