۰

الپتیکال خانگی

الپتیکال خانگی

 

دستگاه الپتیکال خانگی به شما این امکان را می دهد تا تمرینات هوازی متفاوت تری را تجربه کنید. این روند به نوبه خود می تواند مهارت و استقامت شما را افزایش دهد. اگر به دنبال راهی مناسب برای نابود کردن چربی های اضافی و یا کالری سوزی بیشتری در سرتاسر بدنتان هستید، خرید الپتیکال خانگی بهترین گزینه خواهد بود. دستگاه الپتیکال خانگی به همراه یک دوچرخه اسپینینگ و یا تردمیل میتواند نیاز شما به تمرینات هوازی در منزل را تامین کند. همانطور که گفتیم نام دیگر این محصول اسکی فضایی خواهد بود زیرا هنگام استفاده از آن روند تحرک ورزشی فرد مانند کسی است که در حال ورزش اسکی می باشد.

انواع الپتیکال خانگی

به طور کلی انواع الپتیکال خانگی به دو نوع مگنتی، الکترومگنتی تقسیم بندی می شوند. این دستگاه ها به نسبت تردمیل و یا دوچرخه ثابت، فضای بیشتری را در منازل اشغال خواهند کرد. تنظیم پیچ مقاومت در الپتیکال مگنتی خانگی به صورت کاملا دستی بوده و این نوع الپتیکال نیاز به هیچ برق مستقیمی نخواهد داشت. از طرفی در الپتیکال های مگنتی ساده میزان خرابی کمتری نیز گزارش شده است. به این دلیل نوع الپتیکال خانگی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. اما در نوع الکترو مگنتی این دستگاه ها با برق کار کرده و از طریق مانیتور و یا صفحه نمایش دهنده تعبیه شده بر روی آن شما می توانید از پارامتر های بسیار مهمی از جمله قابلیت تنظیم مقاومت، نمایش سرعت، مسافت، نمایش ضربان قلب و همچنین میزان کالری از دست رفته را مشاهده نمایید.

دستگاه های الپتیکال خانگی یا اسکی فضایی نوع تحرک پاها را به صورت بیضی شکل در می آورد و همین امر باعث می شود که در هنگام کار با این دستگاه هیچ گونه اسیبی به پاها خصوصا زانوها وارد نشود. انواع الپتیکال خانگی در طرح های مختلف از جمله محور گردان مگنتی عقب و یا محور گردان مگنتی جلو و برندهای مختلف از جمله –MBH-DHZ-POWERMAX- JKEXER- TUNER-TURBO در بازار عرضه می شود.

قیمت الپتیکال خانگی در بازار

شما می توانید در هنگام خرید این محصول از سایت کالا ورزش لیست قیمت الپتیکال خانگی و انواع مختلف از این دستگاه را مشاده نمایید از طرفی تمام مدل های موجود در کالاورزش دارای گارانتی اصلی شرکتی می باشند. معمولا بازه قیمت الپتیکال خانگی متفاوت است، زیرا فروش الپتیکال خانگی با توجه به امکانات نمایشگر آن، مگنتی و یا الکترو مگنتی بودن آن، شکل دستگاه، نوع مقاومت الپتیکال، و سایر امکانات ذکر شده در قیمت های مختلفی ارائه می شود. به همین دلیل به منظور سهولت در خرید الپتیکال ارزان با کیفیت تضمین شده شما میتوانید از طریق سایت کالاورزش و یا تماس با کارشناسان ما از مشاوره دقیق و رایگان بهرمند شوید.

الپتیکال خانگی

الپتیکال خانگی ارزان

صرفه جویی در هزینه خرید الپتیکال خانگی در حقیقت دامنه انتخاب ما را در طرح ها و برندهای مختلف محدود خواهد کرد. اما زمانی که شما از یک اسکی فضایی خانگی ارزان قیمت و با کیفیت بهره مند می شوید همواره رضایت قلبی خواهید داشت. شما می توانید با دسترسی بهتر به انواع محصولات به همراه مشخصات فنی آنها و اطلاع دقیق از فروش الپتیکال خانگی و امکانات و همچنین ویژگی های این دستگاه یک خریدی مطمئن داشته باشید.

الپتیکال خانگی ارزان قیمت به این معنا نیست که یک کالای ورزشی بی کیفیت هستند. با توجه به استقبال روزافزون مردم و ورزشکاران از دستگاه های هوازی خانگی، خرید الپتیکال خانگی، تردمیل و یا یک دوچرخه میتواند یک باشگاه بدنسازی کوچک را در منزل برایتان به ارمغان آورد. به همین دلیل الپتیکال خانگی ارزان در کنار کیفیت مناسب همواره دغدغه شما عزیزان بوده است. کالاورزش دو فاکتور قیمت و خدمات پس از فروش محصولات را در کنار هم ارزیابی کرده و بهترین پیشنهاد را به شما خواهد داد.

علاوه بر خرید نوع خانگی الپتیکال، کالاورزش بهترین مدل های الپتیکال باشگاهی را نیز عرضه می کند. قیمت الپتیکال باشگاهی که توسط کالاورزش به فروش می رسد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با خرید اسکی فضایی باشگاهی از این سایت، تمرینات ورزشی لذت بخشی را تجربه کنید.

خرید الپتیکال خانگی با کیفیت تضمین شده از سایت کالا ورزش

همواره معرفی و فروش اسکی فضایی خانگی ارزان و با کیفیت تضمین شده هدف تیم کالا ورزش بوده است، زیرا خدمات پس از فروش مناسب از اصلی ترین ویژگی های یک محصول میباشد که در هنگام خرید الپتیکال خانگی باید توجه ویژه ای به آن داشت. شما می توانید با تماس مستقیم با متخصصین ما با خیال راحت الپتیکال و سایر لوازم ورزشی هوازی خود را سفارش دهید و همچنین آن را به صورت کاملا رایگان در سراسر کشور تحویل گرفته و از تمرین با آن لذت ببرید.

 

 

مقالات مرتبط با الپتیکال خانگی

ارسال شده در : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۹:۳ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۷:۱۴ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone