۰

دوچرخه ثابت باشگاهی

دوچرخه ثابت باشگاهی

در باشگاه بدنسازی، دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از وسایل ورزشی محبوب برای تمرینات کاردیو می‌باشد. امروزه کمتر ورزشکاری است که در باشگاه تجربه کار با دوچرخه ثابت باشگاهی را نداشته باشد. یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین لوازم هوازی در یک باشگاه یا کلاب ورزشی، دوچرخه ثابت باشگاهی است. به همین دلیل این وسیله محبوب، همواره جزء خریدهای اصلی و ثابت یک باشگاه بدنسازی به شمار می‌آید.

استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی عضلات پاها از جمله ران، ران خلفی، و عضلات محیطی شکم و پشت را تقویت می‌کند. با تنظیم مقاومت دستگاه، می‌توانید میزان تمرین و چالش را برای عضلات ورزشکاران افزایش دهید . برنامه های تمرینی مفید و متنوعی داشته باشید. 

 

انواع دوچرخه ثابت باشگاهی

اگر قصد خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را در برنامه خوددارید و به‌سلامتی خود اهمیت زیادی می‌دهید و یا اگر صاحب یک باشگاه ورزشی هستید که می‌خواهید از لوازم بدنسازی و استاندارد بهره‌مند شوید. تیم کالا ورزش شمارا با انواع دوچرخه ثابت باشگاهی آشنا خواهد نمود.

از انواع دوچرخه ثابت باشگاهی می‌توان به 3 مدل دوچرخه باشگاهی اسپینینگ، دوچرخه باشگاهی ایستاده و دوچرخه باشگاهی پشتی دار اشاره کرد. اگر بخواهیم ازنظر تأثیرگذاری روی عضلات این 3 مدل را بررسی کنیم به ترتیب دوچرخه اسپینینگ سپس دوچرخه ایستاده و در آخر دوچرخه نشسته پشتی دار در اولویت هستند. در ادامه برای کاربرد و آشنایی با این کالا با ما همراه باشید.

دوچرخه ثابت باشگاهی ایستاده

این دستگاه بانام انگلیسی "Club bike upright" نیز شناخته می‌شود و دارای طراحی ظاهری خاص شامل یک زین قابل تنظیم در جهت قائم، پدال و دسته جلویی است. شما با استفاده از تمرینات ورزشی و هوازی منظم با این دستگاه اقدام به چربی سوزی و تقویت عضلات بالاتنه و پایین تنه خودکرده بدون اینکه کمترین فشاری به مفاصل و یا ستون فقرات خود وارد نمایند.

دوچرخه ثابت باشگاهی پشتی دار

دوچرخه باشگاهی پشتی دار یا "Club bike Recumbent به‌نوعی به‌عنوان راحت‌ترین تجهیزات ورزشی در این حیطه نیز نامیده می‌شوند. ازاین‌جهت می‌گوییم راحت‌ترین زیرا دارای یک زین پهن و تکیه‌گاه بوده که ورزشکار می‌تواند به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر از این دستگاه ورزشی استفاده نماید. حتی می‌توان در هنگام انجام تمرینات هوازی کتاب مطالعه کرد و یا تلویزیون تماشا کنیم. اما نکته بسیار مهم این است به دلیل اینکه ورزشکاران در هنگام استفاده از این دستگاه تحرک کمتری به نسبت با دو مدل دیگر خواهند داشت تمرینات برای لاغری و کالری سوزی کمتری را تجربه خواهند کرد.

دوچرخه ثابت اسپینینگ

این تجهیزات ورزشی بانام انگلیسی Club bike Spinning نیز شناخته می‌شود و برای تمرینات ورزشی استقامتی و تحرک زیاد و حفظ تناسب‌اندام به‌صورت ایده آل بسیار کاربرد دارند. این مدل از دستگاه‌های حرفه‌ای مناسب سالن‌های ورزشی و همچنین ورزشکاران حرفه‌ای خواهد بود. تجربه استفاده از دوچرخه‌های باشگاهی اسپینینگ به حدی است که به ورزشکاران حس دوچرخه‌سواری در جاده‌ها را تداعی می‌کند. هنگام استفاده از این لوازم باشگاهی می‌بایست از روی زین بلند شده و رکاب بزنید تا عضلات پاهای شما درگیر شود.

اکثر ورزشکاران حرفه‌ای کار با دوچرخه اسپینینگ را ترجیح می‌دهند و توصیه ما به کسانی که مشکلات قلبی عروقی دارند و یا دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات و زانوها هستند و یا در سنین بالا به ورزش می‌پردازند، استفاده از نوع پشتی دار است تا ایمنی و سلامت شما در حین تمرین حفظ شود.

پیشنهاد تیم کالا ورزش به باشگاه‌داران عزیز این است که اگر فضای لازم برای خرید هر 3 مدل را ندارند، می‌توانند در سبد خریدهای خود از 2 مدل اسپینینگ (به دلیل چربی سوزی بیشتروعلاقه ورزشکاران حرفه‌ای به آن) و دوچرخه پشتی دار (به خاطر اینکه برای همه ورزشکاران که دچار آسیب‌دیدگی هستند و در همه سنین مناسب است) را قرار دهند.

به‌طورکلی دوچرخه ثابت باشگاهی در بازار لوازم ورزشی دارای انواع مختلف و برندهایی چون برند ام بی اچ (MBH)، بادی استرانگ Body strong، دی اچ زد، دی اف تی، پروتئوس، اسند (Ascend)، فلکسی فیت و غیره می باشد. لازم به ذکر است اکثر این برندها در انواع مختلف دوچرخه ثابت باشگاهی همگی دارای نمایشگر LCD و یا LED برای نمایش ریتم ضربان قلب، سرعت و آمار دقیق سلامتی و همچنین برخی از آن‌ها باقابلیت اتصال به دستگاه تلفن همراه خواهند بود. اگر علاقه‌مند به تمرین با این دستگاه هستید می‌توانید از طریق سایت کالاورزش نسبت به خرید اسپینینگ ارزان باکیفیت تضمین‌شده خریداری اقدام نمایید.

قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی در بازار

قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی در بازار مانند سایر لوازم هوازی با توجه به نوع آن و همچنین مواردی ازجمله تحمل وزن، نوع صفحه‌نمایش، کشور سازنده و غیره متفاوت است. ولی اگر بخواهیم قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی در بازار را به‌نوعی ارزیابی کنیم، به ترتیب دوچرخه‌های اسپینینگ باشگاهی کمترین قیمت و دوچرخه‌های ایستاده و پشتی دار بیشترین قیمت را به خود اختصاص می‌دهند. نکته جالب‌توجه این است یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود گرایش باشگاه‌داران به دوچرخه‌های ثابت پشتی دار کمتر شود همین موضوع است.

البته بد نیست بدانید نرخ دلار نیز به دلیل اینکه اکثر این برندها وارداتی است در نرخ قیمتی این دستگاه‌ها تأثیرگذار است به همین دلیل برای استعلام دقیق قیمت‌ها می‌توانید از سایت کالا ورزش استعلام نمایید و یا با تماس با کارشناسان ما از قیمت دقیق اجناس مطلع شوید.

سایت فروشگاهی ما با دارا بودن ضمانت قطعات و خدمات پس از فروش دوچرخه ثابت باشگاهی می‌تواند خیال مشتریان را از خریدی مطمئن و بدون نگرانی از خرابی راحت کند.

دوچرخه ثابت باشگاهی ارزان

خرید یک دوچرخه ثابت باشگاهی ارزان همواره دغدغه‌های خیلی از باشگاه‌داران می‌باشد. از طرفی هزینه‌های سرسام‌آور راه‌اندازی یک سالن ورزشی این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهند تا برای هر دستگاه بدون تحقیق و بررسی، هزینه‌های بالایی را پرداخت کنند.

تنها یک دوچرخه ثابت باشگاهی ارزان نباید ملاک انتخاب باشد زیرا استهلاک استفاده از این دستگاه‌ها به دلیل تمرین مداوم ورزشکاران بسیار بیشتر از منازل خواهد بود. کالا ورزش همواره توصیه می‌کند تا در کنار قیمت ارزان و مناسب دوچرخه ثابت باشگاهی، خدمات و گارانتی قطعات را نیز بررسی کنند. از طرفی فرسوده‌شدن هر دستگاه به‌منزله عدم استقبال ورزشکاران از باشگاه شما و درنتیجه تأثیر منفی در درآمد و اعتبار شما است.

لذا خواهشمندیم قبل از هر خرید با مشاوران ما در تماس بوده تا علاوه بر انتخاب یک دوچرخه ثابت باشگاهی ارزان‌قیمت از خدمات پس از فروش دوچرخه ثابت باشگاهی و گارانتی بهترین نیز برخوردار شوید.

خرید دوچرخه ثابت باشگاهی باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالا ورزش

انتخاب و خرید کالا از راه دور در هرکجا که هستید از طریق سایت فروشگاهی کالا ورزش به‌راحتی قابل انجام است. خریدی مطمئن با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک برای مشتریان عزیز از طریق درگاه پرداخت آنلاین

مقالات مرتبط با دوچرخه ثابت باشگاهی

ارسال شده در : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۲:۲۴ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸:۲ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰:۵۳ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone