۰

فواید و مزایای استفاده از تردمیل

فواید و مزایای استفاده از تردمیل

راه های بی شماری برای شکل دادن به بدن وجود دارد که نسبت به تمام گزینه ها و روش های موجود، این روش به نظر بسیار غافل گیر کننده است.

راه های بی شماری برای شکل دادن به بدن وجود دارد که نسبت به تمام گزینه ها و روش های موجود، این روش به نظر بسیار غافل گیر کننده است.

 

۱.راه رفتن روی تردمیل

۲.دویدن با تردمیل

۳.بالا رفتن از سرپائینی (تپه نوردی)

۴.تمرینات فاصله دار با تردمیل


خرید تردمیل خانگی با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از کالا ورزش


 

تردمیل از جمله تجهیزات ورزشی است که افراد می توانند در تمام سطوح با آن تمرین کنند و نتیجه ی آن را خیلی زود مشاهده کنند. افرادی که هیچ وقت به عنوان دونده های حرفه ای تمرین نکرده اند می توانند از مزایای تردمیل بهرمند شوند.چهار دسته ی اساسی و زیربنایی برای هر تمرینی که با تردمیل انجام می شود وجود دارد که شامل راه رفتن،دویدن، بالا رفتن از سربالایی یا تپه نوردی، وقفه ایجاد کردن یا تغییر دادن تمرین هستند. انجام این چهار عمل باعث می شود که تمرین کردن بسیار هیجان اگیز تر باشد. برنامه های تمرینی زیادی در دسترس هستند که با توجه به هدف خاصی در ذهن ساخته می شوند. برخی از آنها برای چربی سوزی و برخی دیگر برای افزایش سرعت دویدن هستند. اگر هیچ کدام از تمرینات از پیش ساخته شده برای شما تاثیری نداشت، ساختن یک برنامه جدید برای نتیجه گرفتن آسان است.

مزایای استفاده از تردمیل

راه رفتن روی تردمیل

راه رفتن یکی از ابتدایی ترین تمریناتی است که می توان روی تردمیل انجام داد. هرکسی با هر شکل بدنی، سایز و آمادگی جسمانی می تواند روی تردمیل راه برود. البته در صورتی که شرایط خاصی دارید، باید حتما دستورالعمل های ویژه ای برای کار با این دستگاه داشته باشید. به عنوان مثال، استفاده از تردمیل در بارداری باید با رعایت نکات مهمی صورت بگیرد، در غیر اینصورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. برای شروع کافی است که سرعت تردمیل را تنظیم کنید و شروع به راه رفتن کنید. در ابتدا بهتر است که با سرعت پایین شروع به راه رفتن کنید. همچنین برای کسانی که اضافه وزن زیادی دارند، راه رفتن بهترین گزینه است. راه رفتن می تواند در کوتاه مدت نتیجه ی خوبی را در پی داشته باشد. پس از یکبار مشاهده ی نتایج بدست آمده، افراد انگیزه پیدا می کنند تا ورزش با تردمیل را ادامه دهند و وزن بیشتری کم کنند. همچنین راه رفتن تاثیر خوبی بر روی مفاصل دارد. پزشکان توصیه می کنند که این کار را آرام شروع کنید. مخصوصا افرادی که چاق هستند و به تازگی پیاده روی را شروع کردند. برنامه های زیادی برای پیاده روی کردن وجود دارد. در اکثر این برنامه ها، تمرینات به صورت هفتگی افزایش پیدا می کنند. ۸ تا ۱۲ هفته مناسب ترین دوره زمانی برای پیاده روی کردن است. هر هفته شما ماهیچه های تان را بیشتر از هفته ی قبل قوی می کنید و این، به فرد اجازه می دهد که تمرینات ورزشی خود را کمی گسترده تر کند. با پیروی کردن از برنامه ی مخصوص ورزشی و دنبال کردن آن زودتر و آسان تر از چیزی که انتظار دارید به نتیجه دلخواه خواهید رسید.


بیشتر بدانید : آیا تمرین با تردمیل باعث زانو درد می شود؟


 

راه رفتن روی تردمیل

دویدن با تردمیل

دویدن برای همه مناسب نیست. به نظر می رسد که مردم یا دویدن را دوست دارند، یا از آن متنفر هستند، و کسی نیست که هم به دویدن علاقه داشته باشد و هم از آن فراری باشد. وقتی فردی تصمیم به دویدن می گیرد، بهترین روش را برای رسیدن به راه های طولانی انتخاب کرده است و این مسئله ای است که هرکسی برای شروع کار و طی کردن مسافت های طولانی از آن استفاده نمی کند.  تعداد زیادی برنامه برای دویدن وجود دارد که می تواند به افراد کمک کند تا استقامت و سرعت خود را بالا ببرند. برنامه های ورزش با تردمیل به هر فرد  کمک می کند تا تبدیل به دونده ای حرفه ای شود و عملکرد خود را از طریق دویدن بهبود ببخشد. مقدار زمانی که نیاز است این برنامه ها به سرانجام برسند، بستگی به هدفی که هر فرد از دویدن دارد وابسته است.  بعضی از این برنامه ها تنها به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارند تا تبدیل به یک تمرین عالی شوند. یک تمرین خوب حتی می تواند در بازه های زمانی کوتاه نیز انجام شود.


بیشتر بدانید : آشنایی با تردمیل و اجزای آن


 

دویدن با تردمیل

بالا رفتن از سرپائینی (تپه نوردی)

تمرین تپه نوردی یا همان راه رفتن در سربالایی  و شیب برای افرادی است که بطور پیشرفته پیاده روی می کنند یا می دوند. تمرینات تپه نوردی به طور متنوع و مختلف انجام می شود. بعضی از افراد راه رفتن روی تردمیل را کاری خسته کننده می دانند و به همین دلیل کمی شیب به تردمیل می دهند که تمرین کردن برایشان هیجان داشته باشد. بعضی از افراد از تپه نوردی جهت آمادگی پیدا کردن برای رخدادهای آینده استفاده می کنند. بعضی از تردمیل ها برنامه از پیش تعیین شده ای برای تمرینات تپه نوردی دارد و تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که دکمه  شروع را فشار دهید. برای کسانی که می خواهند از تمرین کردن با تردمیل یک نتیجه مخصوص بگیرند، از برنامه های تپه نوردی بیشماری استفاده کنند تا به چیزی که نیاز دارند برسند.

 

تمرین تپه نوردی با تردمیل

تمرینات فاصله دار با تردمیل

برخی عقیده دارند که تمرینات فاصله دار احتمالا سخت ترین تمرین برای انجام دادن با تردمیل است. این نوع از تمرینات با استفاده از سرعت ها و شیب های مختلف انجام می شود. مانند تمرینات تپه نوردی ، خیلی از تردمیل ها از پیش برنامه ریزی شده اند که در بین برنامه متوقف شوند. مثل تپه نوردی که نیاز به نتایج اختصاصی دارد، برای تمرین توقفی هم برنامه های زیادی در دسترس است . استفاده از تمرین توقفی کمک می کند تا تاثیرات بیشتری در خود احساس کنید. ماهیچه های مختلفی در این ورزش فعال می شوند و قدرت بدنی را به روش های مختلف افزایش می دهند . استفاده کردن از تردمیل برای تمرین کار خسته کننده ای نیست. راه های زیادی وجود دارد که تمرین متفاوتی با زیاد و کم کردن شدت ورزش داشته باشید. ۴ دسته بندی که قبلا ذکر شد می توانند برای ایجاد یک برنامه منحصر به فرد با هم ترکیب شوند و نتیجه بسیار خاصی در پی داشته باشند. ساختن یک برنامه ی پیاده روی با توقف بسیار ساده است. همچنین برنامه ریزی برای یک تپه نوردی هم بسیار آسان است. کسانیکه راه می روند، می دوند و حتی ورزشکاران در هر رشته ی ورزشی می توانند از تردمیل برای مزیت های آن و نتایج دقیقی که می خواهند به آن برسند استفاده کنند. اگر علاقه‌مند به تمرین با تردمیل هستید می‌توانید از طریق سایت کالاورزش نسبت به خرید تردمیل ارزان باکیفیت تضمین‌شده اقدام نمایید.

انجام تمرینات فاصله دار با تردمیل

 


خرید تردمیل باشگاهی با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از کالا ورزش


 

محصولات مرتبط

%19 تخفیف
۱۸۷,۰۰۰ تومان ۲۳۰,۰۰۰ تومان
%8 تخفیف
۶۰۰,۰۰۰ تومان ۶۵۰,۰۰۰ تومان
%4 تخفیف
۳۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۳۷,۸۳۰,۰۰۰ تومان
%8 تخفیف
۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
%4 تخفیف
۳۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان ۴۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی
whatsapp whatsapp phone