۰

۴ تمرین طلایی کراس اور و بررسی تخصصی آنها

۴ تمرین طلایی کراس اور و بررسی تخصصی آنها

در این مقاله به ۴ تمرین طلایی دستگاه کراس اور به همراه بررسی تخصصی دستگاه ، قیمت و نحوه خرید آن می پردازیم.

در این مقاله به ۴ تمرین طلایی دستگاه کراس آور به همراه بررسی تخصصی دستگاه ، قیمت و نحوه خرید آن می پردازیم.

 

۱. دستگاه کراس اور

۲. تمرینات کراس اور

۲.۱ کراس اور سیم کش دوبل

۲.۲ کراس اور از پائین

۲.۳ کراس اور نشر خم

۲.۴ کراس اور جلو بازو

۳. قیمت و خرید دستگاه کراس اور

 

دستگاه کراس اور

 انواع دستگاه های باشگاهی، وسایل ورزشی پارک و ... برای یک هدف خاصی طراحی شده اند. انجام حرکات تمرینی به وسیله دستگاه کراس اور از حرکات پایه ای در ورزش بدنسازی و پروش اندام محسوب می شوند. این دستگاه یک وسیله ورزشی چند منظوره است که از آن می توان در جهت تقویت عضلات شانه ،  ماهیچه های بازو، ماهیچه های سینه و عضلات پشت بازو و همچنین حرکات تمرینی نشر رو توسط کابل به راحتی انجام داد. بعید است که به یک باشگاه بدنسازی وارد شوید و ببینید که دستگاه کراس اور در آنجا نباشد و این به دلیل اهمیت این دستگاه و حرکات تمرینی که بوسیله این دستگاه انجام می شود است. دستگاه کراس اور در انواع  و اشکال متفاوتی وجود دارد که در ادامه به معرفی چند نمونه از دستگاه و تمرینات آن خواهیم پرداخت.

کراس اور

تمرینات کراس اور

کراس اور سیم کش دوبل

برای انجام حرکت سیم کش دوبل وزنه های مناسب با توانایی خود را انتخاب کنید. دستگیره های دستگاه را در بالاترین نقطه قرار داده و قفل کنید و در دو دستگبره را گرفته، در این هتگام دستان و بدن شما تداعی کننده کلمه تی خواهند بود. به آهستگی دستها را از دو سمت به هم نزدیک کنید هنگام نزدیک شدن دستها به هم عضلات سینه فشرده می شوند با کمی تامل حرکت را دوباره تکرار کنید. انجام این حرکت باعث تقویت و حجم گیری عضلات سینه ای خواهد شد.


بیشتر بدانید :  انواع هالتر بدنسازی و تمرینات هالتر


 

کراس اور از پائین

برای انجام حرکت، دستگاه را در پایین ترین نقطه تنظیم و وزنه های مناسب با توانایی خود را انتخاب کنید. دستگیره های دستگاه را گرفته و یک گام به جلو بردارید. کف دستها به روبه سمت جلو قرار گرفته و مچ ها زیر آنها باشند در این وضعیت دست ها باید در دو طرف بدن در یک راستا باشند. سپس آرنج ها را خم کرده و به سمت بالا به حرکت درآورید در نظر داشته باشید که دست ها باید همزمان بالا آمده و مقابل سینه قرار گیرند سپس دست ها را به وضعیت اولیه برگردانده و حرکت را دوباره انجام دهید. اجرای صحیح این حرکت قدرتی باعث تقویت عضلات سینه و سر شانه می شود.


بیشتر بدانید : بهترین حرکات بدنسازی برای شکم و پهلو با دستگاه و دمبل


 

کراس اور نشر خم

برای انجام این حرکت پس از انتخاب وزنه مناسب دستگیره های دستگاه را از هر سمت با دست مخالف بگیرید. قسمت میانی دستگاه ایستاده و در زاویه ۹۰ درجه خم شوید به طوری که پاهایتان از قسمت پشت بدن صاف باشند و زانوها خم نشوند. سپس دست ها را تا شانه ها بالا بیاورید به طوری که طناب های دستگاه به صورت ضربدری از یکدیگر عبور کنند. سپس به آرامی دست ها را به موقعیت اولیه در مقابل قورک پاها پائین بیاورید و دوباره حرکت را تکرار کنید.


بیشتر بدانید : حرکات ورزشی با استپ


کراس اور جلو بازو

برای انجام این حرکت پس از انتخاب وزنه مناسب دستگیره های دستگاه را به طوری گرفته که کف دستان رو به سمت بالا باشند. سپس در میان دستگاه ایستاده و بازوها را در سطح شانه نگه دارید، دسنگیره ها را به سمت سر خود کشیده و دوبار دستان را به حالت اول بازگردانید و سپس حرکت را تکرار کنید. اجرای این حرکت عضلات دو سر بازو را تقویت کرده و باعث گرد شدن عضلات بازو خواهد شد.

تمرینات کراس اور


بیشتر بدانید : حرکت طناب بتل روپ


قیمت و خرید دستگاه کراس اور

امروزه تولید وسایل و تجهیزات بدنسازی در کشورمان پیشرفت زیادی داشته به نحوی که روز به روز شاهد تولید و خودکفایی بیشتر در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی هستیم. در این راستا واحد های تولیدی یسیاری اقدام به تولید اصولی و علمی تجهیزات بدنسازی نموده اند و یک بازار رقابت بر پایه کیفیت در محصول در کشور ایجاد شده است. در هفدهمین نمایشگاه صنعت ورزش کشور شاهد حضور تولیدکنندگان تجهیزات بدنسازی و محصولات آنها بوده ایم که محصولات تولیدی قابل قبول و دارای ضمانت نامه  وخدمات پس از فروش وبا کیفیتی در مقام رقابت با محصولات مشابه خارجی را عرضه کردند.


بیشتر بدانید : ورزش زورخانه ای چیست؟


شما می توانید برای مشاهده تولیدات دستگاه های بدنسازی، برند ها، مدل ها و تنوع  محصولات و اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش و خرید آنها به سایت ما (کالاورزش) مراجعه کنید.


امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
whatsapp whatsapp phone