۰

مشخصات شلوار اسلش و انواع، جنس، قیمت و خرید آن

مشخصات شلوار اسلش و انواع، جنس، قیمت و خرید آن

در این مقاله پیرامون مشخصات شلوار اسلش و انواع شلوار اسلش، زنانه، مردانه، بچه گانه، جنس، قیمت و نحوه انتخاب و خرید شلوار اسلش ارزان را مورد بررسی قرار می دهیم.

در این مقاله پیرامون مشخصات شلوار اسلش و انواع شلوار اسلش، زنانه، مردانه، بچه گانه، جنس، قیمت و نحوه انتخاب و خرید شلوار اسلش ارزان را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

۱. شلوار اسلش چیست

۲. شلوار اسلش زنانه و دخترانه

۳. شلوار اسلش مردانه

۴. شلواراسلش بچه گانه

۵. شلوار اسلش نوجوان یا تین ایجر

۶. جنس شلوار اسلش

۷. شلوار اسلش مچ دار

۸. قیمت شلوار اسلش

۹. خرید شلوار اسلش ارزان

 

شلوار اسلش چیست؟

شلواراسلش نوعی شلوار است که کاربردهای مختلفی دارد و بسته به نوع نیاز افراد، دارای کاربری های مختلف و متنوعی می باشد. در واقع شلوار اسلش یک نوع شلوار راحتی است و از انواع لباس ورزشی محسوب می شود که در اکثر مواقع از آن به عنوان شلوار ورزشی، شلوارهایی که برای تیپ بیرون (به استثناء مکان های رسمی) و هم بعضی مدل ها هم به عنوان لباس راحتی و خانگی استفاده می شود. به علت اینکه از این شلوار کاربردهای مختلفی دارد، باعث محبوبیت آن بین افراد شده است به خصوص جوانان به آن علاقه بیشتری نشان می دهند. کمر شلوار اسلش کشی است و ضخامت آن از متوسط تا زیاد و پهن متغیر است ؛ کمر این نوع شلوار دارای یک بند است که تنگی و گشادی کمر با آن قابل تنظیم است. پاچه های این نوع شلوار ساده و کمی آزاد است و در بعضی مدل ها در مچ آن کش می خورد.

شلوار اسلش مردانه


مطالعه بیشتر: لگ ورزشی مردانه چیست


 

شلوار اسلش زنانه و دخترانه

شلواراسلش همیشه مورد استفاده مردان و پسران جوان و نوجوانان بود ولی اخیرا خانم ها ودخترها هم از این نوع شلوارها استفاده می کنند. کمترین تنوع طرح، مدل و تولید در بخش شلوارهای اسلش زنانه است ولی به علت تقاضای بالا به زودی شاهد تولید گسترده این پوشش خواهیم بود. مدلها و کیفیت شلوارهای اسلش مردانه بیشتر از مدلهای اسلش زنانه است. گاهی حتی خانمها به علت نبودن مدلهای زنانه اسلش مجبورند از مدلهای اسلش سایز کوچک مردانه یا تین ایجر استفاده کنند.

شلوار اسلش مردانه

این مدل از اسلش ها پرفروش ترین نوع این شلوارها هستند. بسته به نوع سلیقه مشتری به دو دسته طرحدار و ساده دسته بندی میشود. به طور کلی نوع ساده ی این اسلش ها محبوب تر است و دارای دو جیب در جلو و یک جیب در پشت می باشد.

شلوار اسلش بچه گانه

شلوار اسلش بچه گانه قدی حدود  ۵۰ تا ۹۰ سانتیمتر دارند و برای رده سنی ۴ تا ۱۲ سال  مناسب هستند. سایز اسلش بر اساس جثه کودک متفاوت است.

شلوار اسلش نوجوان یا تین ایجر

این مدل از اسلش ها شامل قد ۹۰ تا ۱۰۵ سانتیمتر می شود. به علت اینکه نوجوانان مدل های نو و متفاوتی می پسندند، از مدلهای ساده استقبال نمی کنند و بیشتر اسلش هایی که برای نوجوانان تولید می شود، مدلهای جدید و طرح دار است.

شلوار اسلش زنانه


بیشتر بدانید :  تفاوت تیشرت و پولوشرت


جنس شلوار اسلش

همانطور که قبلا اشاره کردیم، شلوار اسلش نوعی شلوار است که برای ورزش کردن از آن استفاده می شود. در نتیجه این شلوارها یا کمی گشادند یا در اکثر مواقع از پارچه های کشی تهیه می شوند. اگر شلوار اسلشی که می خواهید تهیه کنید خاصیت کشسانی کمی دارد، در عوض باید کمی از سایز عادی لباستان بزرگتر باشد تا بتوانید در آن به راحتی حرکت کنید و فعالیت های ورزشی انجام دهید و در عین حال از پوشیدن آن حس آرامش داشته باشید. سعی کنید اسلشی را بخرید که درصد پلی استر بالاتری داشته باشد؛ زیرا شلوارهایی که درصد نخ آنها بیشتر است کم دوام اند و زود خراب، پوسیده، و یا دون دون می شوند. اما شلوارهایی که پلی استر بیشتری دارند با دوامند و جنس بهتری دارند. از دیگر پارچه هایی که اسلش از آ«ها تهیه می شود می توان به دورس، ملانژ دورو، گلکسی، کجراه بنگال اشاره کرد.


بیشتر بدانید :  انواع جوراب ورزشی و انتخاب سایز مناسب


شلوار اسلش مچ دار

شلوار اسلش مچ دار بیشتر به درد ورزش هایی می خورد که دارای حرکات سریع اند و لباس شما نباید مانع از فعالیت تان شود. به همین علت شلوار دور مچ پا با یک کش ایستاده است و زیر دست و پایتان گیر نمی کند؛ در نتیجه به راحتی می توانید به تمرین بپردازید. این نوع اسلش ها اخیرا بسیار پر طرفدار شده است و ترکیب آن با کفش ورزشی برای تیپ های بیرون هم مناسب است .

قیمت شلوار اسلش

قیمت اسلش بستگی به مدل، سایز، نوع پارچه و کیفیت دوخت آن دارد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم اسلش ها در دو نوع ساده و طرحدار در بازار موجودند و همچنین جنس های مختلفی هم دارند. به علت این تنوع، قیمت این شلوارها نیز متفاوت است.


بیشتر بدانید :  چه ست ورزشی برای تیپ ورزشی مناسب است؟


خرید شلوار اسلش ارزان

شلوار اسلش ارزان معمولا پارچه و دوخت ضعیف و کم کیفیتی دارد. ورزش کردن فعالیتی است که جنب و جوش بالایی دارد و درصد ساییدگی لباس ها در آن بالاست؛ در نتیجه بهتر است لباس ورزشی که تهیه می کنید از جنس و کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. ممکن است قیمت بیشتری برای لباس با کیفیت بپردازید اما مطمئن باشید که به مدت بیشتری از آن استفاده خواهید کرد و به این زودی ها لباس ورزشی شما کهنه و غیر قابل استفاده نخواهد شد.


امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
whatsapp whatsapp phone