۰

اسکوتر کودک

%3 تخفیف
۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
اسکوتر کودک

اسکوتر ساده بچه‌گانه و یا اسکوتر کودک به‌عنوان یک وسیله سرگرمی جذاب برای کودکان به‌حساب می‌آید. وقتی به اسکوتر مخصوص کودکان نوپا فکر می‌کنید چه سوالاتی برایتان پیش می‌آید؟ اسکوتر 3 چرخ بهتر است یا اسکوتر 4 چرخ؟ ارتفاع اسکوترهای سه‌چرخ و چهارچرخ چقدر است؟ آیا اسکوترهای 2 چرخ برای کودکان زیر 5 سال مناسب است؟ شما به‌عنوان والدین کودک مسئولیت سلامت و نشاط فرزندان خود را بر عهده خواهید داشت. طبیعتاً بهترین اسکوتر را برای کودکان خود تهیه خواهید کرد، اما چگونه؟ ما با شما هستیم تا با معرفی مرکز خرید اسکوتر کودک در تهران و مشاهده قیمت انواع اسکوتر بچه‌گانه بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید. قبل از ورود به فرآیند خرید، دانستن همه مشخصات درباره اسکوتر موردنظر بسیار مهم است. مطالعه این مطلب در انتخاب و خرید اسکوتر دخترانه و پسرانه و اطلاع از قیمت انواع اسکوتر کودک و نوجوان به شما عزیزان کمک بسیاری خواهد کرد.

اسکوتر (Scooter)  کودک

Scooter از جمله ابزارهای است که حس هیجان و نشاط را در کودکان و حتی بزرگسالان بر می انگیزد. اسکوترها به طور معمول در دو نوع، مخصوص کودکان و بزرگسالان در مدل های متنوع توسط کمپانی های مختلفی طراحی، تولید و روانه بازار می شوند. اسکوترهای مخصوص کودکان در اصل با هدف افزایش اعتماد به نفس و بهبود توانایی حرکتی، ورزش و سرگرمی و حتی زمینه ای برای یادگیری دوچرخه سواری در آینده نزدیک برای کودک طراحی شده اند. امروزه کاربری Scooter ها تنها به تفریح و سرگرمی خلاصه نمی شود بلکه برای برخی از افراد حکم ابزاری برای تردد درون شهری، به جای استفاده از ماشین و کاهش آلودگی به شمار می آید. اغلب والدین تمایل دارند که برای فرزندانشان اسکوتر سواری را تجربه کنند اما آگاه نیستند که چه نوع اسکوتری با توجه به سن، اندازه و .. برای کودکشان مناسب است. 

معرفی انواع اسکوتر کودکان

اسکوتر ساده بچه‌گانه به‌عنوان یک سرگرمی و تفریح و همچنین لذت یک سواری عالی را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد. استفاده از اسکوتر فواید بی‌شماری دارد. از بهبود تعادل، هماهنگی و مهارت‌های خوب حرکتی گرفته تا کمک به اعتمادبه‌نفس کودکان. انواع اسکوتر کودک و نوجوان شامل مدل‌های اسکوتر چهارچرخ، اسکوتر سه‌چرخ، اسکوتر دوچرخ، اسکوتر چرخ بزرگ ویژه بزرگسالان، اسکوترهای حرفه‌ای Stunt و اسکوترهای برقی می‌باشند. هرکدام از این محصولات در انواع برندهای معتبری چون اسکوتر میکرو، اسکوتر شیائومی، اسکوتر پرو اسپرتز، لاین من، اسکوتر رجال و برخی برندهای دیگر عرضه شده‌اند.

اسکوتر کودک دخترانه و پسرانه

در ادامه با توجه به ادوار سنی کودکان به معرفی انواع  اسکوترها خواهیم پرداخت.

اسکوتر ۳ چرخ مناسب برای کودکان نو پا

کودکان ۲ تا ۴ ساله از آنجایی که در مرحله فراگیری راه رفتن قرار دارند، نیازمند اسکوتری هستند که به تواند ثبات بیشتری در حرکت آنان پدید آورد. از این روی اسکوترهای ۳ چرخ می تواند گزینه مناسبی برای این دوره سنی باشد. این نوع  علاوه بر ثبات بالا از سرعت بسیار کمتری نیز برخوردار هستند. طراحی این اسکوتر ها به گونه ای است که که در قسمت عقب دارای ۲ چرخ و در قسمت جلو ۱ چرخ قرار داده شده است. میزان تعادل بالا و امنیت را می توان مهمترین مزیت این نوع اسکوتر برای این رده سنی دانست.

اسکوتر ۲ چرخ یا معمولی مناسب برای کودکان ۴ تا ۱۲ ساله

کودک از سن ۴ سالگی به بعد در حفظ تعادل خود توانا تر می شود. از این روی استفاده از اسکوترهای ۳ چرخ  و هم ۲ چرخ می تواند گزینه مناسبی برای آنان باشد. والدین می توانند برای فرزاندان خود را در این گروه سنی، بسته به میزان توانایی کودک در حفظ تعادل و کنترل، اسکوتر دارای ۲ و یا ۳ چرخ را برای فرزند خود انتخاب نمایند.

نکته : باید توجه داشت که امنیت کودک اصلی ترین عامل در خرید یک Scooter محسوب می شود.

معمولا استفاده از اسکوترهای ۲ چرخ برای کودکان بالای ۷ سال توصیه می شود. این نوع از اسکوترها برای کودکانی که توانایی خوبی در حفظ تعادل خود دارند مناسب است. در ساخت این نوع اسکوتر فلز بکار می رود و به تبع از تحمل وزن بالاتری نیز برخوار خواهند بود. و این امکان را برای  مهیا می کند که با سرعت بیشتری با آن حرکت کند. اگر فرزند ۵ تا ۱۰ سال دارید اسکوتر های ۲ چرخ  می توانند گزینه مناسبی برای استفاده فرزندتان باشد.

اسکوترهای Stunt مناسب برای نوجوانان

بچه های نوجوان با توجه به گروه سنی که دارند (۱۲ الی ۱۵ سال) می توانند از اسکوترهای ۲ چرخ، الکترونیکی، و حتی از اسکوترهای T شکل و یا Stunt استفاده نمایند. اسکوترهای T شکل اختصاصا برای نوجوان طراحی شده است. این نوع از اسکوترها فاقد تکیه گاه هستند و معمولا به صورت تک چرخ تولید و روانه بازارها می شوند و بیشتر برای اسکوتر سواری حرفه ای در پیست های مخصوص و اجرای حرکات نمایشی (Stunt) مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

اسکوترهای برقی مناسب جوانان و بزرگسالان

این نوع از اسکوترها (برقی) اوایل در طرح های دسته دار چیزی شبیه به اسکوترهای ۲ چرخ تولید و روانه بازار شد. اما با این تفاوت که با نیروی برق به حرکت درمی آمدند و نفر تلاشی در جهت حرکت اسکوتر انجام نمی داد. در حال حاضر نوعی دیگری از اسکوتر های برقی تولید و روانه بازارها می شوند که که فاقد دسته، و بیشتر شبیه به یک برد هستند که برای حرکت با آنها، توانایی درکنترل و تعادل نقش اصلی را ایفاء می کند. این نوع اسکوترها بوسیله باتری های لیتیومی شارژی که قابل تعویض می باشند به حرکت درمی آیند که در هنگام سواری با آن فرد از نظر جسمی درگیر نمی شود. اسکوترهای برقی دارای چرخ های بزرگتر و وزن بیشتری نسبت به سایر اسکوترها هستند. از این روی از مقاومت بالا و به تبع قیمت بالاتری نیز برخوردارند. باتری های بکار رفته در اسکوترهای برقی نسبتا سبک وزن هستند و در مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت بوسیله برق شهری کاملا شارژ شده و مقدار گنجایش باتری ها بر مبنای مقدار آمپر، ساعت و گاها میلی آمپر معرفی شده و بر مدت زمانی که می توانند اسکوتر را به حرکت در آورد نقشی کلیدی دارند. کیفیت، سایز، وزن، و نوع چرخ در میزان سرعت یک اسکوتر برقی امری بسیار مهم و تاثیرگذار است. سیستم ترمز یکی دیگر از نکات مهم در خرید یک اسکوتر برقی است که باید مورد توجه قرار گرفته شود. با توجه به مقدار سرعت اسکوتر و احتمال بروز حادثه باید اسکوتر از سیستم ترمز جلو و عقب برخوردار باشد.

اسکوتربرقی هاوربورد

 نکته : توجه داشته باشید که اسکوتر سواری بر روی سطوح چمنی و یا حتی فرش می تواند باعث ایجاد فشار به سیستم موتور دستگاه شود از این روی توصیه می شود بر روی این سطوح اقدام به اسکوتر سواری نکنید.

در هنگام خرید اسکوتر کودک سن فرزندتان را در نظر بگیرید و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. برای خرید هدف تان را مشخص کنید. به طور مثال هدف شما از خرید تنها تفریح فرزندتان است و یا هدف آموزش و کسب مهارت است؟ بر اساس هدف مشخص شده اقدام به انتخاب و خرید اسکوتر مورد نظر خود نمائید.

اسکوتر سه چرخ کودکانه

 

از طرفی لذت استفاده از اسکوتر برقی هوشمند برای طی کردن مسافت‌های بیشتر در مدت‌زمان کم خود به‌نوعی می‌تواند به‌سلامتی ریه‌ها برای کاهش میزان تماس با آلاینده‌های زیست‌محیطی کمک‌کننده باشد. اسکوترهای برقی در مدل‌های مختلفی چون (FSPEED)، شیائومی، اسمارت بالانس (SMART BALANCE)، (SEGWAY)، (AIRWHEEL) و غیره خواهند بود.

قیمت اسکوتر بچه‌گانه در بازار

با توجه به شیطنت کودکان، اغلب شما به دنبال اسکوتر کودک ارزان می‌باشید تا در صورت شکستن، خرابی و یا رشد فرزندتان بتوانید مدل‌های جدیدتری را خریداری نمایید. به‌طورکلی قیمت اسکوتر کودک نسبت به برند، کشورهای سازنده و کیفیت قطعات با یکدیگر متفاوت است. برای مثال اسکوتر بچه‌گانه ارزان 2 چرخ و یا 3 چرخ بسته به جنس بدنه، چراغ‌دار بودن و یا طرح‌های ساده و همچنین کشور سازنده باقیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برای استعلام قیمت اسکوتر کودک و نوع برند اسکوتر بچه‌گانه در بازار می‌توانند از طریق کالاورزش، مرکز فروش اسکوتر منیریه، به‌صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کالاورزش علاوه بر فروش اسکوتر بچه‌گانه، اقدام به راه‌اندازی واحد خدمات، پشتیبانی و تعمیرات انواع اسکوتر بچه‌گانه و بزرگ‌سال نموده تا شما عزیزان با یک خرابی کوچک در اسکوتر نیاز به تعویض آن و پرداخت هزینه‌های اضافی نداشته باشید.

علاوه بر این فروش عمده اسکوتر بچه‌گانه به‌صورت تخصصی ویژه فروشگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی را از سال 95 آغاز کرده و نمایندگی اسکوتر میکرو Micro و همچنین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش اسکوتر رجال را در اختیار دارد. پخش عمده اسکوتر کودک طرح فانتزی، اسکوتر ساده بچه‌گانه، اسکوترهای ارزان و باکیفیت.

اسکوتر دخترانه و پسرانه ارزان

اسکوتر کودک طرح فانتزی دارای تصاویر زیبا از شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی همچون اسکوتر کیتی، اسکوتر مینیون، اسکوتر اسپایدرمن و غیره باعث خواهد شد تا کودکان علاقه بیشتری به آن‌ها پیدا کنند. خرید اسکوتر دخترانه و پسرانه ارزان همواره از اولویت‌های شما عزیزان بوده است. ما پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر اسکوتر ارزان، به خدمات و گارانتی اسکوتر نیز توجه داشته باشید. اسکوتر میکرو micro توانسته با خدمات بی‌نظیر خود در چند سال اخیر محبوبیت بیشتری را نسبت به سایر برندها کسب کند.

خرید اسکوتر کودک باکیفیت تضمین‌شده از سایت کالا ورزش

جهت خرید اسکوتر کودک ارزان و البته باکیفیت تضمین‌شده می‌توانید تنها با مراجعه به بخش اسکوتر کودک و نوجوان و انتخاب محصول موردنظر به سبد خرید و یا تماس با شماره‌های درج‌شده در انتهای سایت محصول خود را خریداری نمایید. فراموش نکنید کالاورزش یک عمده‌فروشی اسکوتر بچه‌گانه با برندهای مختلف می‌باشد که برای رفاه حال شما عزیزان شروع به فروش اینترنتی نموده تا علاوه بر پخش تخصصی اسکوتر، از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نیز بهره‌مند شوید.

faq
پرسش های متداول

در حال حاضر با توجه به محدودیت واردات، بهترین مارک اسکوترهای ایرانی و مونتاژ مدل میکرو و مدل رجال می‌باشند به همراه گارانتی و خدمات.

اسکوترهای 4 چرخ حفظ تعادل بالاتری داشته و برای سنین 3 تا 6 سال مناسب می‌باشند.

اسکوترهای 3 چرخ نسبت به 4 چرخ حفظ تعادل کمتر و دامنه حرکتی و چرخشی بیشتری دارند. در 2 سایز کوچک (سنین 3 تا 6 سال) و متوسط (سنین 6 تا 10 سال) عرضه می‌شوند.

مقالات مرتبط با اسکوتر کودک

ارسال شده در : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳:۲۳ قبل از ظهر
ارسال شده در : ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۲:۳ بعد از ظهر
whatsapp whatsapp phone