۰

صندلی ماساژور

صندلی ماساژور

انجام ماساژ روی بدن فواید بسیار زیادی برای هر شخص دارد. اصلی‌ترین مزیت آن تسکین درد عضلانی، حذف تنش‌های روزانه، بهبود خواب، رفع استرس و اضطراب و همچنین بهبود گردش خون در بدن خواهد بود. حقیقت این است که علم ماساژ به حدود 2700 سال پیش بازمی‌گردد. این کلمه از ریشه ماسین به معنای مالش سطح اندام‌ها اقتباس‌شده است.

ماساژ در کشورهای دیگری چون چین و تایلند نیز استفاده می‌شد. در کشور چین با علم طب سنتی، رژیم غذایی، طب سوزنی و ماساژ اقدام به درمان بیماران می‌نمودند. در چین از تکنیکی تحت عنوان چی نی تسانگ برای اندام‌های داخلی بدن استفاده می‌شد. در تایلند نیز در زمان‌های گذشته پزشک بودائی به نام شیواگا کومار با تلفیقی از طب فشاری و حرکات یوگا ماساژ تایلندی را به وجود آورد.

در هند باستان این تکنیک‌ها نیز بیشتر رواج داشت و بیشتر برای آرامش ذهن و روحی افراد از روشی به نام Ayurveda که ترکیبی از تغذیه مناسب و یوگا نیز بود انجام می‌شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه‌های مخصوص، شبیه‌ساز واقعی از massage انجام شده به‌گونه‌ای که با تولید بهترین صندلی ماساژور می‌توان انواع تکنیک‌های ماساژی را تجربه نمود. اگر می‌خواهید بدانید که یک Massage Chair چگونه می‌تواند مانند یک شخص ماساژور نقش ایفا کند لطفاً در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت صندلی ماساژور یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید می‌بایست در شرایط کنونی در نظر داشت، قیمت صندلی ماساژور خواهد بود؛ اما فاکتور قیمت خود وابستگی بسیاری به عوامل دیگر از جمله اندازه و ابعاد محصول، جنس رویه، میزان حافظه و برنامه‌های مختلف، امکانات هوشمند چون جاذبه صفر، کنترل از راه دور، نوع برند و حتی کشور سازنده دارد. اگر به دنبال خرید مبل ماساژ با قیمت مناسب می‌باشید جای درستی آمده‌اید. در ادامه برخی از عوامل مؤثر قیمت را به‌صورت گزینه‌ای نام می‌بریم.

قیمت صندلی ماساژور

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید می‌بایست در شرایط کنونی در نظر داشت، قیمت صندلی ماساژور خواهد بود؛ اما فاکتور قیمت خود وابستگی بسیاری به عوامل دیگر از جمله اندازه و ابعاد محصول، جنس رویه، میزان حافظه و برنامه‌های مختلف، امکانات هوشمند چون جاذبه صفر، کنترل از راه دور، نوع برند و حتی کشور سازنده دارد. اگر به دنبال خرید مبل ماساژ با قیمت مناسب می‌باشید جای درستی آمده‌اید. در ادامه برخی از عوامل مؤثر قیمت را به‌صورت گزینه‌ای نام می‌بریم.

  • مارک معتبر و کشور سازنده: نوع برند و کشور تولیدکننده طبیعتاً روی قیمت تأثیرگذار است. هرچه برند شناخته‌شده‌تر باشد قیمت بالاتر خواهد بود. برخی کشورها سطح ایمنی و استاندارد بالایی دارند که همین مساله روی هزینه‌ها تأثیرگذار است.
  • امکانات محصول: برخی از قابلیت‌ها چون ناحیه ماساژی، حالات ماساژ، قابلیت گرمازایی، اتصال به بلوتوث، تعداد غلتک‌های ماساژی و غیره روی قیمت تأثیرگذار است.
  • کیفیت و قدرت دستگاه: این فاکتور نیز تأثیر بالایی دارد، هرچه جنس قطعات خوب تر و تحمل فشار آن‌ها بالا باشد و یا جنس رویه با کیفیت‌تر باشد مثلاً از چرم ساخته‌شده باشد و از طرفی قدرت موتور الکتریکی آن بالا باشد قیمت نیز بالاتر است.

در کالاورزش، قیمت صندلی ماساژور از 83/000/000 تومان شروع شده و بسته به نوع محصول، برند، روکش و غیره قیمت آن افزیش می‌یابد. صندلی های ماساژور ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی و ضمانت بوده؛ همچنین ارسال این محصول به سراسر کشور رایگان است.

خرید صندلی ماساژور از فروشگاه کالاورزش

برای لمس یک ماساژ ایده آل شما 2 راه پیش رو دارید اولین راهکار مراجعه حضوری به مراکز ماساژ درمانی است و با جستجو در اینترنت آدرس این مراکز را پیدا کنید؛ که البته به خاطر ترافیک‌های شهری ممکن است راه منطقی نباشد؛ اما راه دوم که باعث می‌شود همیشه این محصولات در دسترس شما باشد خرید صندلی ماساژور از فروشگاه‌های معتبر خواهد بود. این روش ارزش سرمایه‌گذاری و هزینه کردن را دارد اما توصیه می‌شود که حتی‌الامکان به‌صورت اینترنتی خرید بفرمایید و وقت خود را برای گشتن در بازار تلف نکنید.

در سایت‌های اینترنتی به یکباره می‌توانید انواع مدل‌ها را باهم مقایسه کرده و اطلاعات مفیدی کسب کنید. درصورتی‌که در بازار به‌ندرت پیش میاید که بیش از 2 یا 3 مدل در یک مغازه موجود باشد. از طرفی اکیداً توصیه می‌شود از فروشگاه‌های معتبر دارای کارشناس و با نماد اعتماد خرید نمایید. ما در سایت کالاورزش با دارا بودن نماد اعتماد این محصولات را همراه با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش عرضه خواهیم کرد.

چرا باید صندلی ماساژور بخریم؟ امروزه تقریباً تمام افرادی که در یک جامعه پویا زندگی می‌کنند ممکن است با مشکلات مختلفی چون استرس‌های روزانه و تنش‌های عضلانی مختلفی دست‌وپنجه نرم کنند. چه ورزشکارانی که در حال تمرین با انواع لوازم ورزشی باشند و چه افراد عادی که در طول روز مشغول فعالیت می‌باشند؛ بنابراین همیشه بایستی به دنبال یک فرصت مناسب برای ریکاوری اندام‌ها و حذف استرس باشیم.

چرا باید صندلی ماساژور بخریم؟

امروزه تقریباً تمام افرادی که در یک جامعه پویا زندگی می‌کنند ممکن است با مشکلات مختلفی چون استرس‌های روزانه و تنش‌های عضلانی مختلفی دست‌وپنجه نرم کنند. چه ورزشکارانی که در حال تمرین با انواع لوازم ورزشی باشند و چه افراد عادی که در طول روز مشغول فعالیت می‌باشند؛ بنابراین همیشه بایستی به دنبال یک فرصت مناسب برای ریکاوری اندام‌ها و حذف استرس باشیم.

دراین‌بین یکی از محصولاتی که جادوی قرن به‌حساب می‌آیند صندلی ماساژور خواهد بود. این محصولات متأسفانه امروزه کمتر از سایر لوازم ورزشی موردتوجه قرار می‌گیرند و دلیل اصلی آن نیز نداشتن آگاهی مناسب در خصوص مبل ماساژ است.

از طرفی برخی افراد همیشه تصور می‌کنند که خرید این محصولات به‌عنوان یک کالای لاکچری به‌حساب می‌آید. درصورتی‌که اگر یک برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم می‌توانیم با قیمت مناسبی آن را خریداری کنیم. در ادامه برخی از فواید این محصولات را ذکر خواهیم کرد با ما همراه باشید.

1. صندلی ماساژور سیستم ایمنی را تقویت می‌کند

با انجام حالت‌های مختلف ماساژ با استفاده از صندلی ماساژور، سیستم ایمنی بدن تقویت خواهد شد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود کاهش استرس است. وقتی‌که استرس در بدن بالا می‌رود هورمونی به نام کورتیزول در بدن ترشح خواهد شد که دشمن پروتئین‌های دفاعی در بدن است و از طرفی باعث افزایش قند خون خواهد شد. با این محصول استرس کاهش‌یافته و طبیعتاً سیستم ایمنی نیز مقاوم می‌شود. از طرفی سیستم لنفاوی بدن با ماساژ در نواحی خاص تحریک‌شده و مواد زائد بدن به‌خوبی از طریق شریان‌های لنفاوی خارج می‌شود که این نیز گواهی برافزایش سلامتی و تقویت ایمنی بدن است.

2. بهره‌وری و هوشیاری را افزایش و استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد

زمانی که قسمت‌های مختلف بدن ماساژ داده می‌شوند، عملکرد و سطح هوشیاری بالا رفته و در عوض استرس نیز کاهش پیدا می‌کند. با تکنیک‌های مختلف ماساژ، گردش خون در بدن بهبودیافته و میزان اکسیژن بیشتری به اندام‌ها می‌رسد که سوخت‌وساز را بهتر کرده و انرژی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

در کنار آن نیز با افزایش گردش خون در مغز خصوصاً در ناحیه هیپوکامپ باعث رشد حافظه خواهد شد. در مورد استرس نیز وقتی با این مشکل مواجه می‌شوید دو هورمون کورتیزول و آدرنالین بیش‌ازحد ترشح‌شده که با احساس آرامش بدن ناشی از عوامل بیرونی سطح این هورمون‌ها کاهش‌یافته و استرس نیز کم خواهد شد.

3. صندلی ماساژور خلق‌وخو را بهتر می‌کند

یکی از هورمون‌های شناخته‌شده بدن که تأثیر بالایی در آرامش اعصاب و روان شما دارد و به‌نوعی باعث شادی و بهبود خلق‌وخو می‌گردد، هورمون سروتونین خواهد بود. ترشح این هورمون از سیستم پیچیده اعصاب مرکزی انسان نشات می‌گیرد. انجام ماساژ روی بدن با استفاده از صندلی ماساژور باعث می‌شود ترشح این هورمون به بهترین شکل ممکن انجام شود. برخی از حالت‌هایی که تحریک‌کننده اعصاب مرکزی است شامل ماساژ سوئدی، سنگ‌داغ، مایوفاشیال و ماساژ سر می‌باشد. از طرفی کمبود میزان این هورمون در بدن ممکن است منجر به اختلالات طبیعی افسردگی مزمن و حاد شود.

4. با صندلی ماساژور بهتر می‌خوابید

خواب کافی شبانه به‌عنوان یکی از نیازهای اصلی انسان است که به‌نوعی باعث می‌شود ذخیره طبیعی انرژی در بدن برای طول روز افزایش یابد. افرادی که از بی‌خوابی مفرط رنج می‌برند می‌توانند با استفاده از درمان‌های دارویی و یا غیر دارویی مشکل بی‌خوابی را تا حدودی رفع کنند؛ اما ازآنجایی‌که داروها ممکن است با عوارض جدی بلای جان شما شود لذا استفاده از صندلی ماساژور به‌عنوان یک درمان غیر دارویی بهترین انتخاب است. این مدل‌ها با تقلید از انواع تکنیک‌های ماساژی باعث می‌شوند هورمون ملاتونین در بدن تنظیم‌شده و نقش مؤثری در بهبود خواب داشته باشند.

5. به‌سلامت قلب و عروق خود کمک می‌کنید

مهم‌ترین فواید اصلی تکنیک‌های ماساژ درمانی بهبود سیستم قلب و عروق خواهد بود. با استفاده از مبل ماساژ با ارائه حالت‌های مختلف از سر تا پا (فول بادی) می‌توانیم به‌صورت غیرمستقیم باعث سلامت قلب و عروق شویم. این محصولات با کاهش استرس، باعث کاهش ضربان ریتمیک قلب شده که از صدمات جدی به ماهیچه‌های قلب جلوگیری می‌کند. از طرفی وجود تنش‌های مداوم روزانه مویرگ‌های اطراف ماهیچه قلب شما را از بین خواهد بود؛ بنابراین با ماساژ مناسب جریان خون را تنظیم کرده و از بیماری‌هایی چون سکته قلبی تا حدود زیادی جلوگیری خواهد شد.

6. صندلی ماساژور کمردرد را تسکین می‌دهد

یکی از محسنات استفاده از این محصولات تسکین کامل دردهای ناحیه ستون فقرات شما است. در ناحیه کمر شما نقاطی وجود دارند به نام تریگر پوینت (نقاط ماشه‌ای) که در اثر کار طولانی‌مدت و خستگی این نقاط تحریک‌شده و گاها با درد در کل کمر همراه خواهد بود. زمانی که این نواحی با استفاده از تکنیک‌های ضربه‌ای و عمقی غلتک های ماساژ تحت چالش قرار می‌گیرند گرفتگی‌های نقاط ماشه‌ای به مراتب در مدت زمان خاصی آزادشده و جریان خون را به بهترین شکل ممکن به بافت‌های دیگر می‌رساند که باعث تسکین درد خواهد شد.

7. سردرد را کاهش می‌دهد

سردردها در انسان به حالت‌های مختلفی رخ می‌دهند برخی از این سردردها به شکل میگرنی هستند، برخی دیگر نیز ناشی از تنش‌های عضلانی بوده که درد آن‌ها به مرور به ناحیه سر منتقل می‌شود و برخی دیگر نیز به عنوان سردردهای عادی بوده که بدون هیچ علائمی به خودی خود رفع می‌شوند. نوع حالت ماساژی در صندلی ماساژور بر روی عضلات متصل به جمجمه (نقاط ماشه‌ای یا ذوزنقه‌ای) یکی از بهترین درمان‌ها برای رفع سردرد خواهد بود. از طرفی برخی تکنیک‌های دیگری چون ماساژ سوئدی می‌تواند در کاهش سردرد بسیار مؤثر باشد.

8. با صندلی ماساژور جرقه‌هایی از خلاقیت رخ می‌دهد

اگر احساس می‌کنید که در مدت‌زمانی طولانی احساس خستگی روحی داشته و به‌نوعی نیاز به استراحت مطلق دارید بهتر است در کنار استراحت همواره از روش معجزه‌آسای ماساژ بهره‌مند شوید. انجام Massage روی انسان‌ها سال‌ها است که باعث کنترل سیستم بدنی برای رسیدن به آرامش ذهنی خواهد بود. یکی از مهم‌ترین هورمون‌هایی که در بدن نقش خوبی را برای افزایش انگیزه، رفع خستگی و حس لذت ایفا می‌کند هورمون دوپامین خواهد بود. صندلی ماساژور باعث می‌شوند علاوه بر بهبود جریان خون، ترشح هورمون دوپامین را در تمامی بدن نیز افزایش دهند.

9. تحرک بدن بیشتر می‌شود

اگر بخواهیم مستقیماً اشاره‌کنیم که این محصول می‌تواند باعث افزایش تحرک شود درست نیست. بلکه به‌صورت غیرمستقیم باعث افزایش دامنه حرکتی عضلانی شما خواهد شد. زمانی که فرد بی‌تحرکی باشید ماهیچه‌ها به‌مرور تحلیل می‌روند و سفت خواهند شد؛ اما زمانی که ورزش می‌کنید ضربان قلب شما بیشتر شده، جریان خون بالا رفته و از طرفی متابولیسم و سیستم گرمازایی بدن افزایش می‌یابد.

زمانی که دمای بدن بالا می‌رود عضلات ناشی از فعالیت گرمایی نرم‌تر شده و بدن بهتر تحرک دارد. با استفاده از صندلی ماساژور و برخی تکنیک‌ها چون ماساژ شیاتسو جریان خون در کل بدن بهبودیافته و با استفاده از حالت گرمازایی که اکثر این مدل دستگاه‌ها دارند دمای اطراف اندام‌ها بالا رفته و به‌نوعی حالت متابولیسم طبیعی در بدن رخ می هد و اندام ها انعطاف بهتری پیدا می‌کنند.

امکانات صندلی ماساژور - مشخصات صندلی ماساژور اگر می‌خواهید خستگی و تنش‌های روزانه شما به‌طور کامل حذف شوند و از طرفی یک ماساژ لذت بخش و عالی را تجربه کنید توصیه می‌شود قبل از استفاده حتماً با امکانات صفر تا 100 آن آشنا شوید. انجام تکنیک‌های پیشرفته ماساژی روی بدن در مدت زمان تنظیم شده باعث می‌شود شما حس کنید که یک درمانگر واقعی شما را روی تشک ماساژ، مالش می‌دهد. از طرفی استفاده از این محصول مزایایی شبیه یوگا و آرامش ذهنی را به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین هنگام خرید صندلی ماساژور بهتر است با ویژگی‌های فنی آن آشنا باشید تا اگر دستگاهی مطابق باسلیقه شما بود آن را تهیه کنید.

مشخصات صندلی ماساژور

اگر می‌خواهید خستگی و تنش‌های روزانه شما به‌طور کامل حذف شوند و از طرفی یک ماساژ لذت بخش و عالی را تجربه کنید توصیه می‌شود قبل از استفاده حتماً با امکانات صفر تا 100 آن آشنا شوید. انجام تکنیک‌های پیشرفته ماساژی روی بدن در مدت زمان تنظیم شده باعث می‌شود شما حس کنید که یک درمانگر واقعی شما را روی تشک ماساژ، مالش می‌دهد. از طرفی استفاده از این محصول مزایایی شبیه یوگا و آرامش ذهنی را به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین هنگام خرید صندلی ماساژور بهتر است با ویژگی‌های فنی آن آشنا باشید تا اگر دستگاهی مطابق باسلیقه شما بود آن را تهیه کنید.

اگر می‌خواهید به‌صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید لازم به ذکر است می‌توانید از طریق همین صفحه انواع مختلفی از محصولات را در برندهای مختلف مشاهده نمایید. همچنین اگر مدل‌های خاصی مدنظر شما بود می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. در ادامه به برخی ویژگی فنی آن اشاره خواهیم کرد.

جنس رویه صندلی ماساژور

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صندلی ماساژور، رویه صندلی آن خواهد بود. ازآنجایی‌که می‌توان اکثر این محصولات را به‌عنوان یک صندلی راحتی نیز در منزل استفاده کرد. این مهم است که جنس رویه آن از چه موادی ساخته‌شده باشند. در حالت کلی روکش‌های این محصول به ۳ بخش چرم مصنوعی، پارچه و جیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • روکش چرم در برابر اصطکاک و ساییدگی مقاومت بالایی دارد
  • روکش پارچه به‌راحتی قابل شستشو بوده و نرم می‌باشد
  • روکش جیر نیز نرمی و انعطاف‌پذیری بسیار بالای دارد و هنگام نشستن احساس آرامش بهتری به ما خواهد داد.

گرمکن صندلی ماساژور

استفاده از روش گرما درمانی در ماساژ از قدیم به‌عنوان یک روش عالی برای حذف درد در بدن کاربرد داشت. برای مثال ماساژ سنتی با سنگ‌داغ نمونه‌ای از این روش سنتی خواهد بود. زمانی که دمای اطراف عضلات بالا رود به‌نوعی ماهیچه‌ها از حالت گرفتگی خارج‌شده و نرم‌تر می‌گردند. همین امر باعث می‌شود دردهای عضلانی نیز کمتر شود.

گرمکن صندلی ماساژور یکی دیگر از امکاناتی است که در اکثر این محصولات وجود داشته تا علاوه بر بهبود جریان خون، عضلات را از حالت گرفتگی خارج کرده و دردهای مزمن را کاهش دهد.

ریموت کنترل در صندلی ماساژور

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول که تقریباً در اکثر مبل‌های ماساژ تعبیه‌شده است، وجود ریموت کنترل دستی خواهد بود. برخی از این مدل‌ها حالت تاچ (لمسی) داشته و با ضربات انگشت کنترل خواهد شد و برخی نیز دکمه‌ای هستند. از طرفی برخی دیگر نیز به‌وسیله یک سیم به دستگاه منتقل‌شده و برخی ریموت کنترل ها نیز بدون سیم از راه دور کار می‌کنند. اما در همه این موارد اگر حساب کنید شما می‌توانید صفر تا 100 تنظیمات مهم و کلی دستگاه ازجمله شدت ماساژ، حالات ماساژ، حالت گرمازایی و حتی جاذبه صفر را کنترل کنید.

اسکن کردن در صندلی ماساژور

ویژگی جدید دیگری که در اکثر مدل‌های صندلی ماساژور وجود دارد فناوری هوشمند اسکن بدن خواهد بود. انجام اسکن بدن در این محصولات توسط حس‌گرهای خاصی به نام گالوانیک انجام می‌شود که توده کامل بدنی را اسکن کرده و اطلاعات پردازش‌شده را به حافظه دستگاه منتقل می‌کنند.

در این حالت دستگاه ماساژور تصمیم‌گیری می‌کند که به چه شدتی ماساژ را انجام دهد. یکی از محسنات این روش این است که مثلاً فردی با قد ۷۰ سانتی‌متر و فردی با قد ۹۰ سانتی‌متر به دلیل تفاوت در نقاط ماساژی بهترین تکنیک ماساژ متناسب با خود را تجربه خواهند کرد.

انواع صندلی ماساژور

چه زمانی که قصد خرید اینترنتی را داشته باشیم و یا بخواهیم در بازار به‌صورت حضوری اقدام به تهیه این محصولات نماییم درهرصورت بهتر است بدانیم که انواع مختلفی از این تجهیزات از مدل‌های ارزان‌قیمت گرفته تا کالاهای لوکس و لاکچری ارائه می‌شوند؛ اما مهم‌تر از همه این موارد این است که تکلیف خودمان را برای خرید مشخص کنیم به این معنا که شما اگر با انواع صندلی ماساژور در برندهای مختلف و امکانات متفاوت آشنا نباشيد انتخاب شما بسیار سخت شده و ممکن است دچار سردرگمی شوید.

برخی از این محصولات ممکن است دارای حالت‌های مختلف ماساژی ازجمله ماساژ ۲ بعدی، ۳ بعدی و یا حتی ۴ بعدی روی بدن باشند. برخی از مدل‌های پیشرفته نیز امکان انجام ماساژ از ناحیه سر تا پا را دارند و به‌عنوان فول ماساژ شناخته می‌شوند اما درعین‌حال برخی دستگاه‌ها ممکن است دقیقا در ناحیه گردن تا انتهای کمر را تحت پوشش قرار دهند. بنابراین تولیدکنندگان هیچ‌گاه محصول یکسانی را تولید نکرده‌اند و همواره به دنبال انطباق با سلایق مختلف بوده‌اند. در ادامه سعی می‌کنیم شما را با برخی مدل‌های مختلف آشنا کنیم.

صندلی ماساژور خوابیده یکی دیگر از انواع محصولات صندلی ماساژور، صندلی استراحت خوابیده یا همان Reclining Massage chair خواهد بود. این مدل‌ها دارای تنوع بی‌شماری هستند و از طرفی دارای تکیه‌گاه بسیار مناسبی خواهند بود. معمولاً جنس رویه نشیمنگاه آن‌ها چرم مصنوعی pu خواهد بود.

صندلی ماساژور خوابیده

یکی دیگر از انواع محصولات صندلی ماساژور، صندلی استراحت خوابیده یا همان Reclining Massage chair خواهد بود. این مدل‌ها دارای تنوع بی‌شماری هستند و از طرفی دارای تکیه‌گاه بسیار مناسبی خواهند بود. معمولاً جنس رویه نشیمنگاه آن‌ها چرم مصنوعی pu خواهد بود.

اگر می‌خواهید بعد از یک کار طاقت‌فرسا، یک چرت کوتاه به همراه ماساژ لذت‌بخش را تجربه کنید این مدل انتخاب خوبی است. شما می‌توانید از این محصول در کنار مبل و صندلی‌های راحتی در منزل استفاده کنید. بد نیست بدانید این دستگاه حالت تخت خواب شدن را نیز داشته و هدیه خوبی برای افراد سالمند و کم‌تحرک خواهد بود.

صندلی ماساژور فول بادی - صندلی ماساژور فول بادی یکی دیگر از مدل‌های مبل ماساژ که بسیار حرفه‌ای‌تر و از طرفی ازلحاظ هزینه بسیار گران‌تر خواهند بود، صندلی ماساژور فول بادی می‌باشد. همان‌طور که از نام آن مشخص است ماساژ را در تمام نقاط بدن انجام خواهد داد درحالی‌که در مدل‌های دیگر این امکان وجود ندارد.

صندلی ماساژور فول بادی

یکی دیگر از مدل‌های مبل ماساژ که بسیار حرفه‌ای‌تر و از طرفی ازلحاظ هزینه بسیار گران‌تر خواهند بود، صندلی ماساژور فول بادی می‌باشد. همان‌طور که از نام آن مشخص است ماساژ را در تمام نقاط بدن انجام خواهد داد درحالی‌که در مدل‌های دیگر این امکان وجود ندارد.

برخی از این محصولات دو حالت ماساژ درمانی ارائه می‌کنند یکی در مسیر S track و دیگری در مسیر L track، منظور از S track مسیر گردن تا انتهای ستون فقرات بوده و L track نیز شامل گردن، ستون فقرات و پاها می‌باشد. مدل فول بادی از این نوع خواهد بود.

جاذبه صفر در صندلی ماساژور - صندلی ماساژور با جاذبه صفر اول اجازه دهید که جاذبه صفر یا همان zero gravity را تعریف کنیم. این موقعیت به‌عنوان گرانش صفر نیز نام‌گذاری می‌شود. در این حالت فشار حداکثری روی ستون فقرات حذف‌شده و خون در بهترین شرایط خود در شریان‌ها جریان خواهد داشت. برای رسیدن به حالت جاذبه صفر افراد بایستی کاملاً در وضعیت افقی قرار گیرند و پاها نیز هم‌زمان بالا بیایند. در صندلی ماساژور درصورتی‌که امکان تنظیم جاذبه صفر وجود داشته باشد حالت بی‌وزنی در بدن رخ‌داده و احساس آرامش بسیار زیادی نیز حس خواهید کرد و جریان خون در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد.

صندلی ماساژور با جاذبه صفر

اول اجازه دهید که جاذبه صفر یا همان zero gravity را تعریف کنیم. این موقعیت به‌عنوان گرانش صفر نیز نام‌گذاری می‌شود. در این حالت فشار حداکثری روی ستون فقرات حذف‌شده و خون در بهترین شرایط خود در شریان‌ها جریان خواهد داشت. برای رسیدن به حالت جاذبه صفر افراد بایستی کاملاً در وضعیت افقی قرار گیرند و پاها نیز هم‌زمان بالا بیایند. در صندلی ماساژور درصورتی‌که امکان تنظیم جاذبه صفر وجود داشته باشد حالت بی‌وزنی در بدن رخ‌داده و احساس آرامش بسیار زیادی نیز حس خواهید کرد و جریان خون در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. در کالاورزش، همچنین می‌توانید دستگاه ماساژور پا نیز خرید کنید.

خرید مبل ماساژ عثمانی - صندلی ماساژور عثمانی اگر به دنبال یک محصول ارزان‌قیمت برای منزل خود می‌باشید و از طرفی امکانات خیلی پیشرفته مدنظرتان نیست، ما به شما خرید صندلی ماساژور عثمانی را پیشنهاد می‌کنیم. این محصولات نسبت به مدل‌های حرفه‌ای از ابعاد بسیار کمتر ساخته‌شده و برای فضای محصور آپارتمان‌نشینی و منازل بسیار مناسب خواهد بود. ottoman massage chair دارای تنوع ظاهری بسیار بالایی است ولی ازلحاظ مکانیکی ساختار ضعیف‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها خواهد داشت.

صندلی ماساژور عثمانی

اگر به دنبال یک محصول ارزان‌قیمت برای منزل خود می‌باشید و از طرفی امکانات خیلی پیشرفته مدنظرتان نیست، ما به شما خرید صندلی ماساژور عثمانی را پیشنهاد می‌کنیم. این محصولات نسبت به مدل‌های حرفه‌ای از ابعاد بسیار کمتر ساخته‌شده و برای فضای محصور آپارتمان‌نشینی و منازل بسیار مناسب خواهد بود. ottoman massage chair دارای تنوع ظاهری بسیار بالایی است ولی ازلحاظ مکانیکی ساختار ضعیف‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها خواهد داشت.

faq
پرسش های متداول

خیر، خرید صندلی ماساژور دست دوم اصلا توصیه نخواهد شد. زیرا ممکن است که این محصولات دارای قطعات معیوب و تعمیری بوده و در صورت نداشتن گارانتی هزینه نگهداری بالایی داشته باشد.

قیمت صندلی ماساژور آی رست معمولا در بازه 150 میلیون تومان تا 600 میلیون تومان بسته به نوع امکانات و فناوری هوشمند استفاده شده ممکن است متفاوت باشد. لازم به ذکر است ما در سایت کالاورزش برندهای معتبر دیگر با قیمت های ارزانتر را نیز عرضه کرده ایم.

خیر، زیرا این محصولات اصلا قابل قیاس با انواع صندلی های ماساژور حرفه ای در منزل و یا مراکز ماساژ درمانی نخواهد بود. روکش صندلی ماساژور ماشین تنها بر اساس اندازه صندلی خودرو بوده و از طرفی امکانات بسیار ساده ای دارند. قیمت روکش صندلی ماساژور ماشین هم معمولا از 2 میلیون شروع و تا 30 میلیون نیز به فروش می رسند.

whatsapp whatsapp phone