۰

الپتیکال باشگاهی

الپتیکال باشگاهی

خرید الیپتیکال باشگاهی  یا همان اسکی فضایی باشگاهی می تواند ایده ای ایده‌آل برای باشگاه بدنسازی شما باشد. انتخاب یک الیپتیکال با کیفیت ساخت، قابل تنظیم، راحتی و تنوع، نمایش و کنترل مناسب و توجه به فضای مورد نیاز باعث می‌شود تمرینات کاردیو و تقویت عضلات شما و اعضای باشگاه بهبود یابد و تجربه ورزشی بهتری را برای همه اعضا فراهم کند. 

 ازجمله مزایای استفاده از الپتیکال باشگاهی می‌توان به کاهش وزن، تقویت عضلات و ماهیچه‌های بدن، جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و برنامه‌ریزی برای تمرینات هوازی نام برد.  تمرینات انجام‌شده با دستگاه الپتیکال باشگاهی به‌گونه‌ای است که منجر به حرکت کامل بدن در نیمه‌تنه بالا و نیم‌تنه پایینی ورزشکاران خواهد شد. به جرات می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های بین الپتیکال با سایر دستگاه‌های هوازی ازجمله تردمیل، دوچرخه ثابت و یا اسپینینگ، درگیر کردن اکثر عضلات بدن می‌باشد. به همین دلیل در هنگام کار با الپتیکال باشگاهی علاوه بر خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی بیشتر به قلب با رعایت رژیم غذایی می‌توانید باعث کاهش وزن و تناسب‌اندام خود شوید.

ورزشکاران در هنگام استفاده از دستگاه الپتیکال باشگاهی به دلیل انجام حرکت بیضی‌شکل و دورانی که این دستگاه دارد باعث خواهد شد که کمترین فشار بر روی زانو و مفاصل وارد شد. به همین دلیل ریسک ابتلا به پوکی استخوان در پیری را کاهش خواهد داد. از طرفی علاوه بر وجود دسته‌های ثابت و یا متحرکی که در جلو این دستگاه تعبیه‌شده است باعث خواهد شد فرم بدن ورزشکاران در حین تمرین متعادل باشد تا بتوانند به‌خوبی تمام بدن خود را درگیر حرکات ورزشی کنند.

خرید دوچرخه ثابت با قیمت عالی از کالاورزش

الپتیکال باشگاهی

انواع الپتیکال باشگاهی

دیگر لازم نیست تا مثل گذشته برای مشاهده و خرید انواع الپتیکال باشگاهی، مدت زیادی را در بازار سپری کرده و در نهایت نیز نتوانید خریدی بی‌واسطه، ارزان و باکیفیت را تجربه کنید. فقط کافی است تلفن را برداشته و با تماس با متخصصین ما در کالا ورزش، از بین انواع الپتیکال باشگاهی، متناسب با بودجه خود، بهترین مدل را خریداری نمایید.  به‌طورکلی الپتیکال های باشگاهی در3 نوع مگنتی، الکترومگنتی و ژنراتور دار تولید و عرضه می‌شوند. البته لازم به ذکر است برای باشگاهای بدنسازی بیشتر نوع ژنراتوری آن کاربرد دارد. معمولاً الپتیکال های مگنتی، کاربرد خانگی داشته و در دسته دستگاه الپتیکال خانگی قرار می گیرند. در مدل الکترومگنتی این دستگاه ها با برق کارکرده و دارای تنظیم درجه سختی از روی صفحه مانیتور خواهند بود. اما مدل ژنراتوری این دستگاه بدون نیاز به مصرف برق بوده و موتور آن توسط یک دینام شارژ می‌شود.

الپتیکال باشگاهی هم می‌توانند دارای محور یا چرخ لنگر عقب و هم دارای محور جلو باشند که دلیل تفاوت این دو به نوع حرکت ورزشکاران بستگی دارد. از انواع الپتیکال باشگاهی ژنراتور دار می‌توان به نوع دسته ثابت و متحرک نیز اشاره کرد.

اگر بخواهیم دلیل این تفاوت را بیان کنیم این‌گونه خواهد بود، ورزشکارانی که از الپتیکال باشگاهی با دسته ثابت استفاده می‌کنند می‌تواند بر روی پایین‌تنه خود تمرکز کرده و اقدام به فرم دهی نمایند. فرم دهی بر روی پایین تنه شامل تقویت عضلات پاها، پشت ساق، ران‌ها و خصوصاً عضلات همسترینگ و سرینی خواهد بود. زیرا قاعدتاً بالاتنه آن‌ها تحرک آنچنانی نخواهد داشت. اما درالپتیکال های باشگاهی با دسته متحرک هم پایین‌تنه و هم بالاتنه در حال حرکت و انجام تمرینات ورزشی هوازی خواهد بود و به‌این‌ترتیب عضلات سینه و خصوصاً شانه‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

الپتیکال های باشگاهی در انواع مدل‌ها و مارک‌های معتبری عرضه می‌شوند. از جمله الپتیکال های POWERMAX - JKEXER –TUNER - TURBO - DHZ- MBH که اکثر آن‌ها ساخت کشورهای چین و تایوان می‌باشند.

قیمت الپتیکال باشگاهی در بازار

برای اطلاعات دقیق از نرخ قیمت الپتیکال باشگاهی می‌بایست با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالا ورزش از بین تجهیزات بدنسازی هوازی مدل‌ها و مشخصات فنی آن‌ها را دیده و قیمت هر محصول را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است برند الپتیکال، کیفیت بدنه، صفحه نمایشگر و امکانات آن، کشور سازنده و همچنین نرخ ارز در قیمت الپتیکال باشگاهی در بازار تأثیرگذار است. مسلماً برخی از اسکی فضایی‌های باشگاهی که تحمل وزن بالاتری رادارند دارای قیمت‌های بالاتری نیز خواهند بود. به همین دلیل در نرخ فروش الپتیکال باشگاهی نیز تاثیرگذار است.

الپتیکال باشگاهی ارزان

با توجه ‌به هزینه‌های بالای راه‌اندازی یک باشگاه بدنسازی، خرید الپتیکال باشگاهی ارزان همواره دغدغه فکری زیادی را برای مدیران باشگاه ایجاد می‌کند. اما بد نیست بدانید منظور از ارزان‌قیمت بودن کیفیت پایین دستگاه نیست. تولیدکنندگان الپتیکال باشگاهی ارزان به‌خوبی می‌دانند چه امکاناتی را مطابق باسلیقه‌های مختلف به کار ببرند.

خرید الپتیکال باشگاهی باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالا ورزش

خرید الپتیکال باشگاهی در طرح و رنگ‌های مختلف مختص باشگاه‌ها و یا حتی منازل مطابق با نیاز و سلایق شما ورزشکاران عزیز از طریق سایت کالا ورزش قابل انجام است. خرید الپتیکال باشگاهی یا اسکی فضایی باشگاهی امروزه به‌عنوان یکی از لوازم ضروری برای باشگاه‌داران عزیز بوده که با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ورزش، امکانات بسیاری به آن اضافه‌شده است. شما عزیزان می‌توانید انواع مدل‌ها را باکیفیت تضمین‌شده به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش الپتیکال باشگاهی از سایت کالا ورزش تهیه نمایید. کالا ورزش 24 ساعت از شبانه‌روز و 7 روز هفته پاسخگوی تمامی سؤالات شما عزیزان خواهد بود.

مقالات مرتبط با الپتیکال باشگاهی

ارسال شده در : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۹:۳ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۷:۱۴ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone